GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING Vores næste skridt Hvad tager vi med videre?

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
1 Børnehuset Troldehøj Kreativitet i leg og bevægelse som udviklings potentiale. Helle Rømer.
Advertisements

Foreningsudviklingstesten
Elevplaner på Skolen på Herredsåsen
Når uddannelse, udvikling og god sygepleje går hånd i hånd.
Hvad du har lært Dine nye mentaltræningsvaner. Du har nu lært dig selv bedre at kende som løber • Du er blevet mere bevidst om den tankevirksomhed der.
Kursus den 12. marts Program i dag: Opsamling fra sidst.
Lærings- og praksisfortællinger:
Hvordan kan du arbejde med meningsfuldhed?
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en overgangsmappe med.
Dokumentation og evaluering
Ved psykolog Lena Højgård Isager Psykologhuset Kognitivt Fokus
Hvilken del af spørgsmålet forstod du ikke??
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
ORIENTERING OM LEDELSESEVALUERING – til medarbejdere
Hvad ser du på næste side?
Kaptajn Karlsens skib Synlig læring med it Agerbæk Skole og
Planlægning af patruljemøder 23. september 2011 T OP ræning.
Opfølgning på TULE xxx Koncern HR
Session 16: Hvad forstår vi ved sundhed Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse.
5/6 klasse Dagbog for lejrskole til Bornholm
Væksthuset Henrik Hansen Leif Tøfting Kongsgaard
Formålet med mødet Gennemgå og samle de input vi fik fra møderne
MÅL, PLANLÆGNING OG OPFØLGNING
Hvad ser du på næste side?
Men hvad med motivationen?
Workshop Motivation og fokus på målet
Lederseminar 2014 Varde Kommune
Mandag d. 17. december Bordtennistræning i drengenes gymnastiksal kl. 14 – Bordtennistræning i drengenes gymnastiksal kl. 14 – Vi fortsætter.
Læring, kommunikation og samarbejde
LÆRING, LEG & BEVÆGELSE.
Træning af mundtlighed årgang Fysik/kemi UL Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Skriv titel Skriv årgang, fag og initaler Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Opstartsworkshop Tirsdag d. 17. marts 2015.
Sprog og International Virksomhedskommunikation engelsk, fransk, spansk og tysk Velkommen til brobygning 2010.
Objektorienteret Netværkskommunikation Præsentation 28: Eksamen.
PI-modellen: fra Projektidé til Innovation
Øvelser Usability Metoder. I dag Evaluering af opgaver.  Aflevering.  Strukturen – (se senere). Aftenens øvelse: Usability plan.
Produktion af musikvideoer 8. årgang, dansk, CA, AD, KU, KK Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
PUF-seminar 2011 Århus Sygehus Af Anne Braae Olesen Supervision – et redskab til læring i et ambulatorium Af Anne Braae Olesen Uddannelsesansvarlig overlæge.
Billedanalyse 7. årgang, dansk – Vi, LN, AH, LP Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Workshop om evaluering 19. januar FORMÅL OG PROGRAM Blive klædt lidt bedre på til at planlægge og gennemføre evalueringer Udgangspunkt i akkrediteringskravene,
Doku:SENtorium Onsdag d. 27. maj Velkommen Program Siden sidst Tendenser i indsatsteorierne Succeskriterier og indsamlingsmetoder Frokost Sparring.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
”Supervision og feedback” Skoletjenesten Den 10. september 2015.
Godmorgen - og velkommen til alle de nye. Kulhuse-sangen Melodi: I en kælder sort som kul Nu vi samlet er igen og et år er gået Karlslunde vi sidst tog.
Kompetenceudvikling for pædagogmedhjælpere FØR. Indledende samtaleguide - kursisten Indledende samtaleguide - lederen UNDER. Kursistportfolio og underviserportfolio.
GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING At evaluere læring.
Hvad gør det gode godt? Konference for dag- og fritidsinstitutioner Opsamling – og tilbageblik på dagens udbytte Den 19. november 2007 Kulturhuset i Farum.
Evaluering af Aktiv rundt i Danmark lærernes observationer Følgende resultater er på baggrund af 1215 lærerbesvarelser af vores elektroniske spørgeskema.
360° evaluering af din kommunikation. Dette er et værtøj for dig, som vil Have feedback på dine kommunikationsevner Forbedre din kommunikation Afstemme.
Velkommen til opdagelsesrejsen!. 2 Hvorfor tage på opdagelsesrejse? I de gode gamle dage tog man på opdagelsesrejse for at blive rig og berømt (og måske.
Forandringskompasset. Program 9:00- 9:15Velkommen og formål med dagen 9:15- 10:00Introduktion til kompassets forandringsfaser + mini øvelse 10:00-10:15Pause.
Skab engagement som coach Dette er et værktøj for dig, som vil Skabe motivation, engagement og ejerskab Sikre bedre performance Skabe udvikling og læring.
LUVM Doku:SENtorium Tirsdag d. 26. januar Program for dagen  LU rum  Fortællerrum  Bytte – Bytte  Samtalesalon  Indsatsteori som redskab i.
Koncern HR, Udvikling DEFACTUM Opfølgning på TULE xxx.
Evalueringsspørgsmålene fra udgivelsen: Styrk jeres realkompetencevurderinger - En guide til selvevaluering.
Aktionslæring og forløbsskema – ligheder og forskelle
Ledelse af helskoleprojekt Struktur – rammer - barrierer
Dagens program Du skal lære at: finde dine introduktionsforløb
- Kom tættere på dit barns skolegang
HL, Uddannelsesforbundet og Danske Erhvervsskoler og – Gymnasier har udarbejdet denne præsentation til brug på erhvervsskolerne. Præsentationen går igennem.
Evalueringsspørgsmålene fra udgivelsen: Styrk jeres realkompetencevurderinger - En guide til selvevaluering.
Fastholde de studerendes læringskadence og nsygerrighed for ny læring
Modul 3.2 – Forberedelse til læringsteams
Mål Viden om og inspiration Kompetencer aktiviteter Evaluering
Himmelev Skole - januar kortlægningsundersøgelse
Digtanalyse: Henrettelsen
Bogens titel: ”Okay!”. Uge 19 til uge 25, 2018
Opfølgning på TULE xxx Koncern HR, Udvikling DEFACTUM.
Test er en del af livet - hvilke krav kan vi stille?
Præsentationens transcript:

GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING Vores næste skridt Hvad tager vi med videre?

GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING Hvad så nu? Hvad kan jeg bruge fra i dag? Hvad er mit/vores næste skridt (i morgen, om en uge, måned??) Hvad har jeg brug for videre frem? (viden, redskaber??)

GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING Opsamling på dagen – hvor er vi nu i arbejdet med mål og evaluering

GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING På en skala fra 1-5 I hvilket omfang er du klædt på til at evaluere – NU? Hvad er din motivation for at evaluere – NU? 1 = ingen 2 = lidt 3 = noget 4 = en del 5 = meget

GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING Hvordan føler vi os klædt på -NU Hvordan ser billedet ud? Hvis der er forskel fra tidligere, hvordan forklarer vi så den? Hvad føler vi os godt klædt på til lige nu? Hvad skal der til fremover?

GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING Motivation for at evaluere – NU? Hvorfor ser billedet sådan ud? Hvis der er forskel fra tidligere, hvordan forklarer vi så den? Hvad gør at vi allerede føler os motiveret? Hvad skal der til for at vi føler os endnu mere motiveret?