Patienttilfredshedsundersøgelse Foråret 2015

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
DIN STIFINDER SYGEMELDT? LAD OS HJÆLPE…
Advertisements

Kompetenceudvikling og innovation i yderområder
Sygepleje i korttidsafsnit
Hvem er vi? Martin Dahl Karin Dam Nielsen
Etablering af enstrenget og visiteret akutsystem Pr. 1. januar 2014
Graviditetsomsorgen i Danmark
Beredskabet ved hjertestop
Baggrunden for indførelsen af PALS
Souschef Jytte Husted Hospice Søholm
Tema: Hvad med de andre? Psykoedukation til patienter med depression
VELKOMMEN TIL PÅRØRENDE PSYKOEDUKATION Session 1 - Introduktion.
Tema: Pårørendeundervisning 2 Psykoedukation til patienter med depression Version oktober 2012.
Pårørendeundervisning 2 Psykoedukation for pårørende til patienter med emotionelt ustabil personlighedsstruktur.
Ledelse og menneskesyn
Ambulatorium for Spiseforstyrrelser PC Stolpegård
Hvem kommer på Perron 3 Hvilken profil har de? Hvad har fået dem til at komme?
3 eksempler på, hvordan sundhed.dk hjælper borgerne
Sygeplejerskeuddannelsen
Sydvestjysk Sygehus, Esbjerg Fælles Akut Modtagelse
Følge- Op.
Lisa Falk ØNH Sønderborg
Tilfredshedsundersøgelse ______________________________________________ Danske Massører og Terapeuter PI-Tour Juni 2010.
Afdelingsleder Morten Freil
Identifikation af kritisk syge Århus Sygehus. Læringsmål Baggrund for Observationssystem Baggrund for Beslutningsalgoritme.
Læring i et vejledningsperspektiv
KOMMUNIKATION Anna Weibull Praktiserende læge og Specialist i Palliativ Medicin.
Psykoterapeutisk Center Stolpegård Klinik for Spiseforstyrrelser Flerfamilieeftermiddage II PC Stolpegård 1.
Sammenhæng mellem patienters tilfredshed og faglig kvalitet Projektkoordinator, cand.scient.pol. Tanja Pagh 1,2 ; Anne Helms Andreasen 1 ; Ingrid Willaing.
Børn og Palliation Fagligt Selskab for Palliationssygeplejersker
Jysk Sårforum, Skærbæk, Oplevelser som patient, pårørende og klinisk psykolog 2 åreknude operationer, 2 fødsler, 1 blindtarm + det løse… Patientens.
Støttetiltag til politifolk ved voldsomme hændelser - præsenteret af personalechef Preben Henriksen, Odense Politi.
Rehabilitering Rehabilitering er en målrettet og tidsbestemt samarbejdsproces mellem en borger, pårørende og fagfolk. Formålet er, at borgeren, som har.
Uddannelseslæger i front
Hvordan ser patientens supersygehus ud? Chefredaktør Erik Rasmussen Mandag Morgen Dansk Selskab for Medicinsk Prioritering 7. maj 2009.
Hvad kan borgerne på sundhed.dk?
Speciallæger i front Superviseret gennemgang i akutmodtagelsen Et prisvindende tiltag i Medicinsk afdeling O og Akutmodtagelsen, Herlev Hospital Sif.
Ældre Sagen distrikt 3 Århus 25.september 2014
Lærings- og praksisfortælling
Recovery - At komme sig Aulum d. 10. oktober 2010
UNIK 16. maj 2011 Shared care-platform for kronisk syge Chefkonsulent Tove Lehrmann, Region Syddanmark.
KOL i almen praksis. d d Hvad kan vi i almen praksis … Opsporing Udredning Behandling.
Tyktarms- og endetarmskræft
MAJ WITTE AARHUS UNIVERSITY OBSERVATIONER FRA ET FELTSTUDIE SOM BARTENDER.
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice.
Navn (Sidehoved/fod)Titel/beskrivelse (Sidehoved/fod) Beredskabet ved hjertestop Orientering for nyansat personale.
FORÆLDREINDDRAGELSE - I DAGBEHANDLING AF BØRN OG UNGE MED SPISEFORSTYRRELSE Ved sygeplejerske John Dietz, psykolog Anne Lydolff og forælder Eva Elle.
Palliation til ældre med kræft
Tryghed ved udskrivelsen
Dette er starten på et lille slideshow, der kan præsenteres på minutter. Slideshowet bygger alene på de materialer, der er udleveret i ’Pårørende-kittet’
Borgerservice Undersøgelse af brugertilfredsheden med Borgerservice Marts
© Folkesundhed og Kvalitetsudvikling, Region Midtjylland Resultater fra 3. runde af Distriktspsykiatriundersøgelsen Patienter og pårørende 2020.
Regionernes resultater 2016 Grafikker fra GF-publikationen.
Mangel og paradoksproblemer RBR´s Beskæftigelseskonference, april Kontorchef Maria Nørby, Arbejdsmarkedsstyrelsen.
Kontakt mellem borgere med handicap og den kommunale forvaltning GAP-analyse af Det Centrale Handicapråd.
Skab engagement som coach Dette er et værktøj for dig, som vil Skabe motivation, engagement og ejerskab Sikre bedre performance Skabe udvikling og læring.
S IRCULUS Patienttilfredshedsundersøgelse Marts 2016.
S IRCULUS Patienttilfredshedsundersøgelse August 2015.
Pleje og observation af den døende patient
Psykoedukation skizofreni
Tema 5: Værktøjskasse med supplerende slides Psykoedukation til patienter med emotionel ustabil personlighedsforstyrrelse.
At motivere til forandring
Aftale format – Use cases
Aftale format – Use cases
Mål Fokus Modparten Indvendinger. Mål Fokus Modparten Indvendinger.
Hjerterehabiliteringen Roskilde Sygehus
Klinisk IT strategi 2017.
Kommunikationskursus
Brobyggerordningen mellem Esbjerg Kommune og FAM-SVS
Mål Du føler dig ventet og velkommen
Føj gerne andre emner til, hvis de synes mere relevante for dig.
Præsentationens transcript:

Patienttilfredshedsundersøgelse Foråret 2015 Sirculus Patienttilfredshedsundersøgelse Foråret 2015

Sammenfatning af patienttilfredshedsundersøgelse

DET SIGER PATIENTER SOM SIRCULUS ”Føler mig i trygge hænder. Der arbejdes på den rigtige løsning for mig” ”Fik information om virkning/bivirkninger og valgmuligheder” ”God information om medicin” ”Venlig og tålmodig stemme på den anden side” ”Det virker professionelt og der bliver lyttet” ”Fik hurtig en tid, forstående, ej i tvivl om nødvendigheden af behandlingen. Kort ventetid til konsultationen” ”Virkelig god service, ALTID!” ”Super støtte og Information” ”Altid forberedt” ”Dygtig, imødekommende og lyttende psykolog” ”Behandleren havde styr på min fortid gennem min journal” ”Jeg syntes at behandlingen passer til mig” ”Følte der blev taget omsorg om mig, der var hurtig betjening, behagelig og imødekommende” ”Det har været rigtig godt med kontakt-sygeplejerske”