faktaark/practice abstracts og arrangementer

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
10. ved Kløften EDB og Terminsprøve.
Advertisements

Photo story. Velkommen til denne lille manual omkring Photo Story 1.Du kan vælge at se hele filmen og detaljeret se hvordan du bedst kommer i gang med.
Politisager En multimedia-opgave.
Book-trailer i 5.a Læringsmål Hvad skal eleverne lære?
LinkedIn Intro.
Scenografi og iscenesættelse Elektronisk Billedarbejde
Din egen videoproduktion. 2 ▪ Før optagelserne •Gør jer klart hvilken historie I vil fortælle, og hvordan I vil fortælle den •Planlæg hvilke.
BESØG VORES HJEMMESIDE JÆVNLIGT. GERNE HVER DAG - DOG MINDST ET PAR GANGE OM UGEN. Her finder du vigtige informationer om SFO Asgårds dagligdag. VIGTIGT.
Videoredigering Hvorfor Udstyr Software Filming og Redigering Visning og Respons.
Markedsvurdering.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Kommunikation / it.
Mindre grimt, tak.
Øjenstyringscomputer – og hva’ så? Familieweekenden d september 2014 Center for Rett Syndrom.
PowerPoint Kursus It-biblioteket, april 2007 Underviser: Marie.
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Vejlederens kommunikation
Refleksioner og opsamling ift. i går
EDB og terminsprøve – prøve
VidenDanmark VG Digitalisering og procesorientering 8. december 2014.
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
Matematikfilm - en forklaring! Et lommefilmprojekt.
Oversigt for © 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Lync Web App Deltage i et Lync-møde ved brug af computerlyd Hvis du ikke har Lync.
mens animationen kører afprøve andet design
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
Hej her er et lille diasshow Tryk på Enter-tasten, når du vil videre!
Photo Story Den smarte måde at lære på Tradium – Randers Malerskole.
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
Velkommen til: UU+ på Podio Webinaret starter kl 11:00 Bemærk! Du behøver ikke at teste dit webcam og mikrofon, for de er begge slået fra. Det er meningen.
J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
Tilgang III – synlighed i lokalsamfundet Overvejelse: - Kan man se at der er en FDF-kreds? - Og... Hvad vil en tilfældig person, man møder på benzintanken,
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
I kan begynde med at fortælle om det! Den måde, I vejleder på efterskolerne, er unik! I gør det i ”det skjulte” – og taler ikke højt om det Få det frem.
Video i Undervisningen Hvorfor anbefales dette supplement til undervisningen / uddannelsen ??
Din kreative online praksis! – del 2
Brug af sociale medier i hospitalsbyggeri
Statistik.
Modul 2.1 – Go’dag til Cura og Fælles Sprog III
Ordbank på Islandsk og dansk – Venskaber (papir)
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Undervisningsvideoer
Modul 3.3 – At arbejde med læring
Ordbank på Islandsk og dansk – Dyreliv og natur (sten)
Titellayout Undertitel.
Ordbank på Islandsk og dansk – Årstider/efterår (træ)
Begynd med at åbne
Modul 3.2 – Forberedelse til læringsteams
Ordbank på Islandsk og dansk – Højtider (Kul og kridt)
Tips og tricks til PowerPoint
Skabelon mailopsætning
MEDvirk NU - en digital tjekliste til at nå i mål med arbejdsmiljøet
STAGE TIME IS WEALTH TIME
1. kontaktmøde Velkommen til Workshop om afkodning af jobopslag og telefonisk kontakt Hils på hinanden  Husk at bestille drikkevarer Præsentér dig.
Sæt dit aftryk – udvikling af ideer
Velkommen til PowerPoint
Sekretær på studiet Lovgivning
Eksamen D. 18/ Varighed: 30 min
Junior Ranger, Tingstrup Skole den 2. maj 2018.
Billede med billedtekstlayout
Fra anledning til udvikling
VELKOMMEN TIL ENGINEERING DAY 2018
Support- Hvordan får jeg hjælp fra Danmarks Miljøportal?
Hvorfor lave en kommunikationsplan?
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Tanja Louise Weis, Erhvervsstyrelsen
Præsentationens transcript:

faktaark/practice abstracts og arrangementer Workshop - Kom godt i gang med video, faktaark/practice abstracts og arrangementer

Video, video, video… Brug gerne mobiltelefon Lån evt. mikrofon og stativ af ICROFS Husk at teste lyd og lys af på forhånd Hold telefon horisontalt og ikke vertikalt Nemme videoredigeringsprogrammer: Kinemaster (Android) eller IMovie (IPhone) Husk at ICROFS gerne hjælper med optagelse og/eller redigering!

Video Beslut dig for: Hvad formålet er med videoen Hvem den henvender sig til Hvad modtagerne skal tage med sig af viden Hvor den skal bringes (projektside, ICROFS’ forside, YouTube, LinkedIn, Facebook etc.) Hvordan den skal deles HUSK at dele den i dit eget netværk 

Video Lav et storyboard: Hvem medvirker/laver speak? Hvad skal fortælles? (indsæt gerne udkast til ’manuskript’) Foregår scenen i marken, stalden, plantagen eller? Overvej hvor du/vi kan få gode billeder/vise et ”produkt” – planter, dyr etc.) Eller er ”scenen” et tekstslide eller et slide med tabeller eller animationer? Få hjælp af ICROFS til at lave animationsklip

Eksempel på animationsvideo https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=i3K56AYO5w0

Kom godt i gang med faktaark/’practice abstracts’ Lav en plan for: Hvad formålet er med publikationen Hvad modtagerne skal tage med sig af viden Nævn de fem vigtigste budskaber for modtageren Hvem den henvender sig til (tilpas sproget til landmænd, rådgivere etc.) Hvordan vi sikrer, at den ”spredes” ud til/deles med de rette modtagere? Hvordan den skal promoveres og hvor? Husk at ICROFS gerne hjælper med opsætning mm.

Kom godt fra start med planlægning af arrangementer Beskriv Hvad formålet er med arrangementet Hvem der skal deltage – lav invitationsliste hurtigst muligt Hvad modtagerne skal tage med sig af viden fra arrangementet Hvilke præsentationsformer der skal være? (oplæg, debatpanel, interaktion med deltagere…) Hvordan I/vi får folk til at deltage – hvornår skal vi gå i gang med at promovere? Hvornår skal vi lave remindere, hvordan og til hvem? Hvad kan gå galt ift. planlægning/afholdelse – og hvad gør vi så?

Planlægning af arrangementer Udnyt samarbejdsmuligheder mellem projekter Kunne flere projekter kunne gå sammen om en temadag/markvandring etc.? Udnyt muligheden for at deltage i allerede planlagte arrangementer Hvilke kongresser etc. jeres projekter kan deltage i/byde ind med oplæg til? (Økologi-kongressen, Kvæg-kongres, Plante-kongres etc.) Husk at ICROFS gerne hjælper med planlægning og promovering

Nu til workshop i grupper Vælg om I vil arbejde videre med VIDEO FAKTAARK/Practice abstracts PLANLÆGNING AF ARRANGEMENTER Vi mødes igen kl. 14.15