Salgskursus Præsenteret af [Navn].

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
OMRÅDESELVRANSAGELSE OG PLANLÆGNING
Advertisements

Etabler en professionel bestyrelse – og brug den!
Ved ONLINE MUS-koncept: Kompetenceudvikling og MUS – i anerkendende perspektiv Kort præsentation af Kompetencedelen April 2012 Ved.
LinkedIn Intro.
Hvordan virker Backoffice Hvilken strategi og taktik skal man anvende
Modul 1 - Processer.
INFORMATIONSFORMIDLING KRÆVER EN PLAN SKANKOMP VIBORG LOUNGE TIRSDAG DEN 5. OKTOBER 2010.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Kursusmodul II Udvidet kursus - Eksportkontrolprocedurer Signe Flege Erhvervsstyrelsen Erhvervs- og Vækstministeriet.
Erhvervsakademiet Aarhus
Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN.
Skabelon til strategisk plan
Team 9 gruppe eksamen, evalueringsproces
Samarbejde bibliotek og uddannelse – et bud på hvordan
Årsaftale projekt Tidslinie © due & partners
Vil du godkende eller afvise en forespørgsel om en fuldmagt?
Microsoft® Lync™ 2010 Kursus i svargruppeprogrammet
Valg af parametre.
[Produktnavn] Marketingplan
Roller og ansvar i forandringsnetværket
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Projektstyring dag 2.
Dokumentation af opgaver
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Kom godt i gang med dit EU- projekt. Step 1: Lav en projektskitse Step 2: Undersøg støttemulighederne Step 3: Læs program-dokumenterne +tidl. støttede.
Sådan oversætter du centrale budskaber. Dette værktøj er for dig, som vil Blive bedre til at kommunikere overordnede budskaber til egne medarbejdere,
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
@CRMUG Agenda  8:30 - 9:00 Registrering og kaffe  9:00 - 9:30 Bordet rundt – kort præsentation primært af nye  9:30 -10:30 Præsentation af DGIs CRM.
Kommunikation og sammenhængskraft i MED-systemet Få jeres budskaber ud.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
markedsføringsplaner
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Tips til dig, der har ansvaret for at arrangere Awareness Day på din arbejdsplads Forbered dig godt, og brug tjeklisten på næste side til at sikre, at.
Konkurrenceforhold afsætning.
Kvalitative og kvantitative undersøgelser
Marketingplan Dit navn.
Trivselsundersøgelse 2017
Når PR giver gevinst på bundlinjen
Forårsrengøring med Fabrikam
Projektnavn Firmanavn Navn på præsentationsvært
Virksomhedssamarbejde
Sælg et produkt eller en tjeneste
Præsentation af forretningsplan
Præsentationsværtens navn
Firmamøde Firmanavn.
Præsentation af forretningsplan
(Firmanavn) marketingplan
Forslag til strategi Per Salling
KUNDEFORMIDLING.
EN TJENESTE FOR SJÆLEVINDING
Northwind Traders Hvem er vi?
Projektplan for virksomheden
Mission, vision og forretningsidé
Forretningsprojektplan
Din firmabrochure Dette er et godt sted at placere et idegrundlag
Sæt dit aftryk – udvikling af ideer
Kreativitetssession Præsentationsvært.
Titel på kursuspræsentation
Præsentation af forretningsplan
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
Firmanavn Produkter og serviceydelser
Firmamødets titel Oplægsholder.
Firmanavn Forretningsplan.
Præsentation af forretningsplan
Projektnavn | Firmanavn | Foredragsholderens navn
Fra anledning til udvikling
Af alle hjemmesideejere har ikke
Kreativitetssession Præsentationsvært.
ProcesPLAN MODUL 1 MODUL 2 Dag 1 Forberedelse:
OMRÅDESELVRANSAGELSE OG PLANLÆGNING
Præsentationens transcript:

Salgskursus Præsenteret af [Navn]

Oversigt over firmaet Ansvarsområder Firmaets budskab Konkurrenter

Ansvarsområder Forstå dine produkter og tjenester. Øg salget af dine produkter og tjenester. Opnå, og overskrid derefter den tildelte salgskvote. Repræsenter firmaet på markedet på en professionel måde.

Firmaets budskab Hvem er vi? Hvad er vores kerneværdier? Vores markedsposition og -profil Hvad er vores kerneværdier? Vores idégrundlag Hvad beskæftiger vi os med? Vores produkter og tjenester Hvad bringer vi til bordet? Vores værdiforslag

Konkurrenter Hvem er vores konkurrenter? Hvad beskæftiger de sig med? Hvad bringer de til bordet?

Salgsprocedure Undersøgelse og kundegenerering Planlægning af salgsopkald Møder Opfølgning efter opkaldet Dokumentation Præsentation Godkendelse

Undersøgelse og kundegenerering Identificer den aktuelle kundebase. Identificer og ranger potentielle kunder. Planlæg salgsopkald.

Planlægning af salgsopkald Undersøg et potentielt firma. Identificer målgruppe. Definer støtte til forsalget (som f.eks. teknikere). Planlæg dagsordenen for mødet. Ring, og bekræft mødet i forvejen.

Møder Introducer dig selv. Definer og bekræft derefter den potentielle kundes målsætninger. Definer dine målsætninger. Gennemgå forretningsmæssige behov. Identificer bidragende faktorer. Præsenter mulige løsninger. Nå til enighed (egnet, uegnet, yderligere undersøgelse).

Opfølgning efter opkaldet Send en opsummerende mail eller et opsummerende brev til den potentielle kunde, og følg derefter op med et telefonopkald. Tak den potentielle kunde for mødet. Opsummer mødet. Gennemgå de forestående trin, I nåede til enighed om. Informer om fremtidige hensigter. Orienter relevante interne ressourcer (som f.eks. teknikere), så du kan få hjælp til det næste trin. Opdater kontofilen eller -systemet. Opdater kontoens salgsstatus.

Dokumentation Forbered relevante dokumenter. Gennemgå dokumenter med den potentielle kunde.

Præsentation Levér endelige dokumenter. Præsenter forslag. Anmod om salget.

Godkendelse Underskriv dokumenter. Luk salget.