Firmanavn Forretningsplan.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
MedarbejderUDVIKLINGSsamtale
Marketingplanlægning
Økonomistyring og økonomiske modeller
Ressourceoptimering og vurdering af kemi i produkter – To værktøjer Maria Strandesen FORCE Technology ReThink Business/Region Midtjylland 29. nov 2012.
Vi gennemførte en række interview ifm
Budgetgrundlag i planteavlen
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Skabelon til strategisk plan
Innovative Værksteder til udvikling af Akademiuddannelserne IVA
Digitalisering i Praktiken Workshops den 9. februar 2007
Udvikling og styring af en virksomhed
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Forretningsmodel.
Valg af parametre.
Potentialevurdering.
[Produktnavn] Marketingplan
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Samarbejde eksternt/Netværk Et inspirationsværktøj Det er ikke, hvad du ved, men hvem du kender, der tæller!
Introduktion af Danmarks største jobmarked på Godkendt rådgiver for Selskabet.
DUBU oplæg til Interessentanalyse Kommunikationsplan
Markedsandele Rolf og Jonas.
En entreprenørs oplevelser og erfaringer ved Kim R. Jensen.
Intern Økonomi Forretning og Ledelse – Lektion 6 Budgetlægning/regnskab Cost Management ”Livet i et firma er nedfældet i bogholderiet”
Anvendt markedsføring Kapitel 24
Side Driftsøkonomi Kapitel 21 Innovation.
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Kaplan og Norton: The balanced scorecard
Business cases.
”Performance management”. Mål med indlægget Betydningen af at arbejde med mål og målstyring Forsøge at skabe forståelse for den sammenhæng der er målstyring.
Indsæt billede: Højreklik billedet og vælg ”skift billede”, eller slet billedet og klik på ikonet for at indsætte billede. Når du har indsat billede, højreklik.
1 [Firmanavn] Forretningsplan NB Mine popsmarte figurer bør slettes, hvis denne template anvendes !
Skab engagement som coach Dette er et værktøj for dig, som vil Skabe motivation, engagement og ejerskab Sikre bedre performance Skabe udvikling og læring.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Marketingplan Dit navn.
Idegrundlag og målsætninger
Projektnavn Firmanavn Navn på præsentationsvært
Company programme - Veda
Videnskabeligt projekt
Skabelon Business Case
Sælg et produkt eller en tjeneste
Præsentation af forretningsplan
Skabelon Business Case
Præsentationsværtens navn
Firmamøde Firmanavn.
Præsentation af forretningsplan
(Firmanavn) marketingplan
SUCCES MED SALG 1.
(Firmanavn) forretningsplan
KUNDEFORMIDLING.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
[Firmanavn] Forretningsplan
Projektplan for virksomheden
Forretningsprojektplan
Din firmabrochure Dette er et godt sted at placere et idegrundlag
Kreativitetssession Præsentationsvært.
Præsentation af forretningsplan
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
Firmamødets titel Oplægsholder.
Salgskursus Præsenteret af [Navn].
Præsentation af forretningsplan
Projektnavn | Firmanavn | Foredragsholderens navn
Kreativitetssession Præsentationsvært.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Overordnet beskrivelse af initiativ Verdensmål-nummer
CØ SMV – Øget vækst gennem cirkulære forretningsmodeller i SMV’er
Præsentationens transcript:

Firmanavn Forretningsplan

Målsætning Angiv tydeligt firmaets langsigtede målsætning. Prøv at bruge ord, der kan hjælpe med at målrette væksten i dit firma, men vær så præcis som muligt.

Teamet Angiv navn på administrerende direktør og nøglemedarbejdere. Medtag tidligere resultater for at vise, at disse er personer, der tidligere har opnået succes. Angiv antal års erfaring inden for dette felt.

Markedsoversigt Beskriv dit marked før, nu og i fremtiden. Gennemgå de ændringer i markedsandele, ledelse, spillere, markedsændringer, omkostninger, priser eller konkurrence, som er med til at skabe succes for firmaet.

Muligheder Klarlæg problemer og muligheder. Angiv forbrugerproblemer, og definer de grundlæggende produkt- /servicemuligheder, disse problemer afstedkommer.

Forretningskoncept Beskriv den centrale teknologi, strategi eller det vigtigste koncept, der ligger til grund for dit firma.

Konkurrenter Beskriv konkurrenterne. Beskriv dit firmas konkurrencemæssige fordele.

Mål og formål Opstil en liste over mål inden for fem år. Angiv specifikke, målbare målsætninger for at nå dine femårige mål. Angiv målsætninger for markedsandel. Opstil en liste over målsætninger for indtægt/rentabilitet.

Økonomisk plan Opret en disposition for en overordnet økonomisk plan, der definerer din økonomiske model og prisestimater. Denne plan bør indeholde forventet årligt salg og overskud for de næste tre år. Brug flere slides til at dække materialet tilstrækkeligt.

Ressourcekrav Opstil en liste over krav til følgende ressourcer: Personale Teknologi Økonomi Distribution Fremstød Produkter Tjenester

Risici og belønninger Beskriv risiciene ved det foreslåede projekt, og hvordan de kan imødekommes. Anslå forventede belønninger, især hvis du ønsker økonomisk støtte.

Hovedemner Kortsigtet Langsigtet Identificer nøglebeslutninger, der kræver en omgående eller kortsigtet løsning. Angiv konsekvenserne af en udskydelse af beslutningen. Langsigtet Identificer problemer, der kræver en langsigtet løsning. Hvis du ønsker økonomisk støtte, skal du være konkret mht. problemer, der kræver økonomiske ressourcer for at blive løst.