Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Lavet af: Alexander Rasmussen, klasse 1.2.  Lærerne kan ikke nå rundt til alle i timerne.  En anden form for undervisning.  Undervisningen bliver optaget.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Lavet af: Alexander Rasmussen, klasse 1.2.  Lærerne kan ikke nå rundt til alle i timerne.  En anden form for undervisning.  Undervisningen bliver optaget."— Præsentationens transcript:

1 Lavet af: Alexander Rasmussen, klasse 1.2

2  Lærerne kan ikke nå rundt til alle i timerne.  En anden form for undervisning.  Undervisningen bliver optaget.  Chat til spørgsmål.  Ville undgå forstyrrelser i timen.  Det ville ikke være et problem at få svar på sine spørgsmål.

3 Hvad siger DU til en anderledes undervisning? Kunne du tænke dig at prøve en mere seriøs og individuel undervisning, så prøv online læring. Med denne form for læring kan du studere hvor end du er! Du behøver ikke tænke på, at du skal hen på skolen - alt kan foregå hjemmefra, på ferien eller på stranden. -Det eneste, det kræver er, at du har et internet, headset og en computer. Gå ind og se hvordan ”Online læring” kan hjælpe dig med en bedre undervisning. www.hjemmeside.dk Vidste du, at en lang og god uddannelse giver flere penge?! Med hjælp fra Online Læring kan man, uden besvær lave sit skole arbejde, også selvom man er på ferie!? Scan koden og gå direkte til hjemmesiden.

4  Reklamere for den ”virtuelle undervisning”  En øjenåbner for dem som synes tavle undervisning ikke opfylder deres krav.  Bedre undervisning til alle.

5  En måde man kan analysere sit produkt og finde ud af om det passer til målgruppen.  Jeg prøvede på mit produkt.

6  En segmenterings model (inddeling af mennesker).  9 homogene grupper  Nogle mennesker har dele fra flere segmenter.  ”De moderne-individorienterede” segment.  Unge, bruger teknologi.  Tænker meget på deres uddannelse.

7  Plakat der skal hænge på skoler.  Vil ramme ”De moderne-individorienterede.  Brug af skrigende farver. (fanger øjet)  ”Hvad siger du til en anderledes undervisning”.  Informationer og lign…

8  Gestalt lovene: ca. 90 år gamle -Bruges til at fremhæve eller adskille objekter. -5 forskellige love  Farvelære: 3 primære farver -Ved blanding af farver, så betyder baggrunden rigtig meget. -2 farver =sekunder farve. -2 farver + sort eller hvid = tærtiere farver. Substraktive farver Additive farver

9  Keep, It, Simple, Stupid. - Undlader overflødige detaljer. For meget på billedetFor lidt på billedetPerfekt taget

10


Download ppt "Lavet af: Alexander Rasmussen, klasse 1.2.  Lærerne kan ikke nå rundt til alle i timerne.  En anden form for undervisning.  Undervisningen bliver optaget."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google