Årsaftale projekt Tidslinie © due & partners

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Tema 4: Regulering af følelser Psykoedukation til patienter med emotionelt ustabil personlighedsstruktur.
Advertisements

Coaching Det handler om at stille de rigtige spørgsmål!
Den korte opsporende samtale
V./ Leif Tøfting Kongsgaard, Væksthuset
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Måske er I gode venner i et år,
Den store Tur guide Made by Socom.dk. Den store Tur guide Velkommen til Den store Tur guide •Her kan du: –Oprette nye turer –Tilmelde dig på en tur –Komme.
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Ved egen kraft Marte Meo En udviklingsstøttende metode
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
Mr. Raggys prøveeksamen Gennemgang af svarene.
Struktur: ”Quiz og byt”
Afrejsebriefing 2013 Mødet med det fremmede
Uddannelsesdag for kursusledere og efteruddannelsesvejledere Fra viden på kursus til handling i praksis Møde om God læring.
Velkommen til Jeopardy: Trafiksikkerhed i Øjenhøjde
Coaching - det handler om at stille de rigtige spørgsmål…
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Udarbejdelse af poster
MedarbejderUDVIKLINGSsamtale
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en overgangsmappe med.
Glædelig Jul Du behøver ikke vente til Jul…
Hvordan får jeg lagt First Class programmet ind på min egen computer ??? De følgende sider er en lille anvisning på, hvordan du selv kan installere programmet.
Præsentationen starter automatisk. Som du synes. Slå højttalerne til.
Vi gennemførte en række interview ifm
Velkommen  Webcast 3 Small Business Specialist Training Programme
Måske er I bedste venner i et år,
Hjælpemiddel under forløbet. •Kendt fra kunstnere, som en samlingsmappe over deres værker. •Vi bruger det her, som en samling over hvad du har lavet mens.
Red Barnets frivillignet
Backoffice præsentation
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
Digital jobklub Velkommen til Digital Jobklub 2. dag.
Hvordan bruger jeg First Class konferencerne ?
3-timers møder Aarhus Universitetshospital 2014
Dansk med it © Duncker & Ruus DIT-systemet Dansk med it Generel præsentation for studerende Dorthe Duncker og Hanne Ruus Institut for Nordiske Studier.
Hvem kommer på Perron 3 Hvilken profil har de? Hvad har fået dem til at komme?
Konsensusprocessen.
Dette diasshow er udarbejdet af:  Gitte Larsen  Charlotte Pedersen Fra O 27.
Projektlederens rolle(r)
God Jul ? Du behøver ikke at vente til Jul….
VEJEN TIL JOBBET Det er godt at være bevidst om alle muligheder. Jo større en del af stillingsmarkedet, du bearbejder, jo større er sandsynligheden for,
©Jenny Bohr – Til underviserne Voksne med ADHD har ofte mange negative erfaringer med sig. Mange har fået megen skæld ud som børn, og de.
Gør det simpelt Trænings planlægning.
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Backoffice præsentation
Omgangstone og kollegialitet
Circle of change Benægtelse Reaktion Accept Handling
Dette er en automatisk lønforhandling. Vær venlig at svare på de næste spørgsmål. Dine svar vil danne grundlag for den næste lønjustering. Næste>>
Vejlederens kommunikation
Hvis jeg havde mulighed for at fange regnbuen ville jeg have gjort det
VUC Erhverv Vestegnen. En verden VUC Erhverv Vestegnen.
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Dette program beregner automatisk hvor mange feriedage du får i år. Klik her Vigtig besked fra personaleafdelingen!
TELEFONCANVAS.
L Synkront net-baseret samarbejde - kursus ved Morten Knudsen og Thomas Ryberg.
At tale om sexualitet.
Dette er en automatisk lønforhandling. Vær venlig at svare på de næste spørgsmål. Dine svar vil danne grundlag for den næste lønjustering. Næste>>
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Historien om de gode venner.
Hvis du ønsker at opnå fremragende
© due & partners Tilmelding FrameldingLykkedes ikke Lykkedes Template 3: Tilmelding på website Sammenhængen mellem de 4 websider.
Velkommen til den automatiske løn vurdering Besvar venligst nedenstående spørgsmål Deres lønregulering vil afhænge af deres svar!!! Klik her.
Omsorg for børn og unge, der har en hjerneskadet mor eller far
Bisidderrollen i praksis
Hvad gør vi sammen, når vi kommer hjem? DET FÆLLES BEDSTE – Næste-skridt-workshops søndag d. 24. april kl. 10 – 14 for dit lokalområde. Forslag til facilitering.
SKRIVEFAGET Modul 1: Skriveproces og struktur Lektion 2: Fase 1: Idéudvikling og fokus.
Skab engagement som coach Dette er et værktøj for dig, som vil Skabe motivation, engagement og ejerskab Sikre bedre performance Skabe udvikling og læring.
Overenskomst-forhandlinger 2018
Hjertecafèer - tilbageblik
MEDvirk NU - en digital tjekliste til at nå i mål med arbejdsmiljøet
Fra anledning til udvikling
Præsentationens transcript:

Årsaftale projekt Tidslinie © due & partners Indgå årsaftaler, der øger samhandlen, fortæller om ydelser, om indsatsen efter tilfredsheds- undersøgelsen samt kommitter begge parter Kampagnen er rettet mod Tidslinie 1. februar i løbet af februar 15-20. februar ugen efter udsendelsen efter aftale med kunden Sortering efter kundekategorier og tilfredshed Alle guldkunder og udvalgte sølvkunder (Restgruppen) Bronzekunder og resten af sølvkundene Udsendelse af årsaftale til restgruppe 1 Brev samt oplæg til årsaftale Opfordring til at returnere accept Telefonsalg af møde Forslår møde, hvor konsekvensen af tilfredsheds- undersøgelse gennemgås og næste års samarbejde drøftes Udsendelse af forslag til årsaftale med følgebrev til dem, der ikke umiddelbart er parate til at mødes om det Telefonopfølgning på restgruppe 2 for at høre om tilsendte forslag til årsaftale har givet lyst til at drøfte indholdet ved møde Kundemøde Hvad gøres for at styrke tilfredsheden? Præsentation af for kunden nye ydelser! Gennemgang af årsaftalen med dens fordele for kunden Template 4 Template 5 Template 6 Template 7 Restgruppe 1 Restgruppe 2 © due & partners

Template 4 – vejledning omkring årsaftalen Step 1. Tilpas forslaget til årsaftale, så den passer til dig og din kunde Step 2. Ring og aftal møde med kunden Step 3. Gennemgå aftalen med kunden og bliv enige om rettelserne Step 4. Send en justeret endelig aftale til underskrift hos kunden Rød tekst skal tilpasses dig og den konkrete situation Blå tekst vedrører alene forslaget til årsaftale og fjernes i den endelige aftale © due & partners

Template 6: Telefonmodel for mødeaftaler i forbindelse med årsaftaler Briefing på metoden Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Håndtering af indvendinger Start med introduktionen Hold en lille pause og giv plads til kundens evt. reaktion Fortsæt med salgsargumentationen (venstre side) og få én del-accept af gangen Har kunden en indvending, så søg hjælp i højre side Når indvendingen er håndteret, fortsæt i venstre side. Slut af med accept og afslut samtalen med at bekræfte det aftalte Afslutning på samtalen © due & partners

? OK (Template 6) Telefonmodel: Mødebooking vedr. årsaftaler Introduktion: Du taler med <navn> fra <SBS>. Du var så venlig at deltage i vores tilfredshedsundersøgelse i januar. Vi har nu gennemgået dine svar og har nogle forslag til, hvordan vi kan forbedre vores service over for dig og din virksomhed. ? Vi har nedskrevet vore forslag i et dokument, som jeg gerne vil diskutere med dig ved et møde. Vil det passe dig at tale med mig om det i næste uge? (Ja/Nej) (Hvis Nej) Hvornår vil det så passe dig? (Her er følgende mulige udfald:) 1: Mødeaftale 2: Ikke muligt at aftale møde. Sender forslag med efterfølgende telefonopfølgning 3: Ring senere, når det passer bedre Kan du ikke bare sende det? Der er tale om forslag til serviceforbedringer og andre former for styrkelse af samarbejdet. Og det egner sig bedst til at blive diskuteret ved et møde. Kan du ikke sende det først? Dokumentet er udformet, så det formodentlig rejser en række spørgsmål umiddelbart. Jeg vil derfor gerne være til stede, når du ser det. Hvad indeholder dokumentet? Det indeholder 3 ting: Konklusionerne på tilfredshedsundersøgelsen og vore forslag til serviceforbedringer. Præsentation af nogle af vore ekstra kompetencer, som du måske kunne have glæde af. Et afsnit om vores ressourcers tilgængelighed, når du har brug for dem Kan det vente? Vores forslag til styrkelse af samarbejdet vedrører også de eksisterende projekter, vi har sammen. Derfor synes bestemt, at det skal holdes så snart som muligt. Har ikke tid! Det er jeg ked af at høre. Så foreslår jeg, at du får det med posten. Så kan vi tale om indholdet af dokumentet telefonisk ugen efter. OK (Bekræft det aftalte.) Det aftaler vi så, tak for hjælpen. © due & partners

Template 7: Agenda for mødet omkring årsaftalen Forslag til agenda: Præsentation af formålet med årsaftalen Gennemgang af forslaget til årsaftale Tilfredshedsundersøgelsens resultat og forslag til indsats Nuværende og fremtidige samarbejdsmuligheder Ressourcetrækket i 2006 Diskussion og aftale omkring formulering af endelig årsaftale Opsummering på det aftalte © due & partners