Healthy Clubbing Af Niklas, Caroline, Mathilde & Gine.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Metode i international økonomi
Advertisements

Præsentation by ”Vestholdet” Andreas Kromphardt Carlsen
Øvelse fra Klik for at redigere undertiteltypografien i masteren - Diskuter og beskriv faserne og ’workstages’ Fase 1 – Preproduktion Forberedelse.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Det Internationale Område Studieområde 3/
Skriftlige opgave kom IT
Konkurrentreaktioner
Samfundsfag A Matematik b
Projekt: Estimering af marked Skøjtehal i Roskilde.
Online annoncer og bannerreklamer
Markedsvurdering.
2 Kvalitative og kvantitative metoder
SIMON HINDKÆR SEBASTIAN MIKKELSEN LASSE BAK MUHAREM GRADASCEVIC
BeBiked Foregår på Roskilde Festival -Sommerperioden Monopol Pilotprojekt (nyt) Billigt.
Almen sTudieforberedelse - AT
Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE
Aktiviteter i Sund By Netværket Fokus på arbejdsgrupper.
Konference om Almen Studieforberedelse
Udendørs motionscenter på Nørrebro
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft
Internationalisering på det danske arbejdsmarked Konsulent Heidi Ås.
Sundhedsuge i Høje Taastrup
Teater i Roskilde. Afgræsning Metodevalg Spencer Brown GDMS model Kvantitative/Kvalitative SWOT- Analyse.
I DE & K ONCEPT Hvorfor biograf Ideen med vores biograf.
Synopsis VIP3/2012.
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
Den 28. oktober 2004 v/Anna Pelvig, PELVIG & PELTZ Markedsføring i praksis -cases.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Idrættens Analyseinstitut l Kanonbådsvej 12A l 1437 København K l Tlf l februar 2010.
Cykelaktivitet. Selve aktiviteten Valg af område Cykelløb med tre forskellige distancer Foregår i sommerperioden Løbet starter om formiddagen med efterfølgende.
Videnskabsteori - for begyndere 3g AT 2014
Asfaltering i Engholmgårds Grundejerforening. Fordele og ulemper.
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft
Kort demo af processen BA Leisure Management BA International Sales
Menneske og samfund Det sociologiske perspektiv
Agenda Agenda Introduktion Målgruppe WPS Gennemgang af Application
FULGNI Research & Innovation ritid ærmiljø derumegeplads rønne arealer nnovation.
Mødregrupper i Roskilde kommune Ann Fonseca Jørgensen, Christoffer Arnberg og Mette Jørgensen.
Interaktionsdesign E2007 Lektion 14 Om delrapport.
Digital eksamen, Health Vinter Hvordan Der udleveres en iPad til hver studerende Der kan logges på systemet 10 min. Før eksamen starter Når.
Studenterforeningen ”Et hus for unge studerende”.
Erhverscase: Århus Charter
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft Figur 5.1. Kapitel 5 – Rygning.
En opgave i Research Methods af Christen Christensen og Rasmus Schjelde. Leisure Management - UCS Roskilde Handelsskole 5.marts 2010.
Metodeafsnit Projekt: Estimering af marked
Sebastian Mikkelsen og Simon Hindkær 1.Øma Afsætning KONKURRENTREAKTIONER.
Læringsteorier og teknologi Synopsiseksamen, januar 2015.
KNÆK KODEN Det samfundsfaglige område Opgaveformulering 1 - Frivillighed.
KNÆK KODEN Samfundsfaglige område Opgaveformulering 4 – Danmark i en globaliseret verden.
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Gruppe 6: Nora Henriksen, Frederik Arend, Christian Fennert & Josephine Errebo.
Kildekritik Website.
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Præsentation af baggrund, udkast og initiativer
KNÆK KODEN Samfundsfaglige område
Lavet af zander og Oliver .T
Besat af sundhed Asta & Nikoline.
© Bevægelse, sundhed og trivsel
Company programme - Veda
Markedsanalyse for LSC
ERHVERVSCASE Generelt
It i folkeskolens matematikundervisning
Analyseniveau og afgrænsning
1. Trin – Problemstilling
(Firmanavn) SWOT-analyse
Status for samarbejdet på udlandsområdet
Dannelse af trafikselskaber
Firmanavn Forretningsplan.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Præsentationens transcript:

Healthy Clubbing Af Niklas, Caroline, Mathilde & Gine

Disposition Konceptet Healthy clubbing Problemstilling Metode Komparativ analyse Kildekritik Konklusion

Healthy Clubbing Koncept – Fitness og diskotek – Hverdagsclubbing – Sunde coctails – Sund livsstil

SWOT-Analyse

Problemstilling Estimering af nyt marked Målgruppen Interessen for fitness og natklubber Spencer Browns formteori Problemformulering – Er der et potentielt marked for Healthy Clubbing et andet sted i Danmark end i København?

Metode Udspring i konstruktionismen Sekundær data Fordele og ulemper Formål Triangulering SWOT-analyse GDMS-modellen

Komparativ analyse København vs. Århus

Kildekritik Analysesikkerhed Reliabilitet Validitet – Danmarks statistik – Sundhedsstyrelsen – Idrættens Analyseinstitut – Blå Kors – aok.dk Alt om København

Konklusion Fordele – Interessen for fitness – Stigende helseinteresse – Mange indenfor målgruppen – Byliv Ulemper – Mange indirekte konkurrenter – Data over byliv ikke valide