Top lækkert hår!! Grundforløb Tidsepoke 1. gruppe Tid 1 uge gruppe på 2-3 elever. I må frit vælge en tidsepoke. Evaluering skal afleveres som en Power.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Dialog og samarbejde om uddannelsesparathed
Advertisements

Undervisningsevaluering i matematik
KIE-modellen på museum
Mesteropgaven - Sådan skriver du den.
Sekvens 3: Diskussion i fokusgrupper Skolenetværk vedr. formativ evaluering og udvikling af skolekultur Arbejdsseminar 1, Fredericia Gymnasium 15/1/14.
Undervisningsplanlægning
DIDAKTIK 2.0 KG/RBC 27/08/2008 metoder problemformulering skelet.
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
Velkommen 8C Velkommen 8C Håber I har haft det godt- Håber I har haft det godt- Det har jeg, som I får at se...
Trekantstage Jeg hedder Ole. Nu sidder jeg her i mit værksted og arbejder på en trekantstage. Det var en meget almindelig form for lysestage for 150 år.
Præsentation: Obligatorisk opgave 1
Den mundtlige præsentation/PowerPoint: Rammer
Denne præsentation er specielt for begyndere. Se hele serien igennem før start. Hav værktøj og ler klart. GOD FORNØJELSE.
Samtidshistorie på HHX
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Tips & tricks Lærings-stile og it – den helt rigtige kobling Ny PIXI
Workstations.
Målorienteret og differentieret undervisning
Fysik B : Omfang 5 timer pr. uge
Faglige mål for AT – forskellige metoder til komplekse problemer
Øget fokus på differen- tierede CL struktureres anvendelighed i forhold til en generel kønsspecifik indlæringsproblematik Nye arbejdsmetoder/nyt værktøj.
Relationer – Omgangstone
Relationer – børn imellem
CAS i matematikundervisningen Middelfart
9. klasse Ranum Efterskole Formål med opgaven Du skal arbejde med et tværgående emne med en problemstilling. I får et overordnet emne. Herunder.
Workshop 2: Amerikanske problemstillinger
Historiefortælling.
Obligatorisk selvvalgt opgave
Digital skriftlig- og mundtlighed
AT4 Torsdagsplan. Dagens 4 timer: 1. modul: Undersøg om jeres samfundsfaglige hypoteser holder (tjek også om jeres naturvidenskabelige forsøg stemmer.
KOPIER TIL COPYDAN TEKST & NODE VEJLEDNING. BAGGRUND Forfattere, komponister, illustratorer og udgivere har krav på betaling, når deres værker kopieres.
Årsplan – en kort en lang
Elever med særlige behov Lidt om allerede installerede hjælpe programmer i windows vista.
Obligatorisk selvvalgt opgave
LP-MODELLEN Vejlednings-opgaven Tirsdag aften
Reflektion over jeres egen praksis
Godmorgen og velkommen til AT4. AT, AT, AT…hvad er det nu lige, det er…? Faget hvor det tværfaglige er i fokus En SAG vil styre forløbene I skal vide.
Pædagogisk it (pæd-it) Case fra Søndervangsskolen i Hammel som vandt e-læringsprisen i Uddannelsesinstitutionens tilrettelæggelse af uddannelsen.
Fællesfagligt emne: Fra Osmannerriget til det moderne Tyrkiet
Obligatorisk selvvalgt opgave
Hest. Legetøj i sortbrændt ler. Brænding som jydepotterne.
Medier og kommunikation IX Eksamen :o)=. Eksamensform Intern censur, 13-skala, B4: Mundtlig eksamen med skriftlige arbejder men uden forberedelsestid.
ITAPC 1 Præsentation 6: Presentations. Agenda Motivation Hvordan.
Dagens program Gennemgang af dagens/ugens program Oprettelse af blog
Alt er på hjemmesiden nyfolkeskole.wordpress.com.
- Formål - Emne & produktkrav - Tidspunkt - Aflevering - Sygdom & snyd - Pjecen.
Samarbejde og kommunikation på en arbejdsplads
Opdeling af sager i kmd sag
Det tematiserede forløb Jeres overvejelser i forbindelse med -Hele forløbet -Den enkelte lektion.
Evaluering af undervisningen: samfundsfag Vi skal i dag evaluere (bedømme) undervisningen ift. disse emner: Planlægning Fagligt udbytte Arbejdsformer Lektiemængden.
Først: Uddannelsesspecifikt fag Senere: Grundforløbsprøve Kontor, Handel eller Detail.
Fordybelse i et projekt
Fællesfaglig naturfagsprøve på Øster Farimagsgades Skole
Elevguide Innovations-brobygnings-opgave
Navn på jeres idé Jeres navne:
Sæsonplanlægning   Mål: Diskussion og redskaber i forhold til sæsonplanlægning. Ramme: Mandag – Oplæg om metoder og tanker –
1587 Server - Blandet miljø Datatekniker – Infra & Prog
Digital præsentation som grundlag for den faglige samtale om projektarbejdet ved eksamen i dramatik.
ERHVERVSCASE Generelt
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Præsentations-portfolio
MUNDTLIG FREMSTILLING
SIP3: Differentiering Temaer
Eksamen D. 18/ Varighed: 30 min
Elevguide Innovations-brobygnings-opgave (IBO)
Hvem bestemmer dine valg? Tobaksforebyggelse i Sønderborg Kommune
VELKOMMEN TIL ENGINEERING DAY 2018
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Præsentationens transcript:

Top lækkert hår!! Grundforløb Tidsepoke 1. gruppe Tid 1 uge gruppe på 2-3 elever. I må frit vælge en tidsepoke. Evaluering skal afleveres som en Power Point Præsentation. Frisurerne skal udføres på model. Alle karakteristika (forklares) skal rammes Jeres virksomheder bliver indbudt til at overvære fremlæggelsen, og I må meget gerne få input fra lærestedet.

Top lækkert hår!! Grundforløb Hår igennem tiderne Gruppe 2 Tid 1 uge. Gruppe på 2-3 I denne opgave beskriver I udviklingen af hårtrenderne igennem årtierne. Ved evalueringen skal forefindes mindst 2 frisurer Disse udføres på model eller øvelseshoved. Der skal forefindes billedmateriale af jeres fremgangsmåde af arbejdet. Ligeledes en beskrivelse af brug af materialer og værktøj.

Pæd.overvejelser Jeg vil arbejde med diff.uv. Og jeg har planlagt forløbet ud fra Det er ok at forskælsbehandling Fuck Janteloven

Top lækkert hår!! Grundforløb Frisurer i 20erne. Gruppe 3 Tid 1 uge. Gruppe på 2-3 elever I skal i denne opgave fordybe jer i frisurestilen fra 20erne. Information kan findes i historiske bøger, i teoribogen og på internettet. I må selv bestemme fremgangsmåden hvorpå I frem- lægger til evalueringen. ( blancer håndskrevet el lign.) Frisurerne udføres på øvelseshoveder, mindst 2 frisurer vises.