Gruppeeksamen Master i Sundhedsinformatik 10. april 2015.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
Advertisements

Caseeksamen – ny grundfagsbekendtgørelse PowerPoint til elever Casevirksomhed HTH
Gode råd En guide mod eksamen.
Deltag i konkurrencen om at blive regionens mest succesfulde eller modigste initiativ på Center for Telemedicins konference den 11/ Beskriv jeres.
Storyboard Læringsseminar 2
Retorik og eksamen - den mundtlige eksamen i samfundsfag
Deltag i konkurrencen om det mest succesfulde telemedicinske initiativ på Center for Telemedicins konference den 9. oktober Brug evt. skabelonen.
Levende Kommunikation
Eksamen Fokus på mundtlig eksamen, men siger lidt om skriftlig også…Dagen før, eksamensdagen, roller skr. Eksamen.
SLP 4 Samarbejde med vejleder Planlægning og styring
Relationer – børn og voksne
Velkommen til Fællesskaber for Alle for Folkeoplysningsklubberne!
1 Forskningsmetode Kursusoversigt l Kursusdele og forløb l Formål med denne del l Forberedelse l Fremlæggelse og diskussion.
Velkommen til Bacheloropgaven! Dagens korte program: 1.Valg af linjefag og linjefagsvejleder 2.Opgavens rammer og prøveform 3.Temaer v. plenumkonferencer.
Velkommen! HD 1. del – IT og økonomi. Dagsorden/emner, der skal diskuteres Fagets historie og vision Hvem er hvem Fagets regler Eksamen Fagets dele Andre.
Drejebogen til eksamen på idræt B
1 Vejlednings- opgaven Tirsdag aften v. Adjunkt Martin Finderup Andersen.
Vejlederens funktion i det problemorienterede projektarbejde
Case-studiets 7 skridt 1.Læs og forstå casen og afklar/tydeliggør ukendte begreber/ord 2.Opstil problemer/begreber som skal studeres 3.Brainstorm for at.
SSID Årskonference 28. april 2009 Sikkerhedsledelse i virksomhedsledelse - brikker til en ny sikkerhedsorganisation.
Generel introduktion til EC
Bacheloropgavens mundtlige dimension torsdag d. 19/1-12 Mål med mødet: 1.At etablere et forum for refleksion over opgavens mundtlige del. 2.At I efterfølgende.
1. Lektion: Det politiske system
Anders K. Jensen og Paul Metelmann Eksamen – gode råd.
Læreanstalternes Fælles Formidlingskursus 25. November 2001 Faglig formidling gennem netmedier Computer-supported Collaborative Work i reflektionsbaseret,
Præsentation 28: Eksamen Objektorienteret Middleware.
ITAPC 1 Præsentation 3: Artikelsøgning og Præsentation.
AT4 Torsdagsplan. Dagens 4 timer: 1. modul: Undersøg om jeres samfundsfaglige hypoteser holder (tjek også om jeres naturvidenskabelige forsøg stemmer.
VidenDanmark VG Digitalisering og procesorientering 8. december 2014.
Bacheloropgavens mundtlige dimension onsdag d. 4/5-11
Årsplan – en kort en lang
2.lektion: Socialisationsprocessen – hvorfor er vi mennesker, som vi er? - II 2.Lektion i undervisningsforløbet ”Identitet i forandring”, baseret på kapitel.
3.lektion: Magt og indflydelse
Socialgrupper og social klasser
LP-MODELLEN Vejlednings-opgaven Tirsdag aften
OOMI Præsentation 28: Eksamen. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 6 Pensum Pensum har været noget fragmenteret (ny struktur for faget, nyt indhold og.
1 Sidste kursusgang Forberedelse til eksamen
Objektorienteret Netværkskommunikation Præsentation 28: Eksamen.
MEDIER OG KOMMUNIKATION, F2004 FORMÅL FORVENTNINGER FORMALIA 6/
Dagsorden Alle ”kender” Hattie
EKSAMEN OG PRØVER.
Øvelser Usability Metoder. I dag Evaluering af opgaver.  Aflevering.  Strukturen – (se senere). Aftenens øvelse: Usability plan.
Samarbejde, læring og projektstyring (SLP)
Næste uges opgave Forbered interview med opdragsgiver Spørg til målgruppe, primær sekundær Primære mål og funktioner Alle typer data de kan stille til.
TIBRGA Eksamen. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 5 Pensum Pensum uddrages fra lektionsplanen ALT der er angivet med betegnelsen ”Pensum” er pensum.
ITNET2 Præsentation 22: Eksamen. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 5 Pensum Pensum uddrages fra lektionsplanen ALT der er angivet med betegnelsen ”Pensum”
Orientering om bachelorprojekt 2015
Dagens program Gennemgang af dagens/ugens program Oprettelse af blog
Indsæt hjælpelinjer til placering af objekter 1. Højre klik udenfor slidet og vælg ’Gitter og hjælpelinjer’ 2. Sæt kryds ved ’Vis tegne- hjælpelinjer på.
SSP SAMARBEJDE EFTER FOLKESKOLEREFORMEN SSP samarbejde efter folkeskolereformen1.
Filmen er tænkt som et debatoplæg og et forsøg på at skabe fokus på om det vi gør faktisk virker! Filmen viser 5 forskellige undervisningssituationer med.
Tips & tricks til eksamen Kim Pedersen. Program Inden eksamen Forberedelse til mundtlig eksamen Dit oplæg Eksamenssituationen Nervøsitet…
Gruppe (max. 3) eller enkelt opgave Opgaven handler om det Politiske system (Eastons model), det er en opgave som lægger op til hurtigt og præcist at kunne.
Program: Oplæg Censorer på Pædagoguddannelsen 2015 Principperne i karakterbekendtgørelsen Læringsmål som udgangspunkt for bedømmelsen Hvad er kompetencer?
INFORMATIONSMØDE OM 4. SEMESTER PÅ SIV Forår
Bachelorprojektvejledning?
Department of Marketing and Management
Michael Svendsen Pedersen Lektor emeritus
SO 1 Det samfundsfaglige område Uge 50-51
Lektion 4 Formålet med lektion 4 er at understøtte eleverne i at søge hjælp, hvis de skulle få problemer, samt at gøre eleverne bevidste om, hvad der kan.
Department of Marketing and Management
Læringsuge 2017/18 De 17 verdensmål
Velkommen til.
Åbent hus Skolens navn Dato.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Lektion 4 Formålet med lektion 4 er at understøtte eleverne i at søge hjælp, hvis de skulle få problemer, samt at gøre eleverne bevidste om, hvad der kan.
LU Madkundskab 18. og 19. april Kl. 15:15 – 17:15
Infomøde om synteseopgaven
DEN GODE STIL.
Hvem bestemmer dine valg? Tobaksforebyggelse i Sønderborg Kommune
Præsentationens transcript:

Gruppeeksamen Master i Sundhedsinformatik 10. april 2015

Gruppeeksamen Gælder for alle 1. årgang: 35 min. pr. studerende (max 4 timer) 2. årgang: 60 min. pr. studerende

Forløb Eksaminator byder velkommen og ridser eksamensforløbet op Projektgruppen fremlægger projektarbejdet: – Alle deltager – 6-10 min pr. studerende Pause 5-20 minutter Afprøvning: – Spørgsmål (fælles/individuelle) og diskussion – Markering fra de studerende – Eksaminator styrer tiden Votering Formidling af eksamensresultater Feedback på eksamenspræstation og evt. diskussion

Hints Gode og overskuelige slides Ikke læse op/ikke ryggen til de der lytter Gerne billeder der understøtter budskab Øvelse gør mester Handsout til eksaminator og censor

Link crtp9m8o crtp9m8o studerende/Eksamen+2015/Praktisk+info+eks amen/ studerende/Eksamen+2015/Praktisk+info+eks amen/ Assets/88/88740_eksamensordning pdf Assets/88/88740_eksamensordning pdf

Gruppeopgave Diskuter studieordningens læringsmål for derefter at omsætte læringsmålene til jeres konkrete læringsmål Lave en plan for opfyldelse af læringsmål gennem projektarbejde men også i fremlæggelsen Diskuter, hvordan I vil sikre at alle præstere ligeligt i fremlæggelsen og afprøvningen