SCKK, Kvalitet i MUS - 5. netværksmøde januar 2004 Kompetenceafdækning i egen institution På baggrund af Jan Bartrams introduktion til området skal I i.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Portfolioeksamen Studieområde 2
Advertisements

[indsæt selv arbejdspladsnavn og dato]
Dialog og samarbejde om uddannelsesparathed
Uddannelsesseminar 25.August 2008 Horesta – 3f DK 1 De lokale uddannelsesudvalgs arbejdsopgaver og kompetencer Bruno Clematide.
Præsentation af materialer på personalemøde
Arbejdspladsudvikling
Præsentation: Obligatorisk opgave 1
Videndeling med kunderne • Scan∙Jour Captia Brugerforum • Account Manager Mikkel Christoffersen, Scan∙Jour.
Den anerkendende tilgang fra ord til handling
Et projekt i Beskæftigelsesafdelingen (BA) på Københavns Fængsler
Introduktion til erhvervscase
Informationsmøde om Kvalitet i MUS - Et projekt i Udviklings- og Omstillingsfonden.
Sprogpakken Praksisopgaven.
Præsentation af materialer på personalemøde
Forbedringsprojekt om målinger - SCKK 2004
Folkeskolereformen – Hvordan udnytter I mulighederne?
Hvad ved vi om socialt udsatte borgeres rygevaner? v/ projektmedarbejder Jane Brinch.
Problemorienteret projektarbejde
Velkommen til KUP-workshop. Hvad skal vi lære i dag? Hvad er aktivitetsudvikling Hvordan aktivitetsudvikler man Hvorfor aktivitetsudvikler man.
Vandpolo seminar 18. september Velkommen Formålet med i dag er: –at I alle tænker over, hvordan vi udvikler dansk vandpolo I den rigtige retning.
Velkommen til inspirationsdag Kompetencestrategi – hvordan?
Session 3: Bipolar affektiv sindslidelse, forløb og årsager Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse.
IMODUS – IHK Workshop om Blended Learning Workshopintroduktion.
DLG i bevægelse Forløb for den enkelte lokation. 2 Aktiviteter i det første år Møde med leder for afdeling (samt trænere og AM-repræsentant, hvis muligt)
Program Erfagruppen d. 2. februar Velkommen og introduktion til ”moodygrafen” Forbrugerstyrelsen tegner deres ”moodygraf” Interview.
Statens Center for Kompetence- og Kvalitetsudvikling SCKK Velkommen til Temamøde i SCKK den 8. oktober 2008 Kompetencestrategi - hvordan?
COWI BAR Handel, BAR Jord til Bord, BAR Kontor, Grafisk BAR, Industriens BAR 1 Seminar 1 Arbejdsform og indhold Seminar 1 - Præsentation af principperne.
Udfordringer i sundhedsopgaven i den enkelte kommune - temaer fra interviewrunde strategiseminar januar 2015.
SCKK, Kvalitet i MUS - 5. netværksmøde januar 2004 Oplæg v/ konsulentkoordinator Jan Bartram Kvalitet i MUS 5. netværksmøde 15. januar 2004 Kompetenceafdækning.
Strategisk og systematisk kompetenceudvikling
Strategiseminar 28. og 29. januar 2008, Bogense Velkomst Praktiske forhold Programoversigt for de to dage.
Forbedringsprojekt om målinger - SCKK 2004 Måleovervejelser Overvejelser inden I beslutter jer for en måletype Præsentation af hovedmåletyper Oplæg til.
Vigtige temaer Til brug for bearbejdning af casen, skal du nedskrive de temaer, som du finder vigtige at få belyst yderligere i forhold til casen Case.
Dialogmøde Forældresamarbejde - forældre og forældrebestyrelsen imellem.
Velkommen til KIP lancering Kompetencer I Praksis.
Dinbundlinje.nu Tilbud om Kampagne Kick-off på jeres center.
Kompetencerejsen netværksmøde den 17. august 2002.
Præsentation af egen institution En forudsætning for en konstruktiv erfaringsudveksling og sparring indenfor netværket er, at kendskabet til hinanden er.
IMB Institut for Medicinsk Biologi Fysiologi og Farmakologi Immunologi og Mikrobiologi Anatomi og Neurobiologi.
Forbedringsprojekt om målinger - SCKK 2004 Målingens problematikker Hvorfor egentlig iværksætte et måleprojekt?
Lyttende trioer Formål:
Borgerinddragelse Projekt Vejen til Uddannelse og Beskæftigelse Torsdag den 10.april 2014.
Hvad gør vi sammen, når vi kommer hjem? DET FÆLLES BEDSTE – Næste-skridt-workshops søndag d. 24. april kl. 10 – 14 for dit lokalområde. Forslag til facilitering.
SSP SAMARBEJDE EFTER FOLKESKOLEREFORMEN SSP samarbejde efter folkeskolereformen1.
3-timersmøderne 2016 Initiativ * Konkrete uddannelsesinitiativer + dialog * Konkrete uddannelsesinitiativ er + dialog Årlig rapport 3-timersmødet Vision.
Læring gennem registrering og indberetning
3-timersmødet 2017.
Dialogbaseret værktøj
Sæsonplanlægning   Mål: Diskussion og redskaber i forhold til sæsonplanlægning. Ramme: Mandag – Oplæg om metoder og tanker –
Ungiaarhus medarbejdersamling 17. marts 2017
Gruppearbejde 1 Formål:
SAPA NetværksDAGe 25. og 28. april 2016.
Vejledende tider for Velkomst v/mødeleder – 5 minutter
Netværksmøde for AKT pædagoger i dagtilbud den
Velkommen til.
Skriv jeres overvejelser på en flipover og hæng den op i lokalet.
Instruktion til mødeledere
Greater Copenhagen – Klar til Smart Vækst Smarte affaldsløsninger – seminar nr november 2017 Data drevne affaldsløsninger.
Mål Viden om og inspiration Kompetencer aktiviteter Evaluering
Præsentation af Socialstyrelsens Praksiskonsulent-korps
3-timersmødet 2017.
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Velkommen til fagligt samspil
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
3-timersmødet 2018.
Skarpt fokus på jeres implementeringsplan
Fra anledning til udvikling
Statens HR – Implementeringskoncept
Hvem bestemmer dine valg? Tobaksforebyggelse i Sønderborg Kommune
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Præsentationens transcript:

SCKK, Kvalitet i MUS - 5. netværksmøde januar 2004 Kompetenceafdækning i egen institution På baggrund af Jan Bartrams introduktion til området skal I i jeres egen institutionsgruppe drøfte: •Hvilke tanker sætter præsentationen i gang hos jer omkring jeres egen institution? •Hvad er relevant at anvende hjemme hos jer? •Hvad kan understøtte arbejdet? •Hvilke aktiviteter skal iværksættes, hvis I skal arbejde med kompetencebeskrivelser og -afdækning?

SCKK, Kvalitet i MUS - 5. netværksmøde januar 2004 I bruger 35 minutter på at drøfte emnet i jeres egen institutionsgruppe. Dernæst mødes i med hver især med repræsentanter fra de andre grupper. I denne gruppe bruger i 15 minutter på at udveksle tanker og få inspiration. Herefter går I tilbage i egen institutionsgruppe og færdiggør jeres drøftelse. Dette bruger I 15 minutter til. Herefter mødes vi i plenum, hvor I redegør for resultaterne af jeres arbejde. Forløb

SCKK, Kvalitet i MUS - 5. netværksmøde januar 2004 Forløb