Radiokommunikation Aktiv lytning – 2 ark m/figurer

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Eksempel på grafisk opstilling
Advertisements

Bedre udbytte af it i skolen Noter fra lærernes selvevaluering af emne 2.
Vi kommunikerer altid på flere niveauer samtidig.
Undervisning i 5. klasse – 45 minutter Mål: at eleverne lærer ”juleord” og chunks Først præsenterer vi os kort. Vorfase: Billede af julemanden ved juletræ.
Orientering om skriftlige prøver (eksamen, termins- og årsprøver) 2016.
Cooperative Learning in English Hillerød, Vejle og Aalborg Helle Kirstine Petersen.
Dagsorden Oplæg kommunikation Opgave Oplæg aktiv lytning Opgave Inder/ydercirkel – hvad har jeg lært om kommunikation?
Skriv en kommunikationskontrakt. Kontraktformuleringens faser Alles ansvar Skab motivation for kontrakten. Afstem forventningerne hos medarbejderne Hvad.
1. klasse skriver fagbøger - eksempel på undervisningsforløb fra Hattingskolen 2007.
SRP 2015 En officiel eksamen Karakter på eksamensbeviset.
Dagens program Aktiv lytning + øvelse Forumspil om aktuelle situationer.
Lineære funktioner og udviklingsforløb. Tillægsspørgsmål  Tillægsspørgsmål 1: En særlig linje er tangenten. Redegør for hvordan man bestemmer tangentligningen.
Det gode interview På jagt efter ny viden – altså noget, som du IKKE ved i forvejen…
Introduktion til øvelsen ”Bidrag til kerneopgaven” Formål med øvelsen Forberedelse Indledning Runde 1 Runde 2 Runde 3 Afslutning på øvelsen 2.
Kommunikationskursus
Hvem er jeg? Indlægsholderen præsenterer sig selv og kører bordet rundt.
Gennemførelse Lektion 6 Indhold: Faser i gennemførelsen Undersøgelsen
Ungdommens Folkemøde
Modul 2.
Læsestrategier læseforståelse Skrive- og lyttestrategier
Modul Januar/februar 2017 Kunstprojekt Modul Januar/februar 2017.
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
Målrettede efterafgrøder
Hvordan tror du kravene til ledere forandres i løbet af de næste 5 år?
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
At udfordre eleverne på deres valg, også i forbindelse med uddannelsesmessen Lektor Marianne Tolstrup, UCL
Igangsættelse af tankeprocesser – at finde mulige sager
Relationer på arbejdet.
Lektion 6 Formålet med denne lektion er at introducere eleverne til de fællesskabende aktiviteter, der i høj grad støtter op om skabelsen af et stærkt.
Din kreative online praksis!
Sæt kryds ved lørdag den 2. september 2017
KORTFILM: De fantastiske 3
FRONTERNE (Til citatet) Mener du stadig det?.
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Gruppearbejde 1 Formål:
Velkommen Robusthed basiskursus
Grundlæggende intensivsygepleje - Den nyansattes udfordring
Det gode møde i folkeskolen
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Forløb: Unge identitet, socialisering og sociale medier
Skriv ansøgning 10 gode råd.
Historien om Ib Madsen er skrevet af: Mette Eike Neerlin
Den gode tone Lse.
Velkommen til brobygningsdage med Hands & Brains aktiviteter
Excel regneark intro KUU Jan Christiansen.
Den gode tone Lse.
øæ Jeg kan det jeg skal Målsætning, evaluering og selvevaluering
MOT’s virkemidler.
1. kontaktmøde Velkommen til workshop om Kompetenceafklaring, CV og Netværk. Hils på hinanden, jeres networking starter nu
Lektion 6 Formålet med denne lektion er at introducere eleverne til de fællesskabende aktiviteter, der i høj grad støtter op om skabelsen af et stærkt.
Madkoloni Bornholm Klassepræsentation.
SIKKERHED ONLINE.
projekt eller lignende
Niels Møller DTU Management
Dialog om samarbejdet mellem jeres grupper/funktioner
Demokrati og medborgerskab
Sæt dit aftryk – udvikling af ideer
Hvem bestemmer dine valg? Tobaksforebyggelse i Sønderborg Kommune
Den gode tone Lse.
Foreløbigt valg af uddannelsesønske
Hab.2.1-2: v1 Jeg vil stå på min post, jeg vil stille mig på vagt og spejde for at se, hvad han vil sige til mig, hvad jeg får som svar på min klage. v2.
Hab.2.1-2: v1 Jeg vil stå på min post, jeg vil stille mig på vagt og spejde for at se, hvad han vil sige til mig, hvad jeg får som svar på min klage. v2.
Velkommen til brobygningsdage med Hands & Brains aktiviteter
Hvem bestemmer dine valg? Tobaksforebyggelse i Sønderborg Kommune
Peer to peer - det relationelle møde båret af egne erfaringer.
Ronni Andersens 6 Lektor Rasmus Fink Lorentzen, VIA University College, VOK-kursus 2011.
dho- og sro-evaluering
Find den rigtige journalist
En tryg start i vuggestue – samtaleværktøj til opstartsdialog
Præsentationens transcript:

Radiokommunikation Aktiv lytning – 2 ark m/figurer En person fortæller. Resten sætter krydser på eget papir. 1.gang – fortælleren vender ryggen til klassen og sidder således at han ikke kan se deltagerne og de ikke kan se hans papir. (der skal være fuldstændig ro - ingen kommunikation) Skriv på regneark: Hvad tror fortælleren på Hvad tror deltagerne selv på Kontroller og noter fakta Deltagerne holder et møde, hvor de samlet finder ud af, hvad de har brug for af kommunikation for at forbedre deres resultat i 2.runde. 2.gang – fortælleren har front mod klassen (må gerne kommunikere – giv deltagerne lov til det de selv har bedt om af behov for forbedret kommunikation)