Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Hold smartere møder Tak, <FN name>.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Hold smartere møder Tak, <FN name>."— Præsentationens transcript:

1 Hold smartere møder Tak, <FN name>.
God morgen/dag/aften til alle. Mit navn er <navn>, og jeg er <stilling hos Microsoft> hos Microsoft. Jeg har været her i <antal år> år og primært arbejdet med <kort beskrivelse af din nuværende stilling>. I dag vil jeg tale med jer om en af vores moderne samarbejdsscenarier (i Office 365-familien). Udtrykket "moderne samarbejdsscenarie" er bare en smart måde at beskrive en oplevelse i Office 365-serien. Den oplevelse, jeg vil tale med dig om, er: Hold smartere møder. Mens vi gennemgår scenariet, vil du opdage to ting: (1) Der er fokus på Skype for Business, og (2) du vil se hvordan. Vi begynder med Skype for Business, og inddrager hurtigt (gennem dyb integration) andre produkter i Office 365-familien. Det hele er designet til at gøre dine medarbejdere mere produktive.

2 Kernen i alle gode teams er god kommunikation.
Hjerte Kernen i alle gode teams er god kommunikation. Teams, der kommunikerer ofte og åbent, er bedre teams. De er mere effektive, reagerer hurtigere, planlægger bedre og hjælper hinanden på en mere effektiv måde. De lytter til kunderne og tendenserne på markedet. De deler viden indbyrdes. De udfordrer gerne hinanden. De er gode kommunikatorer, og det gør dem til et fantastisk team.

3 Hvordan kan dit team kommunikere bedre?

4 Skype for Business 11/19/2017 5:48 PM Microsoft leverer allerede værktøjer, der gør møderne mere produktive – med funktioner der er integrerede, velkendte og hører til oplevelsen af det daglige arbejde. Og alligevel er der så mange flere muligheder med Skype for Business som en del af Office 365. Skype for Business er reelt grundlaget for udviklingen af Office 365. Det er det program, som forbinder alle andre opgaver med hinanden, og gør det muligt for brugerne at KOMMUNIKERE (ved at foretage og besvare opkald), DELE (ved at præsentere på og deltage i møder) og SKABE (gennem dokumentdeling og forskellige samarbejdsscenarier). Det hele leveres til brugerne i et samlet, brugervenligt og VELKENDT program: Skype for Business. © 2016 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. MICROSOFT STILLER INGEN GARANTIER, DET VÆRE SIG UDTRYKKELIGE, STILTIENDE ELLER LOVMÆSSIGE, FOR OPLYSNINGERNE I DENNE PRÆSENTATION.

5 til at kommunikere bedre og få ting fra hånden
Skype for Business Forbinder dig og dit team online, uanset hvor de befinder sig – gennem chat, lyd, video og webmøder – så det bliver lettere for dig at arbejde sammen i onlinemøder. Gennem Office 365 leverer Skype for Business de værktøjer, du behøver for at kunne arbejde bedre sammen. Skype for Business forbinder dig og dine teammedlemmer online, i realtid, uanset hvor de befinder sig – via chat, lyd, video og webmøder fra mange forskellige enheder – for at hjælpe dig til at arbejde bedre sammen i onlinemøder hjælper dit team… til at kommunikere bedre, træffe beslutninger, håndtere udfordringer og få ting fra hånden. hjælper dit team… til at kommunikere bedre og få ting fra hånden

6 Hold smartere møder... Ved at gøre dine møder effektive
Komplet mødeløsning Én samlet platform til alle former for møder og alle former for enheder. Sørger for, at du kan afholde nyttige og interaktive møder Kommuniker på din måde Afhold møder og samarbejd med kontakter på en nyttig og effektiv måde, skræddersyet til dig – og få et værktøj, der er fleksibelt nok til ethvert publikum Lad os se nærmere på Hold smartere møder-scenariet. To centrale områder skal fremhæves: For det første: Skype for Business er en KOMPLET MØDELØSNING: Den er den eneste platform, du behøver, til alle former for møder og alle former for enheder. Vores platform er fyldt med smarte funktioner, så dine teams kan udføre arbejde af højeste kvalitet, uanset hvor i verden de befinder sig. For det andet: Skype for Business gør det muligt at KOMMUNIKERE PÅ DIN MÅDE: Ved alt fra afholdelse af møder til samarbejde med dine kontakter kan Skype for Business skræddersys til dig og er fleksibelt nok til ethvert publikum.

7 Få forbindelse til dit team overalt med Skype for Business-mobilapps på tværs af Windows, Android og iOS. Brug enhver telefon til at deltage i Skype-møder, med manuelt opkald til og fra PSTN-telefonmøder. Du kan arbejde, som om I alle er i samme rum, selv om det ikke er tilfældet – del dit skrivebord, optag et møde og registrer det hele med OneNote. Komplet mødeløsning Få forbindelse og samarbejd med den komplette mødeløsning i Skype for Business. Få forbindelse til dit team næsten overalt med Skype for Business-mobilapps til Windows, Android og iOS. Du kan bruge enhver telefon til at ringe manuelt til eller fra PSTN-telefonmøder, hvor du kan benytte et lokalt nummer til indgående opkald fra deltagere til Skype-møder eller ringe ud for at invitere deltagere til mødet med et telefonnummer. Skype for Business gør det muligt at arbejde, som om I alle var i samme rum, selv om det ikke er tilfældet – del din skærm, optag et møde eller registrer det hele med OneNote.

8 Arbejd sammen overalt Deltag i et møde, uanset hvor du befinder dig: computer, mobiltelefon, webapp, PSTN-telefon osv. 1 Inviter flere personer til samtalen 2 Viderestil dit opkald på farten 3 Skype for Business tilbyder mange metoder til at få forbindelse til dine kontakter, uanset hvornår og hvor. Du kan deltage i et Skype for Business-møde, uanset hvor du befinder dig, så længe du har adgang til internettet. Den bedste mulighed er at bruge Skype for Business-klienten, hvis den er installeret. Hvis du er på farten, kan du bruge Skype for Business-appen til at deltage i et møde fra din telefon eller tablet, f.eks. en Android-telefon eller en Apple iPad. Med et enkelt klik får du lyd og video sammen med alt det delte indhold. Ellers kan du ringe til mødet fra en telefon. Inviter flere personer uden besvær gennem Skype for Business eller med funktionen til telefonmøder med manuelt opkald (via PSTN). Du kan også vælge de handlinger, som deltagere kan foretage på et møde: tilføje eller fjerne deltagere, slå lyden fra deltagere, blokere chat eller video og styre, hvem der kan lave præsentationer. Hvis du er nødt til at forlade dit skrivebord, fordi du skal noget et andet sted – men fortsat vil deltage i samtalen – kan du viderestille opkaldet til din mobilenhed. Let og problemfrit.

9 Få forbindelse til kolleger
Engager dine kolleger ved at tilføje video eller udvide samtalen til at omfatte flere deltagere. Få en bedre mødeoplevelse ved at forvandle telefonmødet til et videomøde, hvor I kan mødes ansigt til ansigt med et enkelt klik. Videoopkald mindsker afstanden mellem folk rundt omkring i verden og gør samtaler mere personlige. Du skal bare bruge et kamera og din computers højttalere og mikrofon eller headset. Inviter flere personer til mødet gennem Skype for Business eller med funktionen til telefonmøder med manuelt opkald (via PSTN). Du kan også vælge de handlinger, som deltagere kan foretage på et møde: Tilføje eller fjerne deltagere, slå lyden fra deltagere, blokere chat eller video og styre, hvem der kan lave præsentationer. 5 Kommuniker med tale og video 4 Inviter flere personer

10 Hold mere produktive onlinemøder
Skype for Business gør det lettere at indsamle input, træffe beslutninger og få tingene hurtigere fra hånden med værktøjer, der holder dit team engageret og involveret. Hvis du er præsentationsvært, kan du vise hele dit skrivebord eller blot udvalgte programmer til alle i et Skype for Business-møde. Du kan skifte mellem flere programmer for at vise alt dit arbejde i realtid. Du vælger, hvad andre kan se – hele din skærm eller blot et enkelt program. Overfør din PowerPoint-præsentation for at anmærke slides i realtid under mødet, eller lad en anden præsentere den på dine vegne. Du kan også gøre PowerPoint-slides tilgængelige for download, så alle deltagerne kan se dem under eller efter mødet. Efter mødet kan du dele noter, dele en optagelse af mødet eller planlægge opfølgende møder med deltagerne. Brug deling af skrivebord og app 6 Præsenter og anmærk en PowerPoint, som du deler 7 Begynd at tage noter i OneNote 8

11 Professionelle præsentationer med masser af funktioner
Skype for Business 11/19/2017 5:48 PM Professionelle præsentationer med masser af funktioner Vedhæft mødeindholdet til invitationen, eller overfør/tilføj delte noter for at opnå hurtig adgang og deling Samarbejd om dokumenter med andre – eller del dit skrivebord/program Tilføj delte noter, så alle har adgang til mødenotater, indhold og dine optagelse Præsenter dit PowerPoint-slidesæt – deltagere kan selv navigere gennem slidene eller anmærke præsentationerne Skype for Business er din samlede platform til enhver form for møder og enhver form for enhed. Her får du virkelig lov til at kommunikere på din måde. © 2016 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. MICROSOFT STILLER INGEN GARANTIER, DET VÆRE SIG UDTRYKKELIGE, STILTIENDE ELLER LOVMÆSSIGE, FOR OPLYSNINGERNE I DENNE PRÆSENTATION.

12 Få input uden at forlade dit skrivebord
Få input uden at forlade dit skrivebord. Du kan chatte, dele skærm, tale eller videochatte, mens du arbejder. Saml andre til en samtale, og del dit skrivebord uden besvær, så I kan træffe beslutninger i realtid. Kommuniker på din måde Skype for Business gør det muligt at kommunikere på din måde. Eftersom Skype for Business nu er indbygget i Office-apps, kan du samarbejde med dit team direkte i dokumenterne eller fra en mail i Outlook. Og Skype for Business arbejder på tværs af pc'er og mobile enheder, så alle dine kontakter er inden for rækkevidde, uanset om de er på kontoret eller på farten. Få input hurtigt uden at forlade dit skrivebord. Når skal have fat i dine kolleger for at få hjælp til en opgave, kan du chatte, dele skærm, tale eller videochatte for at debattere dit projekt. Mens du arbejder, kan du også inddrage andre i en samtale og dele dit skrivebord, så I kan træffe beslutninger i realtid.

13 Find en person fra din liste over kontakter eller en mail
Engager dine kontakter Skype for Business gør det muligt at få forbindelse til dine kontakter fra din computer. Reelt er Skype for Business flettet direkte ind i dine Office-apps, så du kan nå ud til dit team fra et Word-dokument eller Outlook. Gennem Skype for Business kan du let finde personer og få kontakt ved at chatte i realtid 1-til-1 eller med en gruppe. Du kan tilføje enhver fra virksomheden og to typer eksterne kontakter: Skype for Business-brugere i andre virksomheder eller organisationer OG Skype-brugere. Søg efter hvem som helst i Skype-telefonbogen, og tilføj dem på din kontaktliste. Eller få forbindelse til personer gennem kontaktkort, der vises i din indbakke, på dine websteder og i Office-apps. I Outlook skal du klikke på en mail fra en person, du vil kontakte. Du kan markere personens tilstedeværelsesindikator ved siden af navnet. Hvis indikatoren er grøn, er personen ledig. Start en chat med personen med et enkelt klik. Chat i Skype for Business er mindre formelt end mail og hurtigere end et telefonopkald – svært at slå, både når det gælder hastighed og brugervenlighed. Placer markøren på personens foto for at få vist Skype for Business-hurtigmenuen, som du kan bruge til at starte en chat, slå lyd til, få en videosamtale eller sende en mail. Find en person fra din liste over kontakter eller en mail 1 2 Chat med en kontakt

14 Udvid din samtale Tilføj lyd og video til din chat
1 Del, samarbejd og præsenter 2 Planlæg et opfølgende møde i Outlook 3 Du kan let udvide din spontane samtale til at omfatte andre personer og fildeling. Få mere ud af din chat ved at udvide den til et møde. Tilføj lyd og tilmed video. Træk kontakter fra Skype for Business-hovedvinduet ned til bunden af chatvinduet for at føje dem til samtalen. Placer markøren på skærmen i Skype-vinduet for at vise dit skrivebord eller program. Tilføj deltagere, eller bed deltagere om at komme med input fra teamet, uden du behøver forlade dokumentet. Planlæg derefter et opfølgende møde, hvor I kan fortsætte samtalen.

15 Office 365 og Skype for Business
Dynamisk deling og samarbejde, som gør det lettere at afholde mere effektive møder og få arbejdet fra hånden. Skype for Business tilbyder integrerede og konsistente værktøjer, så du kan afholde mere effektive møder stort set overalt – og øge teamets produktivitet i samarbejdet.

16 Ressourcer Besøg: Microsoft FastTrack til Office 365
Besøg Office 365-kursuscenter for at få adgang til undervisningstemaer baseret på scenarier: Ressourcer Komplet mødeløsning Kommuniker på din måde Optimer indføringen af Skype for Business Kontakt support for Office 365 til virksomheder: Download Startvejledninger (flere 4-sides Skype for Business-brugervejledninger i farver): Ressourcer til Office 365-onboarding: Angiv FastTrack som bogmærke for de ressourcer, du skal bruge for at installere og indføre Office 365: Opret en succesplan: Gennemse indføringsvejledningen: Download og tilpas ressourcer, der skal deles med dine teams: Få mere at vide om Skype for Business Følg Office-bloggene:


Download ppt "Hold smartere møder Tak, <FN name>."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google