- Umiddelbare resultater fra en undersøgelse af situationen efter koncerter på Roskilde Festival 06
Spørgeskema 223 besvarelser 50% dansk version - 50% engelsk version Overvægt af mænd ca. 70% Overvægt af aldersgruppe ca. 60%
Spørgeskema Hvad gør gæsterne lige efter koncerter? –Ca. 80% taler med vennerne om koncerten –Ca. 80% går videre til næste koncert –Ca. 45% køber øl –Ca. 35% går ned i lejren –Ca. 22% taler med folk, som de ikke kender, om koncerten. –Mobilitet –Samtale
Spørgeskema DanskereUdlændinge Ofte (mere end 3 gange) 30%36% 2-3 gange44%31% 1-2 gange28%25%
Spørgeskema Hvad snakker de så om? –Ca. 80% om hvordan koncerten var –Ca. 50% om koncertens stemning –Ca. 50% om festivalen –Ca. 45% om lignende koncerter –Ca. 25% om følelser under koncerten –Ca. 5% om billeder taget til koncerten
Spørgeskema At mindes en koncert efter endt festival: –Ca. 63% søger efter bandets website –Ca. 67% snakker med vennerne –Ca. 65% køber musikken –Ca. 10% kigger efter online communities
Observation 3 stks på Odeon Editors, Veto og Spleen United Billeder
Observation
ITU, Christie Andersen, Jesper Høffner Krogh, Lotte Lund Larsen, Lasse Lundemark,