Erhvervsakademiet Aarhus

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Kompetenceudvikling og innovation i yderområder
Advertisements

Virtuel medarbejder eller konsulent
Kommunikation.
Velkommen til Handelsskolernes Grundforløb hg
Velkommen Ledelse og kommunikation ?
Efteruddannelse for IT- og elektronik-teknologer
Folkeskolereformen Hvad og hvorfor?.
Kundebetjening Opgave med salgstrappen.
Mor På Vej •Fokus på faglige og sociale kompetencer.
Introduktion til deltagere i ledercoaching
Videregående uddannelse - hvorfor det? lang tid, ingen penge, svært…
KEA KOMPETENCE.
UiU - Nordjyske Erhvervsskoler
Lederudvikling.
Uddannelsesdag for kursusledere og efteruddannelsesvejledere Fra viden på kursus til handling i praksis Møde om God læring.
©Jenny Bohr – Til underviserne Denne kursusgang er planlagt som den første. Den skal bruges til introduktion og præsentation. Det er meningen.
Det autentiske menneske Autentisk lederskab © Udviklings- & Kompetencegivende coachingforløb.
Møde for kontaktpersoner – Høng 10. September 2013.
Realkompetencevurdering i Danmark
Hvordan er jeg blevet til dén, jeg er?
Det rådgivende salg Tanke-eksperiment del 1 De tre sælger arketyper
Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN.
G4S og Erhvervsakademi Aarhus
Nuværende forretningsområder
Din hverdags innovationsguide
Det autentiske menneske
Teambuilding - selvevaluering
Velkommen til dag 2 på AUs vejlederuddannelse!
Workshop den 4. november 2009 Jørgen Kroer og Thomas A. Rasmussen
Kompetencegrupper i Danske Bank’s Koncernkundelinje Kompetenceudvikling i en hektisk hverdag v/Sannie Friis.
Kommunikation og medbestemmelse. Ole Futtrup Kjær Salgschef/Pædagog.
Den vanskelige samtale
Skallebølle Landsbyordning ”Indsigt og opmærksomhed…”
Kort videreuddannelse (KVU)
FORMÅL med Garudas profilværktøjer er:
TELEFONCANVAS.
Eksamen.
360 graders kompetenceløft Netværkslokomotivet og VirksomhedsnetværkCabi 17. september 2014 Anette Barnhøj Uddannelseschef Mobil
Det autentiske Team Autentisk lederskab © Udviklings & Kompetencegivende træningsforløb For medarbejder.
The KaosPilots August Arne Kleven og & friends Opgaven Introduktion til analysen Praktisk gennemførsel - personlig tilbagemelding.
FORHANDLING.NET. Forhandling i individuelle arbejdsforhold FORHANDLING.NET Det handler om at skabe merværdi Interessebaseret forhandling handler om at.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Økonomi og Jura Ø90 Online Ø90-Opgørelse og arbejdsgange Kursus efterår 2005 Helle Hovgaard Ledende økonomikonsulent.
Det autentiske menneske Autentisk lederskab © Udviklings & Kompetencegivende Coachingforløb.
Autentisk lederskab © Udviklings- & Kompetencegivende forløb for ledere, beslutningstagere og konsulenter Opnå mere succes & øget livskvalitet!
Fleksibel Master i Friluftsliv Arbejder du med sundhed, rekreation, idræt, friluftsliv eller turisme? Kunne du tænke dig at få en dybtgående viden om,
Mundtlig matematik eksamen
Det autentiske Team Autentisk lederskab © Udviklings & Kompetencegivende træningsforløb For medarbejder i grupper og teams.
SALG I CENTRUM - Et pilotprojekt i samarbejde mellem Silkeborg Iværksættercenter og Væksthus Midtjylland Målgruppe: IV / SMV 0-5 år, max.10 medarbejdere.
Hvem er vi? Kurt Klaudi Klausen
Det autentiske menneske Autentisk lederskab © Udviklings & Kompetencegivende træningsforløb.
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Det autentiske menneske Autentisk lederskab © Udviklings- & Kompetencegivende coachingforløb.
Sådan bruger du præsentationen
Med LADEGAARD Nordic A/S
Forløb Forløb FORLØB - Efteråret FLIS Basisforløb
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
HK Stat Fagfestival HK København og HK Sjælland 20. maj 2014 Sølvi Rask, og Eva Maria Mogensen,
Præsentation af Akademiuddannelsen i Løn- og personaleadministration
Indsæt nyt billede: Format: B25,4 x 19,05 cm Klik på billed-ikonet midt på slidet. Find dit nye billede, højreklik på billedet og placér det bagerst. Hvis.
Kampagne 3 Tiltrække og anerkende frivillige Navn Navnesen.
Lyst til at lære – Skabe lyst til at lære – Lyst til at lære fra os Velkomstbrevet TUP2011 Projekt Transfer i AMU.
’Flere unge skal tage en erhvervsuddannelse’
Uddannelse i sygefraværshåndtering
Forløb Forløb FORLØB - Efteråret FLIS Basisforløb
1. kontaktmøde Velkommen til Workshop om afkodning af jobopslag og telefonisk kontakt Hils på hinanden  Husk at bestille drikkevarer Præsentér dig.
Lars Thore Jensen Mulighed for tekniske- og produktionsrettede akademiuddannelser i Frederikssund Lars Thore Jensen
5 gode argumenter for hvorfor det skal til din klub
[klik og indsæt kommunenavn]
Fra anledning til udvikling
ProcesPLAN MODUL 1 MODUL 2 Dag 1 Forberedelse:
Præsentationens transcript:

Erhvervsakademiet Aarhus Uddannelser Kompetencegivende uddannelser: - Akademiuddannelse - Diplomuddannelse - Master Kurser Åbne kurser og udviklingsforløb Interne virksomhedsforløb Konsulentopgaver Proceskonsulentopgaver

Efteruddannelsessystemet for voksne LEDER - UDDANNELSEN & Akademi uddannelse i ledelse Diplom i Ledelse i samarbejde med HIH Herning KVU Gymnasial uddannelse Akademiuddannelse Grundlæggende voksenuddannelse Mellemlang videregående uddannelse Bachelor Erhvervs- AU i Ledelse AU i salg & markedsføring Diplom i ledelse Kort videregående uddannelse Master Diplom Lang videregående uddannelse Master Grunduddannelse Efter- og videreuddannelse

Værdi af samarbejde med Erhvervsakademiet Undervisning, hvor i landet det passer jer bedst Praksisorienteret undervisning/teoretisk velfunderet Moderne faciliteter inkl. forplejning Mulighed for eksamen (ECTS) Mulighed for støtte (SVU) jvf. lov om åben uddannelse Skræddersyet forløb med udgangspunkt i jeres hverdag

Mulighederne er mange…. Innovationsprocesser Markedsorientering og kreativitet Salgspsykologi & grundlæggende salg Forretningsforståelse Lean Forandringsledelse Dialogtræning og kommunikation Effektiv forhandlingsteknik Projektledelse og -styring Personlig effektivitet og planlægning Proceskonsulent-uddannelse Alle forløb kan tilrettelægges med udgangspunkt i et eller flere fag og eksamen (ECTS) eller som kortere kursusforløb

Efteruddannelse - kurser Salg Ledelse SAP Brug telefonen i salg Målrettet salgskommunikation Salgspsykologi Salg for ikke sælgere Effektiv forhandlingsteknik Coaching – et ledelsesværktøj Grundlæggende ledelse Kommunikation, konflikthåndtering og forhandling Personlig planlægning og effektivitet Projektledelse Lean ledelse i praksis Grundlæggende SAP Videregående SAP Kommunikation Præsentationsteknik for begyndere Kommunikationsplanlægning   Sprog Akademifag som kurser Opkvalificeringskurser Adgangsgivende kurser Du kan tage alle vores akademifag som kurser Få mere information og se det aktuelle fagudbud på eaaa.dk Indledende erhvervsøkonomi Indledende matematik med økonomisk profil Videregående statistik It kurser Driftsøkonomi Valgfag A Valgfag B - revision

Kursusforløb – telephonecoaching on the spot Brug telefonen i salg: Målgruppe: 60 x Phonere med studiebaggrund, der arbejder aften. 2 timer x 3 aftener Sted: Krifa Pris i alt pr. prs kr. 1.800,- Min. 15 prs pr. undervisningshold

Indhold Forberede telefonsamtalen bedst muligt Præsentere dit produkt, så budskabet rammer plet Håndtere indvendinger Hvor er dine styrker og dine udviklingsmuligheder? Hvilken struktur giver mening for dig? Kundens købsmotivation Styrke samtalen med "telefonens kropssprog" Følge op på samtalen og se mulighederne for mersalg

Formål Du får inspiration, viden og værktøjer til at forbedre dine resultater, når du booker møder og sælger over telefonen Hvordan får du dit budskab til at brænde igennem, så du ender med at sælge eller får plads i kalenderen hos et salg

Kursusforløb – Grundlæggende salg Bliv en bedre sælger med Krifa værdier: Målgruppe: 8 x udfarende sælgere, der arbejder heltids rundt i hele Danmark. 2 dage Tidspunkt: kl. 9.00-16.00 Sted: Erhvervsakademiet Aarhus alternativt hos Krifa Pris pr. kursusdag kr. 15.000,- inkl. undervisningsmaterialer

Fokus på kursusforløbet Salg Salgsprofiler Dag 1 Forhandlingsteknik Kommunikation Dag 2

Indhold Du bliver bevidst om din egen personprofil og får viden om forskellige personprofiler, så du bedre kan matche den enkelte kunde Du træner i at bruge din viden om personprofiler aktivt, når du forbereder dit salg, afdækker kundens behov, præsenterer dit produkt og forhandler med kunden Får redskaber til at afdække kundens behov (BALA,EFU, spørgetekniker)

Indhold, forts. Får teknikker til at håndtere vanskelige kunder. Valg af kommunikationsstrategi - alt efter personprofil Forhandlingsteknik og håndtering af indvendinger Hvordan opnår du det bedste forhandlingsresultat - både for dig og kunden? Hvordan håndterer du din 'vanskeligste' kunde? Du vil blive introduceret til konkrete værktøjer til at skabe tillid og en god dialog med kunden

Formål Formålet med kurset er at give dig effektive værktøjer, så du kan og sælge med succes til forskellige kundetyper. Kommunikere differentieret Du får indsigt i forhandlingens forskellige faser og bliver i stand til at håndtere indvendinger i forhandlingssituationen professionelt og effektivt.

DISC