Modul 1 (B) Rød løber Tid: 30 minutter. Spilleregler for dagen.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
VIS HJÆLPELINJER SOM ER EN HJÆLP VED PLACERING AF LOGO: 1.Højreklik på den aktuelle side og vælg ’gitter og hjælpelinjer’ 2. Sæt kryds ved ’Vis’ tegnehjælpelinjer.
Advertisements

Modul 3C Ideudvikling med anvendelse af principper som stimuli.
Åbent bord Den Kreative Platform
Indsæt nyt billede: Format: B 254 x 190,5 mm Efter indsættelse, højreklik på billedet og placér det bagerst. Delete det gamle foto Legal aid in Denmark.
Hvordan bliver vi fri for hverdagens forstyrrelser?
Innovation og iværksætteri
Danmarks Tekniske Universitet Bridging the gap to engineering education Martin E. Vigild Technical University of Denmark ALE 2012.
Den Kreative Platform I Skolen Uhæmmet anvendelse af viden fra børnehave til arbejdsplads Her starter slide showet efter introen og musikken stopper.
How to boost students´ vocabulary via reading
Hvordan bliver vi fri for hverdagens forstyrrelser?
Select one of the 3 title pages and delete the others. Please do not create new title pages by using the layouts Title 1 – 3 as these layouts do not contain.
Langmarkskolen 6a. Flag  The name of the Danish flag is :  Dannebrog  The legend says at the Danish flag fell down from heaven.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
The Danish Lesson Center for Second Language Studies August 23, 2011 VMS.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling,
SOME eller ANY Joan Neesgaard Continue Tryk på F5-tasten for at starte! og derefter Continue…
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Hvordan bliver vi fri for hverdagens forstyrrelser?
Careerhub Den Kreative Platform 28/ v/Jonna Langeland Christensen
Modul 3B Ideudvikling med personanalogi + billed stimuli + ord stimuli.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Lektion 3 Den refleksive designer & Kulturelle oplevelser i offentlige rum 4. feb Lektion 3 "Kursets Tema"
Problemer med at bruge tympanometri? Slagelse og Middelfart okt.-nov
Modul 1 Rød løber (A). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Videreudvikling af ide 2&2
Sonnet 130 My mistress’ eyes are nothing like the sun; Coral is far more red, than her lips red: If snow be white, why then her breasts are dun; If hairs.
Portfolio. Portfolio – what? Portfolio is used in more ways –Product or presentation –Process –Learning –Evaluation Often we distinguish between a learning.
Tine Nielsen, CBS Learning Lab
Database Normalization without Mathmatics
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
PUMA kursus - ekstern finansiering 2011 Slide 1 For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Vis” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Specialeseminar Kristine Tiedt.
How to publish as a PhD-student. Dagens program Præsentation Hvilken person er du selv? Forventninger til PhD-studerende fra instituttet Hvordan bruger.
Microsoft Solutions for Management Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Hvordan bliver vi fri for hverdagens forstyrrelser?
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
CUSTOMER JOURNEYS 12/9.
Careerhub Den Kreative Platform 28/ v/Jonna Langeland Christensen
Overskrift 40/42 pkt, Maks 2 linjer Underoverskrift, 14/16 pkt For at vise hjælpelinjer: 1.Højreklik på slidet og vælg “Gitter og hjælpelinjer” 2.Kryds.
Magistrenes Arbejdsløshedskasse side 1 Welcome to MA Odense.
Learning and reflecting – individually and in the Team
Linking international students and Danish businesses.
Agenda 1.Informationer 1.Excel i fb.m. projekt 2 2.Reserver tid til projekt 2 3.Øvelse: a / b = c 2.Opsamling fra sidst 3.Estimation (konfidensintervaller)
LÆR FOR LIVET NORDIC FOSTER CARE ASSOCIATION Rødovre 6. september 2014.
Oh, store Gud, når jeg dit værk beskuer
KLAR TIL NYE MULIGHEDER
Skriveproces Læring og forandringsprocesser 8. semester, april 2010 Palle Rasmussen.
MPP IMPACT SEPTEMBER 2013 TEACHING PHILOSOPHY AT THE BUSINESS SCHOOL KNOWLEDGE YOU CAN’T GOOGLE.
Nyt tværfagligt innovations tilvalgskursus på DTU Diplom Vil du bruge din faglighed i tværdisciplinært samarbejde med ingeniørstuderende fra andre retninger?
Projekt uge 40 Tradium Hobro. Udgangspunkt: Vi ville øve eleverne og os selv i den kreative platform Bruge et fælles udgangspunkt for innovation: lav.
Tekstslide i punktform Rubrik, helst 1 linje Brug ”Forøg/Formindsk indryk” for at få de forskellige niveauer frem Danish Standards  Signe Annette Boegh.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Sociology and social media af: Mads, Emil, Caspar og Jos.
Folksonomier: når brugerne samarbejder Eller Folksonomier: Når samarbejde mellem brugere er indlejret i informationssystemerne.
Workshop Sund By Netværket
BY BLAIR HOLLINGWORTH CONTENTS FLAG NATIONAL ATHEM POPULATION FOOD DANISH FACTS LEGO QUIZ CHRISTMAS SCANDINAVIA MAP.
Modul 4A Ideudvikling 2&2 alene med en bunke blandede stimulikort (Spillet)
Modul 1 Rød løber (E). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Institut for Sprog, Kultur og Æstetik Engelsk, semester, Tekstanalyse og -historie Jens Kirk Session One: "An Introduction to the Analysis,
 Program for kurset Lektion 1 Hjemmearbejde Lektion 2
Den Kreative Platform I TIK 3
Modul 1 Rød løber (D). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Creative Platform Learning Emne: DEMOKRATI. 22. JA – Vi har lavet en fejl (med kategori og klap) 1.Find sammen to & to med en der har samme sportsinteresser.
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
Modul 1 Rød løber (C).
Hvad er god matematik? This slide ends the 1st lesson. Each student has to think of an answer to this question for the 2nd lesson. The slide also begins.
Teacher Tips for Success
Bordbøn Så skal da min Gud So, now shall my God
Præsentationens transcript:

Modul 1 (B) Rød løber Tid: 30 minutter

Spilleregler for dagen

Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity, Problems of Education in the 21st Century, 18, Du må gerne “melde dig momentant ud” - bare du melder dig ind igen

Forlad rummet alene Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity, Problems of Education in the 21st Century, 18, hvis du skal på toilettet, ryge eller lign. hvis du bliver træt i hovedet eller af anden grund har brug for en pause TAG ALDRIG ANDRE MED DIG VÆK

Telefoner og ure Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity, Problems of Education in the 21st Century, 18, Er de største barrierer for din kreativitet Og en barriere for dine kollegers kreativitet

Spørgsmålsvæg Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity, Problems of Education in the 21st Century, 18, Skriv dine spørgsmål ned og hæng dem på spørgsmålsvæggen.

Det er en ny måde at arbejde på Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity, Problems of Education in the 21st Century, 18, Følg med og få en oplevelse Du vil lave mange fejl - det er meningen

3D CASE: Count to 3 1. Stand up 2. Find a partner with the same whisle sound as you self 3. I say 1, you say 2, I say 3 continue like that until I stop you 4. Instead of counting 1 – clap your hand 5. Instead of counting 2 – stamp your foot 6. Instead of 3 – say ”How are you?” 7. In each round – continue for 30 sec.

3D CASE: Favorite kitchen tool 1. Same partner 2. Close your eyes 3. Think of a kitchen tool which is unik for you 4. Open your eyes 5. Teel each other about your kitchen tool in 30 sec 6. The one with the biggest hand begins 7. Make them shift after 30 sec 8. After the exercise take the masking tape on the back of the chair and write the title of their kitchen tool that glues on the chest as nameplate

3D CASE: History of the world and a fly 1. Get together two & two with one having the same sweater as yourself 2. The two of you with lighter trousers now tells his partner what happend in worlds history - backwards. 3. Den med de lyseste benklæder starter nu 4. Make them shift after one minut 5. The one of you with darker trousers now tells his partner what happens in a flys life - backwards.

3D CASE: JA ‐ Vi har lavet en fejl 1. Samme makker 2. I skal bruge papir og pen 3. Stræk armene over hovedet og sig ”JEG HAR LAVET EN FEJL” (demon strer først selv) 4. Fortsæt og få dem til at hæve lydniveauet, indtil de råber 5. Vælg nu en kategori (f.eks. ”dyr i zoologisk have”) – samtidig skriver i et dyr hver uden af kigge eller snakke sammen. Nu viser I hinandens tekst. Hvis I har skrevet samme dyr, har I ikke lavet fejl. Hvis I har skrevet 2 forskellige dyr – Så råber I sammen ‐ ”JAAA VI HAR LAVET EN FEJL”. Fortsæt øvelsen ved at vælge en ny kategori 6. Demonstrer kort øvelsen 7. Den mindst høje af jer to starter

3D CASE: Mars Samme makker 2. Uddel ord træningskort 3. Hvis nogen er kommet til at kikke på kortet, bytter de med en andens kort 4. Planlæg en rejse til Mars ved på skift at blive inspireret af ét ord ad gangen. I skal finde ud af hvad I skal have med og hvad I skal lave på turen 5. Sig JA OG til alle makkerens ideer 6. Demonstrer 7. Den med mest farverig tøj starter

Sæt jer ned