VELKOMMEN TIL START WEBSHOP RIGTIGT! En workshop om at starte webshop 3. maj. 2016.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead, eCommerce.
Introduktion til eBusiness
”En reference er en mulighed for en BNI-kollega til at præsentere sin virksomhed for en, som har et behov for dennes produkt eller ydelse, og hvor der.
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Kan du finde rundt i it-junglen? Velkommen Brønderslev den 23. november 2010 EG A/S BASIT Dansk Byggeri.
Synlig ledelse i krisetid
Gruppe 4. En kunde henvender sig i butikken for at købe en vare. Ekspedienten scanner varen og modtager betaling. Systemet fjerner varen fra lageret og.
Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead - eCommerce.
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
Brian, Christian, Jens, Nicklas
Programindsats og effektmålinger i den regionale erhvervsudvikling Debatoplæg v/Martin Eggert Hansen Teknologisk Institut.
+ FORBRUGERNE OG LANDBRUGET: HVAD GIK GALT? Henrik Byager Kommunikationsrådgiver Planteavlerdagen 1.
Pinpoint.
Projektlederens rolle(r)
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
JournalTOCs Overvågning af ny forskning via tidsskrifters indholdsfortegnelser.
Velkommen til Hvordan vises skolens værdier bedst muligt i SkolePorten? SkolePortens fleksibilitet kan medvirke til at understøtte skolens værdier. Oplægget.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Formulering af strategi ud fra analyse og ”Scenarier”
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
Planlæg din Tid Planlæg din Tid med din Forever forretning.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Velkommen! Kick-off for Unge i IT-Branchen. Program Velkommen v. Jakob Lyngsø, IT-Branchen Branchens til dato største udfordring ved formand Sara Helweg-Larsen.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Hvad kan borgerne på sundhed.dk?
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
Ethos i web 2.0 tidsalderen
TIL FREMTIDEN VELKOMMEN. FAKTA · der ikke kan diskuteres... Cashback og tilbud. Et produkt alle vil have. Kunden sparer 20-22%. Walmart, Bestbuy, SamsClub.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
SALG I CENTRUM - Et pilotprojekt i samarbejde mellem Silkeborg Iværksættercenter og Væksthus Midtjylland Målgruppe: IV / SMV 0-5 år, max.10 medarbejdere.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Tommy Engedal Kronborg
Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Cross Channel - Tidens største trend.
Content marketing handler om kontinuerligt at publicere relevant, værdifuldt og engagerende indhold til en klart defineret målgruppe med det formål.
Skab trafik Til din hjemmeside. Agenda 1. Er du online? 2. Hvorfor skal du være online? 3. Kommunikation på nettet Købt, ejet og tjent 4. Tre case virksomheder.
Insert picture in this frame Grid Projekt Go-For-It Oktober Securitas, Morten Enghave.
Opgaver Opgaver: Opret en Webshop Værktøj: Online brugermanual på webshoppen samt udleveret materiale svarende til gennemgangen.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Handlekraft gennem fejring af fejl Signe Jarvad Fritids- og Kulturchef Vesterbro, Kgs. Enghave & Valby Kultur og Fritidsforvaltningen Københavns Kommune.
Skab dit eget kommunikationsværktøj. Dette er et værktøj til dig, som vil Have orden i og styr på din kommunikation Være mere effektiv i brugen af dine.
Generalforsamling ASNET generalforsamling 12. marts 2009.
Velkommen LVK Inspirationsdag Regionsmøde Dagsorden Status på foreningen LVK Skift af chefdyrlæge i kvægafdelingen Fokus på markedsføringen af LVK.
E-handel ER DET VEJEN TIL RIGDOM …. ELLER VORES UNDERGANG ?
FOA Niels Thygesen CBS 1 Om ‘tillid på bundlinjen’
Michael Pedersen, Lektor, CBS NETVÆRKSDAG, Onsdag den 13 November, 2013.
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Funktioner og arbejdsdeling
Din kreative online praksis!
Arbejd Overalt - Workshop
1.09 Dokumentation.
Den værdifulde arbejdsplads
Kapitel 8 Vareregnskabet Varesalg.
SUCCES MED SALG 1.
Bestilling og ordrebekræftelse
Det produktive team Software kvalitet og kultur
10 grunde til hvorfor en digital strategi er altafgørende
Log ind Du modtager login på din mail til appen I mailen finder du:
ProcesPLAN MODUL 1 MODUL 2 Dag 1 Forberedelse:
Runde 3 Kernefortælling
Præsentationens transcript:

VELKOMMEN TIL START WEBSHOP RIGTIGT! En workshop om at starte webshop 3. maj. 2016

Hvem er JF - Hvem er du? 13:00 FDIH / Niels Ralund: Dansk E-handel og tendenser 13:45 3xBornholm.dk/ Anders Liljeroth: Erfaringer… 14:30 BCB / Jørn Pedersen: 360˚ om webshoppen 15:00 JF / Carl Beck: Godt i gang med hjemmesiden Spørgsmål og networking PROGRAM

KORT OM JF Bornholms største IT-hus, stiftet i 1981 Fokus på: Hjemmesider, Apps, Hosting, Regnskabsprogrammer, IT-support. 18 medarbejder på Bornholm, 6 på Falster. Specialister i:

KORT OM DIG Hvad hedder din virksomhed? Har du en hjemmeside?

At give før du får: Jo mere værdi du kan skabe og give, desto mere kan du forvente at få retur… Derfor: Kend din kunde (drømme og udfordringer), så du virkelig ved hvad der er værdifuldt. NØGLEN TIL SUCCES (ONLINE)…

En afspejling af dig og din virksomheds sjæl Hjørnestenen i din markedsføring Under din kontrol (hvis du tager den) En Swiss Army Knife Et gratis trykkeri HJEMMESIDEN ER:

Overvældende for en iværksætter? Skal du være programmør? Hold fast, lær, bliv ved! Mange muligheder for valg af platform… Beslut dig efter: Mål, evner, branche, budget HJEMMESIDENS UDFORDRINGER

1.Gør det selv… 2.Få en ekspert til at gøre det… Sidder du fast? Skift! Der er intet facit, kun din beslutning… HJEMMESIDENS 2 MULIGHEDER

Den skal skabe profit! Delmål - Den skal: Opbygge din liste: Leads Give gratis værdi: Tillid Være troværdig: Autoritet Fortælle DIN historie: Differentiere dig Sælge dit produkt/service: Modtage betaling HJEMMESIDENS FORMÅL

EKS:

EKS:

SPØRGSMÅL?