Sprøjtefri Have.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

QR-koder.
Information om Nøglehullet 2011
Præsentation by ”Vestholdet” Andreas Kromphardt Carlsen
Nyt projekt ”Nordisk sundere mad på farten”
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Gentoftebibliotekerne 29. april 2013.
Linda Sommer 46 år Lokalformand HB i Red Barnet Efterforsker
Styrk dit salg: Åbn døren til kunderne - gi’ dem en 2 timers gratis IT-forretningsanalyse Session 1a + 1b Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business.
Beredskabsplan Det er alene bestyrelsens ansvar
Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt?
BUS Skanderborg – kursus i PR 2. juni 2010 PR Generelt Palle Andersen, FDF Galten.
Online annoncer og bannerreklamer
Autentisk opgave.
Introduktion til borger.dk-uge 2011
Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business Marketing
AOH.DK Herning Gymnasium i Europa.
Information om Nøglehullet 2011
Introkursus for frivillige
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Aalborg og Vejle 12. og 13. september 2013.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Kpartner på AU.
Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft.
Hvad er en indsatsplan? En indsatsplan er en handleplan for grundvandsbeskyttelse Det er Vandforsyningsloven samt en tilhørende bekendtgørelse der beskriver,
Dorrit Overgaard - Gitte Casparij - Torben Marcussen
Fællesoffentlig kampagne om overgangen til obligatorisk digital kommunikation med det offentlige 2013.
Reklamemidler og -medier
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
1 - sikkert og enkelt netværk for ældre Konference for Biblioteksassistenter Torsdag på Scandic Hvidovre Biblioteket som bindeled.
Vedtaget af Byrådet den 7. oktober 2013
Bestyrelsesdag Middelfart Opmærksomhed.
Bestyrelsesdag Middelfart Generationsskifte i korpsene - fornyende organisation.
Digital Post – kommunikationen til borgerne
Vejledning til oprettelse af CV
Hvad er Projekt X:IT? Projekt Børn, Unge & Rygning Kræftens Bekæmpelse.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Reklame & Markedsføring
Klar til barn Et tilbud til kommende fædre og mødre.
Mod obligatorisk Digital Post - for virksomheder
Fællesoffentlig kampagne for offentlig digital selvbetjening 2013 Fokus og mål: Informere om overgangen til obligatorisk digital kommunikation - med.
Introduktion til borger.dk- ugen 2011 og bibliotekernes medvirken i kampagnen - v. projektleder på borger.dk-ugen og kommunikationsmedarbejder Jeanette.
AGWAPLAN Kommunemøde 31. august 2006 Side 1 · · LIFE Formidlingsaktiviteter lokalt Kommunemøde august 2006 Århus Amt Eike Stubsgaard.
Vejle 4. oktober 2012 Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt? Jeanette Leah Vinther, Kommunikations- og kampagnemedarbejder,
IT og Telestyrelsens arbejde med offentlige kampagner Initiativtager til kampagnegruppe – både deltagere fra branchen og offentlige institutioner. - Formål.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Server 2003 kampagne “Få et 2-timers gratis serviceeftersyn” Dorrit Overgaard, Marketing Manager Informationsmøde,
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
ARENA SILKEBORG SPONSORAT. Silkeborg IF er en af landets mest traditionsrige fodboldklubber og har tilhørt den øverste elite igennem mange år. Silkeborg.
Skriv den gode tekst ”Det er ikke sin mor, man skriver til. Hvis læserens opmærksomhed ikke bliver fanget i de første fem linjer, når han aldrig den sjette.”
+ Hjemmesider Kommunikation Opbygning Sprog. + Kommunikation på hjemmesider.
KKkkkk. Målgrupper: - Christiansborg (Bjarne Corydon) - Kommunalpolitikere (kommunalvalg) - Elever, forældre, bagland.
SPOR 3: STRATEGISK BRUG AF SOCIALE MEDIER Joakim contentmarketing.dk.
J.nr. Opsamling på voksenlærlingekampagnen forår 2011 :: Tal & statistik.
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Tips til dig, der har ansvaret for at arrangere Awareness Day på din arbejdsplads Forbered dig godt, og brug tjeklisten på næste side til at sikre, at.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Velkommen til næstformandsmøde
Hjertecafèer - tilbageblik
Danmark banker for hjertet Det gælder livet
Politikernes og borgernes forventninger
FØRSTEHJÆLP OG FOREBYGGELSE
Fake news, research og kildekritik
Erfaringer fra Vandsamarbejder
Fake news, research og kildekritik
Hvad har vi været igennem?
Giv begejstringen videre…
Roskole i Assens – sådan!
- 30 minutters oplæg - 30 minutters ordet er jeres
Udrulningsperioden er slut Kommunikation om Aula begynder
- 30 minutters oplæg - 30 minutters ordet er jeres
Digital dannelse - Digital Genial
Tanja Louise Weis, Erhvervsstyrelsen
Præsentationens transcript:

Sprøjtefri Have

Hvem, hvad og hvor? Hvem er Danske Vandværker, og hvem er jeg? Hvad er Sprøjtefri Have? Hvem står bag Sprøjtefri Have kampagnen?

Elementerne i kampagnen 2016 Tv og radio reklame Pressemateriale Kampagnemateriale

Kampagnen 2016 Joakim på tv og radio – http://danskevv.dk/sproejtefri- have.aspx Ny opdateret pixibog til haveejere + faktaark Materiale til vandværkerne: Forslag til annoncer til lokalaviser, bolcher, balloner og klistermærker Bonderøven giver tips i Vandposten

Presse Kronik i Politiken på Vandets Dag Pressemeddelelse – 50 omtaler i medier Pressemateriale til vandværkerne: Udkast til lokal pressemeddelelse Link til materiale på vores hjemmeside: http://danskevv.dk/sproejtefri-have.aspx

Kampagnen 2017 Ingen tv og radio – men sociale medier Interview med Connie Hedegaard til Vandposten PR – samme niveau som sidste år ……spørgsmål?

Reklame Link endelig til vores hjemmeside. Jeres borgere kan downloade materiale med tips og tricks ganske gratis http://danskevv.dk/sproejtefri-have.aspx ……Kom på et af vores kursus – vi har ganske sikkert noget, som kan være relevant.