Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
STAGE TIME IS WEALTH TIME
1/ THOMAS REX FREDERIKSEN
2
AGENDA DE TRE TRIN TIL AT VINDE PUBLIKUM OVER
DIN NATURLIGE SPEAKER PERSONLIGHED ER DU BUSH, CLINTON, OBAMA ELLER TRUMP ?? DEN EFFEKTIVE AFSLUTNING
3
ØVELSE HVAD VILLE DET BETYDE FOR DIG OG DIN VIRKSOMHED, HVIS DU VAR MERE SYNLIG PÅ SCENEN HVOR MENER DU, AT DER ER PLADS TIL FORBEDRINGER I DIN FORMIDLING FRA SCENEN?
4
DE TRE TRIN TIL…….. FÅ PUBLIKUM TIL AT FØLE SIG TRYGGE
FÅ PUBLIKUM TIL AT SLAPPE AF OG FØLE SIG GODT TILPAS FÅ PUBLIKUM TIL AT TRÆKKE PÅ SMILEBÅNDET
5
TRYGHED
6
PAINS / GAINS VIL MIN IDE/BUDSKAB HJÆLPE PUBLIKUM TIL ….. AT BLIVE LYKKELIGERE AT FÅ MERE SUCCES ELLER FÅ MERE FRIHED
7
DIN NATURLIGE SPEAKER PERSONLIGHED
8
DIN NATURLIGE SPEAKER PERSONLIGHED
GODT TILPAS/ SLAPPE AF
9
DIN NATURLIGE SPEAKER PERSONLIGHED
10
DIN NATURLIGE SPEAKER PERSONLIGHED
11
DIN NATURLIGE SPEAKER PERSONLIGHED
12
DIN NATURLIGE SPEAKER PERSONLIGHED
13
USE IT OR LOOSE IT 1/ THOMAS REX FREDERIKSEN
14
E: info@owningthestage.dk M: 22103370 W: www.owningthestage.dk
WORKSHOPS SLIP LAMPEFEBEREN – OG SLÅ IGENNEM 1-3-1 MODELLEN – NØGLEN TIL ET STRUKTURERET INDLÆG KOM GODT FRA START OG SLUT AF SÅ FOLK HUSKER DIG PERFORMANCE – SPROG, KROPSSPROG OG INVOLVERING STORYTELLING – VEJEN TIL FOLKS HJERTE SALG FRA SCENEN – SMUTVEJEN TIL STØRRE SUCCES SKRÆDDERSY JERES EGEN WORKSHOP……….. E: M: W:
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.