Lydbanken - next level…

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Lidt om vejleder rollen
Advertisements

Social media marketing: Position of the Nordic Consumer Ombudsmen EU Consumer Summit 1 and 2 April 2014 Henrik Øe Consumer Ombudsman Denmark.
Nordvestjysk Lederforum 1. november 2012
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Venedig – PID konference
Humanistisk fagsprog Humanistiske fag – dansk, engelsk, tysk, historie mfl. Udgangspunk i ”tekster” Forståelse og fortolkning er overordnet karakteristisk.
KKR Studietur Californien. Deltagere Program I • San Francisco, Jay Nath, Innovation Director • CITRIS, Berkeley University • Innovation Center Denmark.
Nytænk din forretning med Blue Ocean Strategy
Camptema 2013 Hvordan kan Henne-området udvikles og kvalitetsudvikles med fokus på børnefamilier ?
Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
Forretning og Ledelse lektion 7
APOLOGETIK – TROENS FORSVAR I SKAL ALTID VÆRE REDE TIL AT GIVE ET FORSVAR FOR DET HÅB I HAR. (1PET 3:15)
© bedre læring på kortere tid IT universitetet MKUM-E2009 Villads Keiding Konceptudvikling og Interaktive Digitale Medier MKUM 2009, Master i IT, ITU MKUM.
Kulturstudier M Festivaler, koncerter og ”liveness”
Agenda Studieplan – Baggrund – De videnskabelige studier, sammenhængen mellem dem samt ønskede ændringer Spørgsmål – Til det fremlagte – Til det skriftlige.
Magtteori I 7. September 2005.
1 The Case Research Strategy in Studies of Information Systems Af:Izak Benbasat, David K. Goldstein og Melissa Mead Publiceret: MIS Quaterly i 1987.
The Utility of Organisational Ethnography Konklusion. Neyland.
Ungdomsbyen i samarbejde med Benedicte Kommunikation
Kulturstudier M, KA Art Worlds Hvem skaber kunsten?
Magtteori II 14. September Én-dimensionel magt Aktøradfærd Aktuel magtudøvelse Politisk beslutningsproces Observerbar interessekonflikt = konflikt.
Humanistisk fagsprog og læringsstile Dagens program
Tekst starter uden punktopstilling For at få punktopstilling på teksten (flere niveauer findes), brug >Forøg listeniveau- knappen i Topmenuen For at få.
“Cheshire Puss,” she began, …… ”Could you tell me, please, which way I ought to go from here?” “That depends a good deal on where you want to get to,”
KULTUR FOR ALLE. Hovedbudskaber I: ”Ikke brug for flere kulturinstitutioner!”
- Et formidlingsbillede. PROGRAM Samarbejde er fundamentalt Eksempler på indsatsområder i BibZoom.dk: –Kvalitetsbetonet musikformidling –Brugerbaseret.
State of the union INDKØB INFRASTRUKTUR FORMIDLING UDVIKLING.
Vores Bibliotek Brugerskabt biblioteksudvikling Sociale teknologier i fremtidens bibliotek 2.0 Temadag d. 27. september 2007, Danmarks Biblioteksskole,
Change Triangle – “Learning by Playing” as a tool for change - example from the Altiplano in Bolivia.
Den lærende organisation
Offentlige ledere i paradigmeskifter
STRATEGY Vision Det man vil Core Values
Electric power is electric particles moving through metal, semiconductor or graphite and special fluids (electrolysis). Some kind of gas are able to conduct.
The Rhetorical Situation
Inspiration og feltarbejde
Fremtidens bistand - DIIS 21. januar FREMTIDENS BISTAND Er der et alternativ til Paris-erklæringen? Easterly om Sachs: ”An aid wall” har erstattet.
Institut for Sprog, Kultur og Æstetik Engelsk, semester, Tekstanalyse og -historie Jens Kirk Session One: "An Introduction to the Analysis,
Mål ● Er der grundlag for at realisere vores koncept og hvordan kunne det realiseres?
Forretning og Ledelse – Lektion 7
Digital Kultur Kristina & Birgitte. Agenda Birgitte om de blogs vi har set på, og om de kan omtales som en del af en subkultur, samt bloggens form og.
GRUPPE 6.
Præsentation Annette Langhoff Innovationskonsulent i Velfærdsudvikling
3. time Her beskæftiger vi os med John F. Sowas forklaring af erfaringsviden. John F. Sowa.
Microlensing’s Bi-products Christian Vinter Niels Bohr Institutet Københavns Universitet Nyborg Jun-07.
OPERATIONEL ANALYSE AF WEBADFÆRD OAW – LEKTIONSGANG 4.
2 minutter om tid (og rum) Lisbeth Klastrup 7. kursusgang 23. oktober.
Rapportdisponering Eller på dansk: Hvad skal med i rapporten?
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
LYDBANKEN - NEXT LEVEL… Konceptudviklingsprocessen Vision Blue Ocean Strategy Alternativ vision Diskussion af konceptudviklingsprocessen og refleksioner.
IT-Universitetet i København Rued Langgaardsvej 7 DK-2300 København S ESP-Net The ESP Company Network Yvonne Dittrich IT-University in Copenhagen Software.
ANALYSE AF WEBADFÆRD - OAW OAW – LEKTIONSGANG 4. ANALYSE AF WEBADFÆRD - OAW SUMMARY, LECTURE 3 (Extended) Common Log File Format Host, Ident, Authuser,
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
Skolerugby projekt Speed Frederiksberg CSR Lindø Odder Erritsø Aarhus De syv satsningsklubber.
Mini-kursus i markedsføring Velkomst og sandwich – evt. en fællessang Oplæg fra Kim Møller-Elshøj Pause Oplæg fortsat Plus.
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
Internationale perspektiver på interprofessionelle kompetencer fra All Together Better Health konferencen, Oxford 2016 Hovedtema: Værdibaseret praksis.
Introduktion til glasfibre og kompositter
Nye organisationsprincipper og forretningsgange
Kvalitative metoder, forår kursusgang
Introduction to synopsis writing
Christian.
Software Testing Software testing.
MaaS i Europe Rasmus Lindholm.
Hvor er værdien af intern kommunikation?
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Projekt: Koncept til formidling
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Europæiske udfordringer for planteproduktionen
Styrkelse af IT-uddannelserne via samarbejde
Præsentationens transcript:

Lydbanken - next level… Diskussion af konceptudviklingsprocessen og refleksioner over en alternativ tilgang Konceptudviklingsprocessen Vision Målgruppe – Blue Ocean Blue Ocean Strategilærred

Konceptudviklingsprocessen Vi har med Lydbanken taget udgangspunkt i de eksisterende forhold på og målgruppe for den københavnske musikscene Lydbanken er et koncept som passer til dagens koncertkultur og udviklet på målgruppens premisser Lydbanken forsøger ikke at nytænke koncertoplevelsen eller folks syn på koncerter. Begrænser muligheden for innovation og kulturændring

Vision Sir John Henry Jones ”An attractive and clear view of the future, which can be shared. It must motivate, be ambitious and stretch people to achieve more than they thought possible” Sir John Henry Jones En stærk og klar vision vil: Åbne op for dyberegående innovation. Styrke spillestedernes tillid til og tro på konceptet. Sandsynliggøre en forandring i skueværdier og grundlæggende antagelser hos befolkningen. Længeresigtet, rentabel,

Målgruppe og innovation

Alternativ vision Lydbanken skal være med til at gøre Københavns koncertmiljø til Europas bedste. Lydbanken skal få folk til at overveje koncerter på lige fod med biografture og caféture.

Blue Ocean Strategy From customers to noncustomer From competitors to alternatives

BO Strategilærred Nedprioriter: fokus på genrer/bands, unik. Skab: nemt, Opprioriter: Pris, prioritet/popularitet, tilgængelighed, Fjern: Højtidelighed, krav til brugeren