Merlinia Who’s out - and who’s back. Telefonservice i top helt enkelt •Med Merlinia OutBack kommer de, der ringer, altid i kontakt med den rigtige medarbejder.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Gammelheds-Philosophy
Advertisements

Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets.
En fremtidssikret planlægningsløsning
SMED Single Minute Exchange of Dies
Velkommen til varigt rygestop! RYGESTOP Dokumenteret høj effekt i kliniske studier.
Særlige ressourcepersoner i folkeskolen
Vejledning til Cisco trådløs telefon
Vejgaard Østre Skole 29. august 2007
Videregående pc-vejledning Modul 04: Windows-elementer 60+Bornholm.
PC1 Lad os komme i gang…..
Velkommen til Jeopardy: Trafiksikkerhed i Øjenhøjde
MUSEN ELLER TRYK PÅ ”ENTER”
”NYT IT” PROGRAMMET - BAGGRUNDEN FOR OUTLOOK-UDDANNELSEN.
– Sådan virker det! Dit elektroniske postsystem Ved Arne Crown Rasmussen
E-læring i virksomhedsperspektiv Spar Nord Bank. •E-læring i forhold til Spar Nords forretnings- strategi –kompetencer –effektivitet –kunder –økonomi.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
BESØG VORES HJEMMESIDE JÆVNLIGT. GERNE HVER DAG - DOG MINDST ET PAR GANGE OM UGEN. Her finder du vigtige informationer om SFO Asgårds dagligdag. VIGTIGT.
The Sims2 Double Deluxe + Sims 2 Pets
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
Taktil – Røre børnene Jeg er god til at huske noget, hvis jeg tegner, mens jeg får det forklaret Jeg er god til at lytte, hvis jeg må pille ved noget imens.
Forøg din værdi som konsulent
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
Resource Central Microsoft Outlook® booking løsning
Velkommen Lars Johansson ProjectForce. Program: Lidt omkring Athena IT-Group A/S Introduktion til ProjectForce – Microsoft Sharepoint Lidt teori omkring.
9 steps på vejen – frem til i dag?. Siden 2010 = 6 årlige kalendere på 5 regioner. Del af kommunikationsstrategien = se på, om det er en bedre løsning?
1 Velkommen til brugerinstruktion, It-Universitet.
Microsoft® Lync™ 2010 Kursus i svargruppeprogrammet
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Microsoft® Lync™ 2010 Chat og tilstedeværelse Kurser
Informationsteknologi B-A, HHX, 2005,
FORTROLIGT. Må kun distribueres til partnere med aftale om hemmeligholdelse. Microsoft giver ingen garantier, hverken udtrykkeligt eller stiltiende. ©
Introduktion til Access (Access, del 1)
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Medarbejder en vigtig resurse Concept Data A/S Flad organisation. Åben miljø. Selvstændighed under ansvar. Socialt sammenværd.
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
Made by. Merlinia Assistance Hovedpunkter Øg sikkerheden for medarbejdere, der en gang imellem føler sig truet. Undgå behovet for dyre elektroniske alarmsystemer.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Hvad kan borgerne på sundhed.dk?
Introduktion til © 2013 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Startskærmbilledet i Lync Startskærmbilledet i Lync har fliser i hubben til.
Tjekke din telefonsvarer 1.Klik på fanen Telefon. Du får vist dine beskeder og oplysninger om personer, der har ringet. 2.Hold markøren over en telefonsvarerbesked,
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Windows Vista og Office 2007  -testere søges… Christian Ringheim og Anders Langvad-Nielsen
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Planlægge et Lync-møde Du kan planlægge et Lync-møde ved at bruge Outlook tilføjelsesprogrammet.
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Quickguide: Viderestilling på SP-portalen.
Videregående pc-vejledning 60+Bornholm Velkommen til.
FORTROLIGT. Må kun distribueres til partnere med aftale om hemmeligholdelse. Microsoft giver ingen garantier, hverken udtrykkeligt eller stiltiende. ©
Erhvervsuddannelser og Aalborg Portland. v/ Kim Øster Larsen
Tekstniveauer: 1.For at skifte mellem de forskellige tekstniveauer, brug "Forøg list niveau"- knappen i værktøjslinjen "Formatering". 2.For at komme tilbage.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Tilføje en kontakt Listen Kontakter gør din kommunikation lettere og gør det muligt for dig.
Introduktion til Access (Access, del 1). RHS – Informationsteknologi – Fra design til udvikling Vi ved nu, hvordan vi finder et design for en database,
Jan Karlshøj IT/CAD Chef Byggeri og Anlæg Civ. Ing, PhD Carl Bro Livslang Uddannelse Erfaringer fra samarbejde og viden- håndtering.
En digital opslagstavle - ikke bare i din browser
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Mobil Usability , ITU. Spørgsmål jeg gerne vil høre: ”Det gik lidt hurtigt, kan du ikke gentage?” ”Kan du ikke snakke lidt langsommere?” ”Skruer.
Hvis du vil have, at en anden skal kunne handle på dine vegne i en digital løsning, kan du give en digital fuldmagt. Det kan eksempelvis være, at du skal.
Organisationsudvikling Odense Zoologiske Have 1.Analyse af den eksisterende organisations-struktur 2.Oplæg til eventuelle ændringer i strukturen 3.Udarbejdelse.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Microsoft CRM 3.0 Bjørn Eilertsen Christian Cletus.
Globalisering. Kan mikrofinans skabe vækst i et udviklingsland?
Velkommen Formålet med denne workshop er At teste forskellige former for teknologiunderstøttelse ved etablere af samarbejde på hospitaler. Målet med dette.
Velkommen Formålet med denne workshop er At teste forskellige former at teknologiunderstøtte etablere af samarbejde på hospitaler. Målet med dette er:
Onsdag 5. september 2007 Telefoni Telefoner i Gribskov - anvendelse - betjening – kultur 18. januar 2007 onsdag 5. september 2007.
Miniguide Avaya Omstilling af kald Omstil igangværende samtale: Tryk ”omstil” Tast ønsket nummer Stil samtale igennem Ved ubesvaret eller optaget.
Call Center, adm kursus, indledning Indledning (registrering af kursister & præsentation) 10 min. Hjælpeværktøjer 5 min. System overblik 30 min. Administrator.
Effektiv vækst - Workshop
Hold smartere møder Tak, <FN name>.
Beskyt din virksomhed- Workshop
Tre lags arkitektur.
Kontakter, tilstedeværelse og chat
Information om Aula til forældre
Præsentationens transcript:

Merlinia Who’s out - and who’s back

Telefonservice i top helt enkelt •Med Merlinia OutBack kommer de, der ringer, altid i kontakt med den rigtige medarbejder. Ellers får de klar besked om, hvornår vedkommende kan træffes. •Kunder og samarbejdspartnere vil ikke længere blive udsat for irriterende og tidsrøvende videre- stillinger til telefoner, der alligevel ikke bliver besvaret af den rigtige. •Det gælder også, hvis medarbej- deren bare er gået efter kaffe, til frokost etc.

Et avanceret pc-omstillingsbord •Merlinia OutBack’s PC-omstillling gør det muligt at håndtere mange opkald hurtigt og effektivt. •Der er ét overskueligt skærmbillede, som viser alle oplysninger om aktuelle og ventende opkald. •Samme skærmbillede giver overblik over hvilke kolleger, der er frie til at modtage et opkald, hvilke der er optaget, og hvornår de er tilbage.

Kontakt til den rigtige - hver gang •Telefonreceptionisten kan benytte Merlinia OutBack til lynhurtigt at finde den medarbejder, som bedst kan besvare et opkald eller løse et bestemt problem. •Fritekst søgning i alle felter. •Hvis en medarbejder er optaget, får kunden klar besked om, hvornår vedkommende er ledig. I mellemtiden kan receptionisten henvise til den bedst egnede disponible medarbejder.

OutBack integrerer IT og telefoni •Med Merlinia OutBack får man fordelene ved integration af IT og telefoni og opnår større effektivitet og bedre kunde- service. •Alle telefonbeskeder fra receptionisten modtages i indbakken.  Merlinia OutBack er kompatibel med de mest anvendte kalender- og programmer: Microsoft Exchange/Outlook samt Lotus Domino/Notes.

Ultralet fraværs- markering •Merlinia OutBack’s unikke fraværsmarkeringssystem gør det for første gang praktisk muligt at undgå irriterende blindgyder i telefonisystemet. Også når medarbejderen bare har forladt sit skrivebord i et par minutter.  En enestående OutBack feature !  Ved et tryk på en foruddefineret knap på tastaturet fortæller med- arbejderen, at han/hun holder frokost eller er gået til møde.

Styr på de mobile hele tiden •Mobile medarbejdere kan løbende opdatere deres status ved hjælp af Merlinia OutBack. •Med en SMS kan medarbejderen for eksempel viderestille alle opkald til virksomhedens telefonreception eller sin mobil telefon.  Kunderne slipper for at tale til en slukket mobiltelefon. Til gengæld er medarbejderen altid til at træffe, så snart han/hun er ledig - uanset hvor. Fraværsmarkering kan også styres via SMS.

Telefonsystemer der er kompatible med OutBack •Merlinia OutBack integrerer med : - Alcatel OmniPCX (Office eller Enterprise) - Cisco CallManager Express •OutBack kan også bruges uden telefon integration.

10 gode grunde til at investere i Merlinia OutBack 1.Merlinia OutBack sørger for, at de, der ringer, kommer i kontakt med den rigtige person - helt enkelt. 2.Merlinia OutBack forhindrer irriterende viderestillinger til forkerte medarbejdere eller telefoner, der alligevel ikke bliver besvaret. 3.Merlinia OutBack sikrer hurtig og effektiv telefonomstilling ved hjælp af ét enkelt skærmbillede på PC’en. 4.Merlinia OutBack er den eneste telefonomstilling, der tager højde for frokostpauser og uforudsete møder med et unikt og brugervenligt fraværsmarkeringssystem. 5.Merlinia OutBack gør det let at finde den bedste til at besvare et opkald med søgning medarbejderdatabasen.

10 gode grunde til at investere i Merlinia OutBack 6.Merlinia OutBack giver optimale muligheder for at inddrage de mobile medarbejdere i kalender- og telefonisystemet med OutBack SMS Gateway. 7.Merlinia OutBack binder PC-omstilling, kalender, fraværsmarkeringssystem, mobiltelefon og medarbejder-database sammen i ét enkelt system, som alle kan bruge. 8.Merlinia OutBack PC-omstilling kan integreres med markedets bedste IP – telefoniløsninger - Alcatel OmniPCX og Cisco CallManager Express. 9.Merlinia OutBack er kompatibel med de mest anvendte og kalenderprogrammer - Microsoft Exchange/Outlook samt Lotus Domino/Notes. 10.Merlinia OutBack giver adgang til de nyttige funktioner, som opstår ved at knytte IT og telefoni sammen.

Kundereferencer "OutBack medvirker til at give bedre service til vores kunder og samarbejdspartnere." Mette Berg, IT-souschef Konica Minolta a/s (160 OutBack brugere) "Vi har kontorer over fire etager. Derfor sparer vi både tid og ressourcer gennem OutBack’s hurtige og effektive overblik. Og integrationen til Outlook fungerer optimalt." Hanne Christiansen, CFO Red Barnet (60 OutBack brugere) ”Som receptionist får jeg hurtigt et overblik over, hvilke medarbejdere der er i huset." Vera Lautrup-Larsen, Receptionist, KHR Arkitekter AS (100 OutBack brugere)

Kundereferencer "Med integrationen til Lotus Notes’ kalender er OutBack uundværlig i det daglige arbejde.” Tom Toft, Beredskabsmester Odense Brandvæsen (30 OutBack brugere) "OutBack binder vores telefonisystem sammen med vores kalendersystem. OutBack hører til i klassen af sjældent sete innovative softwareprodukter, som gør teknologi brugbar og hverdagen lettere. OutBack er løsningen på et kendt problem - i en sådan grad, at vi hverken kan eller vil leve uden." Lars Vesth, Vice President FORCE Technology (1.000 OutBack-brugere)

Nogle af vores kunder Nordisk Film FORCE Technology Sony Nordic Lehmann Nordic Group Clipper Denmark Konica Minolta Sundheds CVU Aalborg 3M Danmark

Spørgsmål ?