Healthy Clubbing Af Niklas, Caroline, Mathilde & Gine
Disposition Konceptet Healthy clubbing Problemstilling Metode Komparativ analyse Kildekritik Konklusion
Healthy Clubbing Koncept – Fitness og diskotek – Hverdagsclubbing – Sunde coctails – Sund livsstil
SWOT-Analyse
Problemstilling Estimering af nyt marked Målgruppen Interessen for fitness og natklubber Spencer Browns formteori Problemformulering – Er der et potentielt marked for Healthy Clubbing et andet sted i Danmark end i København?
Metode Udspring i konstruktionismen Sekundær data Fordele og ulemper Formål Triangulering SWOT-analyse GDMS-modellen
Komparativ analyse København vs. Århus
Kildekritik Analysesikkerhed Reliabilitet Validitet – Danmarks statistik – Sundhedsstyrelsen – Idrættens Analyseinstitut – Blå Kors – aok.dk Alt om København
Konklusion Fordele – Interessen for fitness – Stigende helseinteresse – Mange indenfor målgruppen – Byliv Ulemper – Mange indirekte konkurrenter – Data over byliv ikke valide