”En reference er en mulighed for en BNI-kollega til at præsentere sin virksomhed for en, som har et behov for dennes produkt eller ydelse, og hvor der.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Virksomhedens interessenter
Advertisements

AT og faget Engelsk På de følgende dias får du nogle gode tips til, hvordan faget engelsk mest hensigtsmæssigt indgår i AT-eksamen.
LinkedIn Intro.
FORSTÅ DIN NABO! VI ER FORSKELLIGE.
Hvad gør livet værdifuldt?
Regelkurset, afsnit 4 Definitioner 3 Protester Protestbehandling.
Værdistrømsanalyser.
Ledelse og menneskesyn
Debatkort til Arbejdsplads Debatværktøj til kompetence- udvikling.
Klik på Aktivér redigering i meddelelseslinjen, Hvis videoerne i kurset ikke afspilles, skal du måske hente QuickTime eller blot skifte til PowerPoint.
Kom og mød fremtiden IVA den 25. oktober 2011 v. Nina Hallgren Steinrud, DM.
Sprog/billeder på Internettet
Det rådgivende salg Tanke-eksperiment del 1 De tre sælger arketyper
Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead - eCommerce.
Beretning for år 2001 Fremtiden.
Backoffice præsentation
Projektmentor Lars Kristensen Bygningsingeniør, EUR.ING,
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Kriminalitet og analyse
Roskilde Bibliotekerne Grundlæggende introduktion til projektarbejde
Det du kommer til at se og opleve i dag er en helt ny teknologi indenfor ernæring. Med denne teknologi er det muligt at opleve fordele allerede indenfor.
Af: Michael Jørgensen. Entity Life Cycle: Hvad er det ?  Er en måde, hvordan man, eventuelt tidligt i programmeringsforløbet, kan bestemme hvordan et.
Joken, der bringer dig held!
”Kaldet til kærlighed”
A ktivitets B aseret O mkostningsfordeling.
NOEA/Aalborg Universitet
Danmarks passion og stolthed Strategi for Økologisk Landsforenings Kommunikationsteam
Hvad gør livet så værdifuldt?
Virksomheder - definition
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
1 Velkommen til brugerinstruktion, It-Universitet.
Tillykke, du er et talent!
Microsoft® Lync™ 2010 Kursus i svargruppeprogrammet
Backoffice præsentation
- Hvad kan I forvente som forældre?
Brug af IT redskaber og -systemer i den administrative stilling
Udvikling af skole/hjemsamarbejdet på Højmeskolen
Det gode værtskab i Kerteminde Erhvervsskolen Nordsjælland
Forstå referencetillidskurven
SPONSOR ARBEJDET Wischmann Innovation © 13 trin på vejen Mod en god sponsoraftale. Wischmann Innovation ©
Formulering af strategi ud fra analyse og ”Scenarier”
VIGTIG MEDDELELSE Der optjenes ingen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen er garanteret succes som uafhængig ACN-repræsentant.
Køb af processer Dialog med kaospiloterne hold september 2004 Lisbet Thyge Frandsen, adm.dir. BDO ScanRevision.
Overskrift 40/42 pkt, Maks 2 linjer Underoverskrift, 14/16 pkt For at vise hjælpelinjer: 1.Højreklik på slidet og vælg “Gitter og hjælpelinjer” 2.Kryds.
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Protester og protestbehandling Reglernes Del 5. Regelkursus Hvorfor protester? Kapsejlads afvikles uden konstant dommer-overvågning Kapsejladskomitéen.
Proces overblik med SIPOC modellen
Obligatorisk selvvalgt opgave
Udvikling i GODS Transporten Sammenfatningsrapport maj 2010.
1 Definition: ”Teknisk bistand omfatter enhver form for bistand i forbindelse med reparation, udvikling, fremstilling, samling, prøvning, vedligeholdelse.
Nå ud med jeres budskab – få budskabet ind Konference om rådgivning af deltidslandmænd 5. oktober 2011.
Hvad kan borgerne på sundhed.dk?
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Udvikling Forhandling med optimalt udbytte Teamleder Stine Hjarnø Jørgensen Konsulent Jacob Winther Nymand Gårdejer.
Mennesker Værdier Resultater Sådan ønsker jeg at være i dialog med mine rådgivere Erik Ravn Schmidt.
FORTROLIGT. Må kun distribueres til partnere med aftale om hemmeligholdelse. Microsoft giver ingen garantier, hverken udtrykkeligt eller stiltiende. ©
Hvis du ønsker at opnå fremragende
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Tilføje en kontakt Listen Kontakter gør din kommunikation lettere og gør det muligt for dig.
HELHED på Enghaveskolen Skoleåret HELHED på Enghaveskolen Definition på helhed De bedst mulige betingelser for at fremme det enkelte barns udvikling.
Gruppevejledning på tæt hold
Interaktive knapper Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
Tommy Engedal Kronborg
Klubundersøgelse om tidtagningsudstyr
Regionshospitalet Randers Regionshospitalet Randers Elektronisk 360°’s feedback.
GENERATION WHY Flere søger virksomheder med andre formål end ren profit. Give noget igen til samfundet. Vi vil i stigende grad søge at gøre en positiv.
Udarbejdelse af spilleregler for god omgangstone og håndtering af konflikter 1. møde Anbefalet varighed: 2 – 2½ timer.
Kommunikationsansvarlig
Din kollega får alle de gode ture
Best practice i sociale medier
Positive sider som far 1:____________________________ 2:____________________________ 3:____________________________ 4:____________________________ 5:____________________________.
Virksomhedsinitierede kliniske forsøg i Danmark i 2013
Præsentationens transcript:

”En reference er en mulighed for en BNI-kollega til at præsentere sin virksomhed for en, som har et behov for dennes produkt eller ydelse, og hvor der vil blive set frem til denne præsentation med positiv forventning”. - og dermed en mulighed for at få en ny kunde! Hvad er en reference?

At give en reference (i) det medlem som giver referencen (ii) det medlem som modtager referencen (iii) personen som har behov for ydelsen Der er altid 3 parter involveret, når der bliver afgivet en reference:

• At give informationer om konferencer, receptioner, events og lignende. Det er en oplysning, som kan være god at få, men det er ikke en reference. • At give nogen en bedre kilde til anskaffelse af ydelser. Dette kan være god information for nogle, men det er ikke en businessreference. • At give den samme reference til tre forskellige kiropraktorer, advokater, etc. Det er ikke en god reference. Din reference skal kun gives til én person, og det er den person, som repræsenterer branchekategorien i din gruppe. • At give referencer på løbende ordrer på noget du jævnligt forbruger, f.eks. flere visitkort fra trykkeren i gruppen. En reference skal være en mulighed for at få en ny kunde. • At give en reference på en du har mødt, men som ikke forventer en opringning. Det er en lead, ikke en reference. • At henvise en ny medarbejder, underleverandør eller samarbejdspartner til en BNI-kollega. Kan være gavnligt, men det er ikke en reference. Nedenstående er værdifuldt, men skal aldrig afleveres som en reference

Der er to typer referencer (i) De eksterne referencer, som er beskrevet i det foregående. (ii) Interne referencer. Når et medlem bliver kunde hos et andet medlem for første gang. Falder ikke ind under definitionen, men vil almindeligvis blive accepteret som en reference. Benyt enhver lejlighed til at give interne referencer, når du har et ægte behov for en af dine BNI-kollegers ydelser. Du skal dog bevare fokus på at søge efter eksterne referencer, så meget du kan, fordi det er eksterne referencer, du ønsker, de andre skal skaffe til dig.