Marketing Mix. Price: Value for Money Media: TV – synlighed over hele året tilstræbes. Distribution: DK fastholdes, S og N opbygges Promotion: Skabe link.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
”Omkring en tredjedel af al verdens mad bliver produceret direkte til skraldespanden”.
Advertisements

Kend din værkstøjskasse
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Prissætning - hvordan gør man ?.
Red Bull kan købes i 164 lande.
Marketingplanlægning
Produktion og Logistik
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Tryllefløjten tilbyder børnene kulturelle oplevelser indenfor drama, kunst, kulturhistorie og musik i børnehøjde i tæt samarbejde med kulturinstitutioner.
Hvorfor ØKO? • ØKO og Astma & Allergi (A&A) er ved at blive en kategori der er stor efterspørgsel på inden for indendørs maling (top 3). Vores målgruppe.
Profitten øget med økologiske tryksager! Kim T. Rasmussen, direktør UniFlip A/S.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Velkommen til HACCP-kursus 2008
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Kerne målgruppe Forbrugere, som er light/medium users frosne færdigretter (Population DK: personer) Overrepræsentation af mænd (54%) Overrepræsentation.
Sine Vestergaard Johnsby
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
13 Pris Oversigt Prisstrategi Priselasticitet Prisfastsættelsesmetoder
The impact of Interactivity on Television Consumption Noter til Lars Holmsgaard Christensens.
Markedskommunikation - del 1
Hotellets koncept.
Vision Daloon er den moderne forbrugers foretrukne leverandør af etniske conveniencefødevarer.
Konceptualisering af forretningsmodellen
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Berlingske Avistryk A/S Kan vi bruge Klimakompasset til navigation i vores verden? 28 april 2010 John Lundsgaard HSEQ-chef Berlingske Avistryk.
10. Virksomhedens indtægter
Indhold 1.Hvad er MATRIX Mobil 2.Menu Valg 3.Installation 4.Adgang.
Turisme i Region Midtjylland. Potentialer Turismen kan give regional identitet og dermed sammenhæng, bosætning osv. Fælles problemstillinger i regionen.
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Sponsering Kapitel 7.
Erhvervsøkonomi / Managerial Economics
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling : International – Travel Retail Vil…Mål…Gør… Vinde.
Kjeld Tyllesen, PEØ, CBS1 Monopolistisk konkurrence På kort sigt Kjeld Tyllesen Erhvervsøkonomi / Managerial Economics Forudsætninger og Opgave.
Vision Daloon er den moderne forbrugers foretrukne leverandør af etniske conveniencefødevarer.
12 Serviceydelser Oversigt
Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice.
Supply Chain Nyborg Rudkøbing Supply Chain direktør Henrik Høyrup
Præsentation Daloon er den moderne forbrugers foretrukne leverandør af etniske conveniencefødevarer.
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Kapitel 5 Lineære DB-modeller
fastholder en bæredygtig udvikling
1 Opgave 38 ”Indkomstelasticitet – Værdier ” Kjeld Tyllesen Erhvervsøkonomi / Managerial Economics Kjeld Tyllesen, PEØ, CBS.
GRUPPE 6.
Opgave 17 Erhvervsøkonomi / Managerial Economics
Mix mix tonightpaulmonroedemo.
Emballageminimering – både guld og grønne skove! Bjarne Palstrøm, Miljøchef, Dansk Industri.
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Hvad er lean? Lean er at opnå en kultur, baseret på løbende forbedringer, hvor der fokuseres på, hvad der giver værdi, set med kundens øjne. Alt andet.
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Mens Bag Produkt, pris og distribution af nyt produkt
markedsføringsplaner
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Værdsættelse og motivation
12 Serviceydelser Oversigt
12 Serviceydelser Oversigt
Konceptmodel – køreplan for hvordan vi vil drive vor virksomhed
Madspild i virksomheder
Strategi Juni 2013 Montanas Strategi
8. Virksomhedens indtjening
Når du allerede mestrer de vigtigste
8. Virksomhedens indtjening
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Marketing Mix

Price: Value for Money Media: TV – synlighed over hele året tilstræbes. Distribution: DK fastholdes, S og N opbygges Promotion: Skabe link til kommunikationsplatformen

Mediaplan 2002

Antal hits på hjemmesiden Ca pr måned Siden er p.t. under ombygning / udbygning…

Mærkevare værdier

Alle Daloon produkter skal leve op til de fire kerne værdier Kvalitets produkter (set med forbrugerens øjne) (Kvalitet defineret som: Sikre fødevarer, ingen tilsætningsstoffer, respekt for miljøet) Spændende produkter med god smag Nemt at tilberede Hurtigt at tilberede

Daloons produktportefølje Profilskaber  Snacks Mersalgsskaber  10 stk. ovnrulle  Microruller Rutine  Gratiner  Hvidkålsrouletter Trafikskaber  10 stk. classic-rulle  Æbleskiver Omsætning lav høj Bidrag pr. enhed lav høj