Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Opstartsmøde på museet, mindst 2 fra hvert partnerskab.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Opstartsmøde på museet, mindst 2 fra hvert partnerskab."— Præsentationens transcript:

1 Opstartsmøde på museet, mindst 2 fra hvert partnerskab.

2 Sørg for at præsentere jer godt med fag og projekterfaringer og forventninger. Hvad betyder alle forkortelserne på jeres gymnasium eller museum: AT, KUAS, REGIN, PU, rådighedspulje, osv.

3 Vælg en tovholder, som på skift sikrer kalender mm.

4 Museet byder på en walk and talk rundt i udstillinger, samlinger, magasiner mm, så alle fag på museet er præsenteret

5 Museets netværk, kan det klare 30 elever på én gang? Hvordan organiseres netsøgning så?

6 Sørg for at invitere museumskollegaen til at følge et par timer på gymnasiet. Måske er det mange år siden, museumskollegaen har været på et gymnasium sidst.

7 Det er godt at evaluere bare 5 min. efter hvert møde. Og en halv time når det konkrete projekt er slut. En afslutning med forældre kan anbefales, men arrangementet skal planlægges.

8 Husk at kommunikere på kollektivmail, så alle er orienteret, også hvis der er frivillige med i projektet.

9 Eleverne kommer mange steder fra. Et morgenbesøg kl. 8.00 betyder, at nogle elever kommer 7.30 med bussen, og det er koldt at stå udenfor, hvis museets døre først åbnes kl. 8

10 En kop kaffe og kage er god at forventningsafstemme over, før og efter. Er vi enige om undervis- ningsforløbet og rollefor- delingen mellem museums- menneske og underviser? Og efter forløbet – gik det som det skulle? Fik under- viserne deres ønsker opfyldt og blev museets samling sat i værk?


Download ppt "Opstartsmøde på museet, mindst 2 fra hvert partnerskab."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google