Visuel kulturprojekt Malene Brun Sabransky, LH230558.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hvilken afdeling på Hadsund skole går dit barn i?
Advertisements

Skolens profil Den lille skole er et trygt og udfordrende læringsmiljø for elever 0 til 9 klasse, hvor den faglige og sociale læring er forankret i en.
Forældrearrangement om folkeskolereform
Effekt af e-læring Certificering som e-underviser
Readymades / genbrugskunst
Aftalen om et fagligt løft af folkeskolen
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en mappe med materiale.
Læreprocesser med filmfortællinger
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en overgangsmappe med.
Forældremøde X årgang.
Collagekonkurrence •. • I skal finde sammen 2 og 2. • Opgave: Du skal lave 2 collager. En om dig selv og en om din makker, hver med en ”udstillings”tekst.
Trinmålene henvender sig til elevernes kunnen efter 6. klassetrin
Hvordan er jeg blevet til dén, jeg er?
Læring om PV bremser Projektstyret Opgavestyret Talentforløb
Informationsmøde onsdag 6. marts 2013 kl – Linjemodellen for skoleåret
Indsæt nyt billede: Format: B25,4 x 19,05 cm Klik på billed-ikonet midt på slidet. Find dit nye billede, højreklik på billedet og placér det bagerst. Hvis.
Svømning i den danske folkeskole Pilotprojekt i tre danske kommuner Danmarks Idræts-Forbund og Dansk Svømmeunion.
Viden, læring og progression
Projekt i billedkunst Resten af tiden.
Notesbog Notesbogen er interaktiv.
Anvendelsesorienteret undervisning – Pædagogisk It
5/6 klasse Dagbog for lejrskole til Bornholm
En portfolio er den bevidste indsamling og løbende vurdering af eller refleksion over undervisningens og læringens processer og produkter.
Udvikling af skole/hjemsamarbejdet på Højmeskolen
UGE PLAN Mandag 07/10 Tirsdag 08/10 Onsdag 09/10 Torsdag 10/10
Praksisforløb i grundskolen klasse Billedkunst som uddannelses- og dannelsesfag Konference i Fællessalen på Christiansborg d. 21. april 2010 v/
Billedkunst C og B Gymnasiet og hf.
+Læringsteori + Lovgivning + Samfund Klare rammer
Overskrift Max 1 linje v/Petrea Busck og Gitte Aagaard Hvad betyder skolereformen for færdselsundervisningen?
PARALLELUNDERVISNING: - brugen af en digital læreplatform
VISUEL UDDANNELSE Kan først opprioriteres, når regeringen får kendskab til fagets tidssvarende indhold og ikke længere kommer med beretninger om deres.
Hvorfor netværk? Det er en udfordring for ledelsen at: -kunne give fagspecifikke råd -samle alle god erfaringer og give dem videre -Formidle alle aktiviteter.
Historiefaget og mulighederne i den åbne skole
Obligatorisk selvvalgt opgave
Oplæg: Formål, mål og målsætninger.  § 1. Folkeskolen skal i samarbejde med forældrene give eleverne kundskaber og færdigheder, der: forbereder dem til.
Læreruddann elsen Det tværprofessionelle element – 2013 Casper Hindkjær (141327) Stinne Jensen (141729) Helle Hartmann (141752)
Informationsmøde 17. juni Forældre Skolereformen på Rønneskolen.
OBS – gør som det passer dig!  Denne skabelon er med vilje ikke særlig stramt designet. Det er for at du selv kan lægge det indhold og detaljeniveau i.
Den nationale faggruppe Fagmoduler til yngste. Faggruppens overvejelser og principper Arbejdet blev som sagt skudt i gang ultimo november 14. december.
Indsæt billeder Klik på ikonet og indsæt et billede Billedbanken findes her: f60c93adc/ Vælg layout 1.
IMODUS – IHK Workshop om Blended Learning Workshopintroduktion.
Årsplan – en kort en lang
Nye veje i overbygningen Udgangspunkt i elevernes læringsmål og læringsstrategier Undervisningen tilrettelægges fleksibelt på tværs af klasser og årgange.
Obligatorisk selvvalgt opgave
Træning af mundtlighed årgang Fysik/kemi UL Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Modersmålsgruppen Klassematch A, B og C Tværgående temaer Almendidaktiske vurderinger.
Søren Kierkegaard 2. Eksistentialisme.
IMODUS – IHK Workshop om Blended Learning Workshopintroduktion.
Skolestart Program Velkomst Lovgrundlag og trinmål for 0. klasse
Præsentation af forårs-sfo
Stopmotion film Monsteret der ønskede sig en ven til jul.
Politiske delmål og Fanefjordskolens indsatsområder.
Udeundervisning Egebjerg Skole og Børnehave
Udeskole på Grønhøjskolen
Det vi skal de næste tre kvarter Tale om hvorfor vi i ledelsen foreslår, at vi stiller skarpt på skole-hjem samarbejdet Tale om den tidsplan vi foreslår.
Grafisk tryk Malene Brun Sabransky (LH230558). Min opgave  Optegning af skitse/mit rum på alm. Hvid papir  Optegning af skitse/mit rum på sort kardus.
Mit rum Malene Brun Sabransky (LH230558). Ny legeplads for indskolingens børn (0-3 klasse) Hvad skal ”vores” legeplads indeholder? Fokus på en afgrænset.
Læringsorienteret feedback og Den dynamiske årsplan
Tilføj hjælpelinjer: 1.Højreklik et sted i det grå område rundt om dette dias 2.Vælg "Gitter og hjælpelinjer" 3.Vælg "Vis hjælpelinjer på skærm" Tasks.
Opstartsmøde på museet, mindst 2 fra hvert partnerskab.
Skriv avis …med mobil, www og tekstbehandling Lavet af Mette Rabæk og Signe Sloth It- færdighedsniveau: For skolens ældste klasser.
Kævlefolket - Et undervisningsforløb i skulptur
CLARA Projektbeskrivelse
Kompetence-, færdigheds- og vidensmål
v. Heidi Funder, Lars Henriksen og Lasse Taagaard Jensen
06/12/2018 Anvendelsesorienteret undervisning i faget videnskabsteori og vidensformer Rune Eriksson, lektor Camilla Moring, lektor.
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
Eksperimentende billedarbejde
Velkommen til fagligt samspil
Test er en del af livet - hvilke krav kan vi stille?
Præsentationens transcript:

Visuel kulturprojekt Malene Brun Sabransky, LH230558

Storeven / Lilleven projekt 3A + 8A mødes hver fredag i min. Formålet med mødet er, at skabe relationer og sammenhold på tværs af skolen. Der er god læring for begge klasser, når de indgår relationer med andre som ikke er ”samme sted” som dem selv. Vi har talt om: Ansvarsfølelsen Ejeskab Udvikling Sammenhold

Selve projektet! ”VENSKABSBUS” Opstart i januar 2015 – afslutning i maj 2015 Forældrebrev med informationer om projektet. Inddragelse af forældre, elever - hjælpemidler. (Projektet har kostet 300 kr. Resten er genbrugsmateriale)

Mål Kompetenceområde: Billedfremstilling Kompetencemål: Eleven kan eksperimentere med og udtrykke sig i billeer med vægt på tematisering. (Efter 5. klasse) Færdigheds- og vidensmål: Maleri og collage, skulptur og arkitektur, udstilling og formidling.

Opgaver Indsamling, afklipning og malning af mælkekartoner. Papmasché masker af passagerer Beskrivelse af passagerer. Oplimning af kartoner på bagplade. (3 m. * 1,80 m.) Maling af huller. (Ruder samt trappe) Div. Ting til bussen: Busnummer Busrute Busnavn Lygter, reflekser, udstødning m.v.

Billeder af hele forløbet På de næste slides finder du et udsnit af billeder omkring hele forløbet.

Skitse af passager.

Samling af bus samt maling af baggrund.

Info om undervisning / forløb i maling af papmaché maskerne.

Maling og pyntning af passager (Papmasché)

BILLEDER AF FORLØBET

Det endelige resultat