Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Oversigt for © 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Lync Web App Deltage i et Lync-møde ved brug af computerlyd Hvis du ikke har Lync.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Oversigt for © 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Lync Web App Deltage i et Lync-møde ved brug af computerlyd Hvis du ikke har Lync."— Præsentationens transcript:

1 Oversigt for © 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Lync Web App Deltage i et Lync-møde ved brug af computerlyd Hvis du ikke har Lync 2013 installeret, kan du deltage i et Lync-møde ved hjælp af Lync Web App. Bemærk, at det ikke er nødvendigt at downloade eller installere noget. Du skal bare klikke på mødelinket i invitationen og følge vejledningen på siden for at deltage. 1.Klik på Deltag i Lync-møde i mødeindkaldelsen. 2.Når Lync Web App åbner, skal du gøre et af følgende: For at deltage som gæst skal du skrive dit navn i tekstfeltet og vælge Deltag i mødet. Hvis mødet er fra en person i din egen organisation, kan du vælge Log på, hvis du er fra arrangørens firma. Derefter skal du skrive det brugernavn og den adgangskode, du bruger til at logge på din organisations netværk. 3.Husk at vælge Installer Lync Web App plug-in, som er påkrævet til video og computerlyd. Det giver dig også mulighed for at dele din skærm, hvis du er præsentationsvært. Afhængigt af mødets opsætning kan du enten vente i lobbyen eller få adgang til mødet. Hvis du er i lobbyen, kan kun en præsentationsvært give dig adgang til mødet. Når du har fået adgang, kan du bruge din computers højttalere og mikrofon eller et headset til lyd. Vigtigt Se dette emne for at lære, hvordan du konfigurerer og tester din lydenhed.dette Ringe til et møde Hvis du vil ringe ind for at få adgang til lyddelen af mødet, skal du følge vejledningen i det forrige afsnit. Kontrollér, at indstillingen for at installere Lync Web App Plug-in ikke er markeret, og klik derefter på Deltag i mødet. I feltet Deltagermødelyd skal du klikke på Få mødet til at ringe til mig og indtaste det telefonnummer, som mødet skal ringe på. Du kan også klikke på Jeg ringer til mødet og bruge det nummer og møde-id, der er angivet i din mødeinvitation. Administrere din videovisning Hvis der er sluttet et kamera til din computer, skal du klikke på for at dele din video i mødet. Det er kun nødvendigt med et kamera for at dele video, ikke for at se video, andre deler.

2 Administrere mødedeltagere Hvis du er præsentationsvært, kan du klikke på for at få vist indstillingerne til administration af deltagerne. Fanen DELTAGERE viser deltagerlisten. 1.Højreklik på en deltager, og markér Slå lyd fra, Slå lyden til, Fjern eller Gør til deltager/præsentationsvært. 2.Du kan invitere flere deltagere under mødet. Klik på HANDLINGER. Klik på Inviter via telefonnummer for at invitere deltagere ved hjælp af deres telefonnumre. Klik på Inviter via mail for at invitere deltager ved hjælp af deres email. 3.Klik på Skjul personers navn for at skjule deltagernes navne i videoer eller på billeder. 4.Klik på Slå lyd fra for andre deltagere for at slå lyden fra for alle deltagerne samtidig. Dele dit skrivebord eller et åbent program Hvis du er præsentationsvært, kan du dele dit skrivebord eller et eller flere programmer i mødet. 1.Peg på. Klik på Skrivebord for at dele dit skrivebord. Mødesiden viser Du præsenterer dit skrivebord, og der vises en gul kontur om skrivebordet. For at dele et program skal du klikke på Program og vælge det eller de program(mer), du vil dele, og derefter klikke på Præsenter. 2.Under en delingssession vises der en delingsværktøjslinje øverst på skærmen. Du kan skjule eller få vist den ved at klikke på fastgørelsesikonet. 3.Klik på GIV KONTROL for at dele kontrollen med din delingssession med en anden deltager. Du kan tage kontrollen tilbage når som helst ved at klikke på GIV KONTROL og derefter på Tag styringen igen. 4.Hvis du vil afslutte delingssession, skal du klikke på Stop præsentation på værktøjslinjen. Dele en PowerPoint-præsentation 1.Peg på og klik derefter på PowerPoint. 2.I feltet Vælg en PowerPoint, du vil præsentere skal du klikke på Gennemse for at vælge og åbne den præsentation, der skal deles. 3.Gå gennem dine slides ved hjælp af pilene under mødesiden. Klik på MINIATURER for at dele et bestemt slide og på NOTER for at se præsentationsværtens noter. 4.Klik på i det øverste højre hjørne af et slide for at få vist værktøjslinjen Anmærkninger, så du kan bruge værktøjer som f.eks. overstregningstuscher, stempler og laserpegepind. 5.Præsentationen kan have integrerede links. Før du klikker på dem under din præsentation, skal du skjule alle anmærkninger i præsentationen ved at klikke på Skjul anmærkninger i værktøjslinjen Anmærkninger. Vælge et layout Afhængigt af mødetypen kan du vælge en bestemt visning af indhold, præsentationsværter eller deltagere. Klik på Vælge et layout nederst til højre i mødet: I Visningen Galleri vises alle deltagernes billeder og videoer. I Visningen Præsentationsvært vises kun billede eller video for den aktive taler. I Visningen Præsentation vises kun det delte indhold i mødet, f.eks. skærmdeling.


Download ppt "Oversigt for © 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Lync Web App Deltage i et Lync-møde ved brug af computerlyd Hvis du ikke har Lync."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google