SARA HELPDESK Håndtering af henvendelser fra museerne Kasper Hovgaard Konsulent, Axiell ALM 07-06-20161.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Intranet - drift og sikkerhed
Advertisements

Folketingets Bibliotek og Oplysning
Tekstslide med bullets Brug ‘Forøge / Formindske indryk’ for at skifte mellem de forskellige niveauer Vejledning af eleven 1.
IværksætterSelskab – IVS En kort guide til den kommende selskabsform - IVS Få 3 tilbud på stiftelsen her:
REJS UD MED ERASMUS+ STUDIE- ELLER PRAKTIKOPHOLD INTERNATIONALT KONTOR 2015.
Underrubrik Kilde og evt. billedtekst placeres her. Aarhus, Aalborg, Ringsted, København, Odense Juni 2016 SARA PREMIERESEMINAR.
Læring og it Typografiens betydning. læring og it Display-typografi Læse-typografi Konsultativ typografi 3 typer af typografier.
TAP-undersøgelsen 2012 Hanne Lautrup Konsulent Tlf oktober 2013Køkkenkursus1.
Systemisk samtaleteknik og håndslag Ilulissat den 11. februar 2016 Jakob Munk Jensen Danmarks Lærerforening Organisationsuddannelsen – modul 11.
Ny bibliotek.dk. Vigtigste nyheder Facetter i søgeresultatet Visning Sortering og rankering Infomedia og anmeldelsesoversigt integreret Emneoversigt på.
Erhvervsstyrelsen lancerede den 10. november 2015 PrivacyKompasset – et on-line værktøj, der skal hjælpe virksomheder til bedre brug af data og håndtering.
Introduktion til Badminton People. Spiller/forældre 2 – i – 1 Denne del af BadmintonPeople erstatter den gamle KLUBPORTAL og det gamle INFOSPORT Denne.
Hvad får man ud af at deltage i et talentforløb? Oplæg v. fuldmægtig Jeppe Winkel Pedersen Integrationsministeriets departement den 10. oktober 2008.
Forside uden yderligere tekst. Du kan vælge andre forsider ved at højreklikke på slidet og vælge ”Formatér baggrund”. I boksen, der dukker op, vælger du.
Praksisfællesskaber Peter Busch-Jensen, Lektor, RUC.
SPS = specialpædagogisk støtte (Kilde.
Opgave: Webside analyse
Etablering af virksomhed
//Niveau 3-ledere Uge 50-5/Pakke 3 Lederpakke 3.
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
Mette Lynge Sørensen Pædagogisk konsulent
5: Har du en digital postkasse, hvis ja, hvad har du så modtaget?
Tema 4: Regulering af følelser Psykoedukation til patienter med emotionel ustabil personlighedsforstyrrelse.
Bestyrelsesundersøgelse 2016
VELFÆRDS-TEKNOLOGI-VURDERING [VTV]
Nyt fra forlaget 2017.
Målet med at give nogle elever en transitmentor
Teknisk informationsmøde 2009
Opsætning af Ipad Underviser: Finn I. Thomsen.
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Afd. A Akut faglig fællesvisitation Claus Chr. Vinther
LÆGELIG VIDEREUDDANNELSE KBU i logbog.net
Thomas Kirk – Brugeroplevelser
Eksempel på velkomstmenu ved ét telefonnummer
Skriv ansøgning 10 gode råd.
Hvor meget hjælper familier i dag?
Hvordan hjælper vi patienten gennem hospitalsindlæggelsen???
Installer og registrer PFS softwaren
KLIK - webinar Arbejdsgange og opgaver
APV og Trivselsundersøgelse
VISIONSSEMINAR – PÅ VEJ MOD STRATEGI 2022
Vil du være ekstra attraktiv for virksomheder?
En god start på lægelivet
KIGO og kommunernes opgaver
Facilitering af vidensamarbejde mellem SMV’er og forskere
Hvilke løn- og ansættelsesvilkår får jeg?
Sådan bruger du præsentationen
Erasmus+ Predeparture møde
Anders Lundby – STIL Bjarne Frandsen, Efterskoleforeningen
Lov og praktiske løsninger Adfærd og ”plejer”… Samarbejde
Ansøgningsskema CØ SMV Virksomhedens navn:
Erasmus+ Predeparture møde
Stort bord eller skrivebord
CargoCRM Administratorkursus.
Hvad er meningen med dit liv?
SPS på ungdomsuddannelser
Erfaren Projekt- og Software konsulent til Professional Services
Introduktion til arbejdet som klubsekretær
Velkommen Dette ansøgningsskema er første skridt mod en deltagelse i projektet “Øget Vækst gennem cirkulære forretningsmodeller I SMV’er”, eller “CØ SMV”.
- 30 minutters oplæg - 30 minutters ordet er jeres
50 tidsbesparende tastaturgenveje i Outlook
Nyt Geodata-info Workshop SDFE 9. januar 2018.
Information om Aula til forældre
Metakognitiv behandling til børn med generaliseret angst
Support- Hvordan får jeg hjælp fra Danmarks Miljøportal?
Værktøj 5: Lederens opgaver med stress - stressforebyggende lederstil
Velkommen til halvårsmøder i MED maj 2019
Værktøj 8: Supervision og sparring
Manual til indsendelse af BUDGET
Ældre Sagens Distriktsdag, den
Præsentationens transcript:

SARA HELPDESK Håndtering af henvendelser fra museerne Kasper Hovgaard Konsulent, Axiell ALM

SLAGETS GANG I EN SUPPORTSAG Museet Kontakt via portal, mail eller tlf. Axiell Praktiske-Tekniske spørgsmål SLKS (Registrerings)faglige spørgsmål

HVAD ER “PRAKTISKE-TEKNISKE” SPØRGSMÅL? Eksempler på spørgsmål, som Axiell har ansvar for Alle fejl, som observeres i SARA Spørgsmål om søgeteknik Oprette nye brugere eller brugerroller Slette gamle brugere Uddybning af brugervejledning, systemhjælp eller værktøjsprogrammer (Hjælp til) oprettelse af tilpassede skærme (projekter) (€) (Hjælp til) integration/API v. visning af museets samlinger andre steder (€) (Hjælp til) Import/Eksport af data (€) Datavask eller backup (€) Information om drift eller ekstra serverplads

HVAD ER “REGISTRERINGSFAGLIGE” SPØRGSMÅL? Eksempler på spørgsmål, som SLKS’ SARA-udvalg har ansvar for Terminologi / Fagtermer Tilpasninger af standardskærme eller skærmfelter for alle museer Import af (nye) emneordslister Integration af eksterne webservices Muligheder for at føje flere museer til SARA Ønsker om ny funktionalitet i SARA

OPRET SUPPORTSAG I MYADLIB

DOKUMENTATION OG BRUGERGRUPPER Axiell ALMFacebook LinkedInDokumentation

HVEM ER VI? Axiell Danmark – Ørestads Boulevard 69, 2. sal, 2300 København S | Kontortid 9-16 alle hverdage Uddannet til firstline-support til SARA. Tekniske spørgsmål, som ikke umiddelbart kan besvares, viderestilles til vores hollandske kontor i Maarssen.... Vi modtager gerne henvendelser fra ansøgere. (Helpdesk, leverance, dokumentation, undervisning) 7 Tak for opmærksom- heden!