Kampagne angående e -learning. Målgruppe Målgruppe: Moderne fællesskabs-orienterede segment Særlige/interessante kendetegn : Børn i småskole alderen Politisk.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
-En lærerig arena for alle aldre
Advertisements

Landsseminar for Junior- og Eliteledere 19 November 2011.
Websider og design Dette Power Point består af 2 dele Se hver del hver for sig, tag en pause imellem de 2 dele. Første del handler især om overvejelser.
Hvordan kan forældre støtte op om barnets skoleliv?
Kommunikation/IT eksamen
Skriftlige opgave kom IT
Implementering på Fenrishus
Hvad er en brugergrænseflade
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
Interaktive test - Karakteristika & Nyskabelser
Kapitel 5 Den kreative strategi
4K-pårørendegruppe Lyngby-Taarbæk, Gladsaxe, Gentofte, Rudersdal
XP processen problemer og løsninger Problem Svært at få lavet ordentlige rammer for projektet. (Holde den indre kodeabe i skak)‏ Løsning Den første dag.
4 trin til at skabe visuel identitet
Sådan kommunikerer vi på Dyvekeskolen
WorldIQ A/S - Technology Briefing
Otg.dk – CSL Drenge: It redskaber som motivationsfaktor Metoder: ”Det elektroniske klasseværelse” ”One-on-one coaching”/vejledning Design af digitale.
Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG
Henrik Johansen 1.2 Roskilde Tekniske Gymmnasium.
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
KULTUR FOR ALLE. Hovedbudskaber I: ”Ikke brug for flere kulturinstitutioner!”
- Et kontor kan ikke længere (være sikker på) at eje et projekt! - Der indføres et review-system - Direktionen har offentliggjort nogle tværgående temaer,
It-medie linje Skolecenteret Jetsmark årgang.
Lokalområde 5 Med venlig hilsen Dagplejen Daginstitutionen Tumlegården Børnehaven Grankoglen Vestsalling Skole og Dagtilbud.
Andreas, Busola, Emma-Amalie, Johan og Mie. Gruppefordeling Emma-Amalie – Leder Busola og Mie – Interviewere / tekstforfattere Johan – Fotograf Andreas.
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Case Året er 2031 og staten er i gang med centraliseringen og nu er det blevet skolernes tur. Der skal spares penge på både lærere og undervisningsmaterialer.
Ledelse af frivillige Økumenisk efterårsmøde – 5. november 2011.
Klar til barn Et tilbud til kommende fædre og mødre.
Undervisningscent eret Log out Om produktet Undervisningsmateriale Hjemmeside (valgt medie) Plakat til hjemmeside Amalie R. Pedersen Andreas L. Vishart.
1 20. januar Disposition Introduktion, pointer fra analysen, opsamling, videre undersøgelser - MARK Fokusgruppe -CHRISTIAN Nyt segment, SWOT -MORTEN.
Introduktion til borger.dk- ugen 2011 og bibliotekernes medvirken i kampagnen - v. projektleder på borger.dk-ugen og kommunikationsmedarbejder Jeanette.
Stat Amt/ region Kom- mune Nuværende arbejdsdeling Stats- model Regioner med smal opgaveportefølje Bred kom- munemodel Uændrede.
GRAFISK DESIGN HVAD SKAL VI PÅ KURSET OG HVAD ER GRAFISK DESIGN Vi møder ordet design første gang 1500 tallet i et engelsk leksikon. ”Skitse til noget.
Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations.
Introduktion til afsætning
SO Prøve.
Lyngby storcenter LSC har de seneste par år set en negativ udvikling på markedet. Hvordan kan de formå, at ændre denne udvikling til noget positivt?       Hvem.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Marketingsaktiviteter marts – juni 2006 Lotte Rahbek 21. marts 2006.
Målgrupper og netværk Målet er at få børnene ud og få sat en dagsorden om børns brug af naturen. Målgruppen er de voksne, der tager børnene i hånden eller.
- en del af fremtidens skole Skoler fra Århusområdet og Fyn deltager i et forskningsprojekt Kreativ tænkning.
IT-Produkt til læring php. ”Graf editor”
Moderniseringsplaner Østerhøj. Der er opstillet tre resultatmål for projektet: At udarbejde fælles mål og visioner for skolernes fysiske rum Med afsæt.
Enes Kücükavci !.  Planlægning  Krav og testspecifikation  Design  Implementering  Test/Afprøvning  AMANDA.
Kristina G. H. Kristensen Kommunikation og it eksamen 22. juni 2009 kl – Opgave: Markedsføring af Kulløse miljømesse.
Forældremøde 9. april.
Danmark i 1. Verdenskrig Oplysningskampagne. Nærhed og danskernes deltagelse Medie: Plakater/kampagner på opholdspladser for offentligtransport Kampagnen:
Fra idé til virkelighed Eventpraksis. Eventens 3 perioder 1.Præproduktion 2.Produktion 3.Postproduktion.
Stenderup Kirke Stenderup Menighedsråd Visioner og mål Visioner og mål Stenderup Menighedsråd Visioner og mål Visioner og mål.
Alexander, Lasse og Martin
EPOS Konference Midtjylland 21. sep Hvad kan AMU tilbyde indenfor Social- og sundhedområdet og det pædagogiske område Birthe Bak Andersen
Forslag om påtænkt lukning af Tjørnelyskolen og overvejelser vedr. flytning af Tjørnelyklasserne Dialogmøde forældre Tjørnelyklasserne den 30. september.
Lavet af: Alexander Rasmussen, klasse 1.2.  Lærerne kan ikke nå rundt til alle i timerne.  En anden form for undervisning.  Undervisningen bliver optaget.
Lov ” med lov skal land bygges” Jan Christiansen Sosu Fyn.
Frivilligkampagnen Styrker dig og fællesskabet DGI Ø ledelsesforum 30. november 2013 DGI Ø bestyrelsesmøde 10. december 2013.
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Evaluering af festmiljø-kampagne
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
Attraktive og fleksible kontraktuddannelser gennem digital undervisning/flipped learning BAI OUP 2015.
Udvikling af nye dialogformer
Mode – Runway show.
Ønskebørn SEO-optimering.
Rehabilitering og hjemmehjælp
Hvem er fremtidens bibliotek til ?
MÅLINGER MED MENING 6. februar 2018 Morten Birk Olsen.
Fokus på kerneopgaven Kom godt i gang…. Til proceslederen:
Interaktionsdesign.
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Hvordan vil vi samarbejde fremover?
Præsentationens transcript:

Kampagne angående e -learning

Målgruppe Målgruppe: Moderne fællesskabs-orienterede segment Særlige/interessante kendetegn : Børn i småskole alderen Politisk engagement Til dels centraliseret gruppe – kbh området. Kulturkonsumenter – dvs. delvist forudsigelige

Medie og Lasswell Medie: Plakat Arbejdsplader kulturhuse Lasswell: Regeringen E-learning er vejen frem Det moderne fælles- skabsorienterede segment Bl.a. via plakater Støtte til ændrings- forslag

Iteration, krav- og testspecifikationer Simple krav Plads til gentagelse Plads til tilføjelse

Design AIDA KISS – kep it simple stupid Gestaltlovene -Nærhed -Lukkethed -Lighed -Fortsættelse -Figur og baggrund

Implementering Roughs Artweaver 0,5 udførelse

Implementering Iteration - baggrund