Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
SMUT PAKKE 2 VIDEN OM SUKKERSYGE.
Advertisements

For dig der er glad for mode og energi- besparelser.
Home v/ Anne Crone.
Gammelheds-Philosophy
Velkommen 1. Velkommen Jeg hedder Ulf Oscarson. I 1998 blev jeg præsenteret for virksomheden Forever Living Products, hvis hjemmeside du netop nu er på.
Kundebetjening Opgave med salgstrappen.
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
Velkommen til. Visionen for SEE 20:10 Nyskabende og Tidssvarende En korpslejr skal være på spejdernes præmisser og en lejr som spejderne vil tænke tilbage.
John.M.Nielsen Metode & Co.
Forventninger til markedet for brændselsflis Markedsmuligheder for pil
”Fatter vi Guds hjerte for de fattige”? Guds glæde gennem generøsitet.
ADVARSEL !!!.
De to officielle miljømærker
Vi gennemførte en række interview ifm
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Hvorfor ØKO? • ØKO og Astma & Allergi (A&A) er ved at blive en kategori der er stor efterspørgsel på inden for indendørs maling (top 3). Vores målgruppe.
Kunstgreb Virksomhedsinnovation, uddannelse og forskning.
Oplevelses Booking Alle Fyns turistoplevelser samlet i én butik Oplevfyn.dk Vi giver vores gæster mulighed for at planlægge, booke og købe en komplet ferie.
Markedsvurdering.
Børnehuset Kregme Børnehuset Kregme Instruktions møde
Hvem er LandboUngdom? … med frivillig mener vi, at vi brænder for vores forening og skaber den med vores engagement … med samler mener vi, at vi gør det.
AARHUS KARLSHAMN PRÆSENTATION
Jesus beskriver vejen til et stormsikret liv!
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
HØJELSE SKOLE.
Vores ide er at lave en mobilchip
Verden omkring HTH Kunder x Konkurrenter Leverandører Finanskrisen
Fortæl verden om dit frivillige arbejde
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
MedTech Innovation Center – effektiv kommercialisering af innovationer.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Design På b-niveau 08/09. Ideudvikling og designproces Et legeredskab til voksne.
Problemer eller udfordringer.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Præsentationer og pitches How to do når man har 10 min.
Berlingske Avistryk A/S Kan vi bruge Klimakompasset til navigation i vores verden? 28 april 2010 John Lundsgaard HSEQ-chef Berlingske Avistryk.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
SOCIALE MEDIER LinkedIn Facebook Twitter Google+ Instagram Pinterest Vimeo.
Snak med din sidemand om dette et par min.
Barndommen er fremtiden Fremtidens institutioner 2015
Finland - Dit næste nærmarked januar 2015 ved handelschef og regional koordinator Klaus I. Hell.
Hvad kan du gøre for bekæmpe dem? Klimaforandringerne EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009.
Praktikum med innovativt aspekt.
løser virksomhedsproblemer
Perspektivkort Bruges til at udvikle en ide! Idégenerer ud fra fremtidsscenariet eller perspektivet. Vurder hvorledes perspektivet kunne forbedre, tilføje.
Hvis du ønsker at opnå fremragende
Velkommen til uge 8 Ugens emner: Søvn – får du nok? Sult – mærk efter
Udledninger og råderum
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Historik: Grundlagt 1948 Produceret tomater siden 1976 Leverer til GASA indtil 1980 Starter levering til Nordgrønt, men fra 1985 leverer vi direkte.
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
Præsentation Annette Langhoff Innovationskonsulent i Velfærdsudvikling
Tommy Engedal Kronborg
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
Web > ProjektFrivillig.dk Facebook > Projekt Frivillig Find og fasthold unge frivillige.
Dansk Supermarked i korthed
Velkommen. Dagens program Indledning og præsentation Pause Egen virksomhed.
237 – Den Gud, der skabte lyset 1, S1
Virksomhed: SedumEksperten Præsentation af: Kåre Noer I faget: Speciale LA
Læringsuge 2017 De 17 verdensmål
Navn på jeres idé Jeres navne:
-en model til at styre idéudvikling
Branding afsætning.
Læringsuge 2017 De 17 verdensmål
”Maden udgør en tredjedel af det samlede CO2-udslip pr. indbygger.”
Mission, vision og forretningsidé
Præsentationens transcript:

Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og 13 minutter

Ham her kender I...

Men - kender I Electrolux? Har I nogle af disse produkter derhjemme? et køleskab? en fryser? et komfur? en ovn? en vaskemaskine? en tørretumbler? en støvsuger en blender? en kaffemaskine? en brødrister? en …….. ……så er der sandsynlighed for at der hjemme hos 2 ud af 3 af jer er et Electrolux produkt..!

En dag i dit liv… Bed eleverne rejse sig og lukke øjnene

Rejs jer op, luk øjnene og forestil jer… …en dag uden jeres mobil, uden PC, uden fjernsyn, uden PS3 og uden Ipod…

Åbn øjnene og forestil jer… …en dag uden vores produkter…

Hvem vasker op? - Og hvem tørrer af?

”Hvis tur er det til at vaske tøj…”

Hvem fejer gulvet ?

Hvem går ud og laver mad ?

Hvem henter fra køleskabet?

”Varm mad” får en ny betydning

Friske grøntsager…?

Kort om Electrolux Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og 13 minutter

Vores Vision, værdier & grundlag At være verdens førende, når det gælder at gøre livet lettere og sjovere ved hjælp af elektriske apparater. Kunden som omdrejningspunkt (Vi brænder for kunden) Passion for nyskabelse (Vi lever for at skabe nyt) Stræben efter resultater (Vi går efter resultater) Derfor udfordrer vi jer og derfor glæder vi os til at se jeres løsninger! Grundlag Respekt & Forskellighed Etik & integritet Sikkerhed og Bæredygtighed

150 markeder Salg på mere end Electrolux Globalt 2009 Salg SEK 109 milliarder 51.000 medarbejdere i 60 forskellige lande 109 milliarder SEK=det det ville koste at bygge 5 storebæltsbroer 51.000 medarbejder = flere end der bor i Fredericia by Mere end 40 million produkter årligt Mere end et produkt i sekundet

Electrolux i Danmark Sælger for ca. 1 milliard kr./år Sælger mere end 300.000 enheder/ år Ca. 250 medarbejdere i Danmark Vores mærker i Danmark: 300.000 enheder = ca. 34 produkter i timen - 24/7 250 medarbejdere ca. ligeså mange som der deltagere i InnoCamp

Fokus på at være en god & sund arbejdsplads Regionens sundeste arbejdsplads i 2009 Vores mål er at være Danmarks sundeste arbejdsplads indenfor 3 år ! Vi blev årets praktikplads 2009 Vores mål er at blive Danmarks bedste arbejdsplads senest om 5 år ! Derfor vil vi gerne bidrage til det lokalsamfund vi er i

Innovative & klimavenlige produkter 50% mindre strømforbrug. Fremstillet af 70% genbrugsplast. 92% kan genbruges Køleskabet med vand & danskvand – sparer CO2 til transport og fremstilling af vandflasker. Sparer miljøet for plastikflasker.

Innovative & klimavenlige produkter Vaskemaskinen, som kan kobles til sol- og jordvarmeanlæg Tørretumbler med varmepumpe sparer op til 40% energi

Innovative & klimavenlige produkter Stor og lille ovn, så man kan nøjes med at varme en lille ovn op, når man er få Plads til det hele, så der ikke skal bruges ekstra vand til at vaske op i hånden

Vac from the sea Electrolux gør en indsats for miljøet – samarbejder med miljøorganisationer og indsamler plast fra verdenshavene og laver støvsugere af det (vis evt. Switch up to green kassen)

Hvad er problemet så? Der er stor meget konkurrence om kunderne til de klimavenlige produkter. Hvordan får vi flere til at vælge Electrolux’ klimavenlige produkter

Vores udfordring til jer Hvordan kan vi gøre Electrolux’ klimavenlige hvidevarer mere attraktive & spændende, så kunderne vælger dem frem for konkurrenternes? Vælg om I vil: Fokusere på innovativ markedsføring af eksisterende klimavenlige hvidevarer via sociale og mobile medier eller Gøre produkterne mere spændende ved hjælp af produktinnovation. Begrund, hvorfor jeres idé vil give en målgruppe af 18-35 årige lyst til at købe Electrolux’ klimavenlige hvidevarer. Sociale medier = Facebook, Twitter m.v. - Mobile medier = apps, mobiler mm Produktinnovation – nye klimavenlige produkter eller forbedringer af/nye features på eksisterende produkter

Sms til 5075 1178, så sender vi Electrolux udfordringen til din mobil

Vi glæder os til at se jeres løsninger ! Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og 13 minutter

Electrolux Design Labs Vi ser 10-50 år fremad i tiden……… Se film med produkterne på youtube: Electrolux Designlab 2010 28 28