Mit medieprodukt er en plakat til en miljømesse..

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Sådan laver Du et POWER POINT program.
Advertisements

Kommunikation.
Hej. Jeg hedder Ronja, og jeg har fået en gynge i julegave.
Sådan ser vores hjemmeside ud:
Ligninger og uligheder
Et bestillingsarbejde til en ven.. Af Lat.: Communicare (At gøre fælles).
Kære Venner Dette er mit sidste show. Jeg har truffet en meget vigtig beslutning. Jeg har været igennem mange prøvelser og trængsler, men sagen er, at.
? At sige NEJ Vrede uden autopilot Integritet & Samarbejde
Intern kommunikation – hvordan arbejder vi mere bevidst med den?
Kommunikation/IT eksamen
Illustrationer til undervisningsbrug
Ledelse i Praksis – 4. aften
Måske er I bedste venner i et år,
INFORMATIONSFORMIDLING KRÆVER EN PLAN SKANKOMP VIBORG LOUNGE TIRSDAG DEN 5. OKTOBER 2010.
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
Trekantstage Jeg hedder Ole. Nu sidder jeg her i mit værksted og arbejder på en trekantstage. Det var en meget almindelig form for lysestage for 150 år.
Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information.
Den mundtlige præsentation/PowerPoint: Rammer
Kvantitative metoder
Kommunikation / it.
Denne præsentation er specielt for begyndere. Se hele serien igennem før start. Hav værktøj og ler klart. GOD FORNØJELSE.
Den gode forandringsproces
Du er ved at gå ind i en magisk verden.... Om et øjeblik...
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Fortæl verden om dit frivillige arbejde
Hvornår bruger man hvad?
”Skodjobs og gode gys!” - Unges forhold til risiko i arbejdslivet Ph.d. Mette Lykke Nielsen
En køn pige inviterede en ung mand med hjem, -tog ham med ind i soveværelset, og foreslog straks at de skulle prøve at gøre det i stilling 69…...
Omega caliber 286 produktionsnr: ref.nr: SC
Relationer – børn og voksne
HISTORIEN OM DEN SØDE TAND OG DEN RÅ BØRSTE
5/6 klasse Dagbog for lejrskole til Bornholm
Mit første spil Extreme Racing. Som det første, da jeg havde fået ideen til at lave et bilspil, lavede jeg bilen Jeg startede med at lave en rød kasse.
Tegneserier  .
Formidlingsdelen Formidling og metode.
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Brugstedet.dk Eksempelsamling ”Geodata skaber værdi” Nils Bo Wille-Jørgensen Grontmij.
Vejlederens kommunikation
Snak med din sidemand om dette et par min.
- et forsøg på en analyse
Informations- kampagne om unødvendig kemi. Formål med mødet  Orientere om  Kampagnens baggrund  Målgruppe  Ønsker til form  Budskaber  Formalia.
Case-opgave på HG2 uge 41,  I skal lave en slags avis til nettet – ikke nødvendigvis en avis som BT eller Politiken … det kan godt være en slags.
Din Økonomi Dit Valg Dit Mål.
Jeg vil starte med at fortælle om mit emne, og snakke lidt om min problemformulering Så vil jeg fortælle noget om min fremgangsmåde.
Fortæl den gode historie Jakob Christiansen 25.maj 2013.
Case Året er 2031 og staten er i gang med centraliseringen og nu er det blevet skolernes tur. Der skal spares penge på både lærere og undervisningsmaterialer.
Videregående pc-vejledning Modul 10: Sådan gør du 60+Bornholm.
Aktiv lytning - Lyt nu godt efter.
Strategisk kommunikation og muséer
Vi har valgt at bruge vores egen postsystem til at fortælle lidt om vores kendskab IT verdens kommunikation. G-mail, er ret let at gå til, og der er hjælp.
Kommunalreformens kommunikationsmæssige udfordringer.
Kildekritik Historie.
Årsager til at mennesker yder modstand mod forandring
Hest. Legetøj i sortbrændt ler. Brænding som jydepotterne.
 Planlægning › Kommunikationsplanlægning › Teknisk planlægning  Krav- og testspecifikation › Krav til produkt  Design › Brugergrænseflade  Implementering.
Ånden i Glasset.
Brøker Af Alexander Olssson.
Kristina G. H. Kristensen Kommunikation og it eksamen 22. juni 2009 kl – Opgave: Markedsføring af Kulløse miljømesse.
Pjecefremstilling Hvad er en pjece?
Dokumentation Her er der et screenshot af skærmen mens vi laver vores forside til medieproduktet.
Elektronisk overførsel af billeder fra RA600 Når billeder skal sendes til: Hospitaler i Region Hovedstaden, øvrige sygehuse i Region Sjælland eller Odense.
KNÆK KODEN. Tidsplan TidspunktAktivitet 12. april Information om intern prøve i Studieområdet Del 1 Lodtrækning om område i klasserne 29 april Valg af.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
Kommunikation og sammenhængskraft i MED-systemet Få jeres budskaber ud.
Synlighed i foreningen: kommunikation og markedsføring V. kommunikationskonsulent, Mette Vittrup Schmidt Seminar for seniorer Glostrup den 5. oktober 2015.
Ligninger og uligheder
Palmesøndag Dagen, hvor Jesus blev hyldet!
Jan Christiansen KUU.
Hvad ved du allerede Fortæl din makker: Hvad er digital kommunikation?
Præsentationens transcript:

Mit medieprodukt er en plakat til en miljømesse.

Det originale billede er et jeg selv har taget, og det så oprindeligt sådan her ud.

Jeg har redigeret det i billedanimationsprogrammet ’Picasa’, som jeg valgte da jeg syntes det var let og overskueligt.

Jeg har valgt at uddybe svarene under fremlæggelsen på følgende kommunikationsplan: Hvad er budskabet (hvad vil vi fortælle) Hvem skal vide det (hvem er målgrupperne) Hvorfor (hvilken værdi har budskabet for modtageren) Hvordan skal budskabet udformes (hvorledes trænger vi igennem) Hvem er kommunikator (hvem står som afsender) Hvorledes skal budskabet nå ud til målgruppen (hvilket medier skal vi vælge) Hvornår Hvor hyppigt Hvorledes virker det (hvilket resultat opnåede vi)

Hvad er budskabet (hvad vil vi fortælle) Vi skal passe på vores natur, så den ikke forsvinder.

Hvem skal vide det (hvem er målgrupperne) Jeg har tænkt at det skal ramme energiforbrugerne som helhed, så de prøver at tænke sig lidt om inden de ’ødelægger’ naturen.

Hvorfor (hvilken værdi har budskabet for modtageren) At deres vaner skal ændres, og de skal kunne se hvad de skal bevare.

Hvordan skal budskabet udformes (hvorledes trænger vi igennem) En plakat på Kulløse Miljømesse.

Hvorledes skal budskabet nå ud til målgruppen (hvilket medier skal vi vælge) Jeg har valgt en plakat der skal hænge på en miljømesse. Lavet af Morten Nielsen