Dagli´-LokalBrugsen Årsmøde/generalforsamling. 2014 for forretningen 1.Butikkens resultater 2.Begivenheder i butikken 3.Begivenheder i kæden 4.Begivenheder.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Foreningsudviklingstesten
Advertisements

PR KAMPAGNE.
Velkommen til Støtteforeningen Kragelunds venner Kragelund forsamlingshus.
VI HJÆLPER UDSATTE BØRN OG UNGE
Coops kæder Varehuse Discount Supermarkeder Minimarkeder E-handel
Caseoplæg om Facebook.
Trin 1: Fra grundvand til postevand
Årsmøder 2014.
Nationalparkmøde Anne Sophie Gamborg Dansk Skovforening 7. september 2010.
Overskrift.
Præsentation af mig selv
Velkommen til Generalforsamling
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
De Aktive Kultur Samvær Fitness Netværk De Aktive Generalforsamling 16. maj 2012.
Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt?
Formål •At børn og unge finder et ståsted og et tilhørsforhold i tilværelsen. •At der er fritidstilbud til alle •At der kommer et øget fokus på og ansvar.
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Backoffice præsentation
FØDEVAREANPRISNINGER
Stævnesnacks. Hvad er Stævnesnacks? • Stævnesnacks er et samarbejde mellem FDB og Danmarks Idræts-Forbund • Stævnesnacks er frisk frugt og grønt skåret.
Velkommen Kommunikationschef Henrik Theil, FDIH Food Online Danmark på nettet i en global verden 8. oktober 2009.
Coop Bank.
Natur- og landbrugskommissionens workshop den 9. oktober 2012
Bente Bondebjerg, workshop - lokalt fortalerarbejde Side 1 Workhop: Lokalt fortalerarbejde Oplæg Bente Bondebjerg Årsmøde for frivillige d.28.september.
O-service - Nye muligheder Alle slags arrangementer ind. Bedre visning og sortering af kalender. Tilmelding af ikke-DOF medlemmer. Betalingsmetoder og.
Backoffice præsentation
Få hjælp & informationer Modul 2 Nyhedsbrev DSI-Nyhedsbrev - Udgives 4 gange om året. Læs om DSI's arbejde lokalt og centralt, om ny lovgivning og om.
Relationer – børn imellem
Forandringer i en medlemsstyret organisation Lasse Bolander, Coops formand.
Årshjulet – aktiviteter der gavner forretning, forening og samfund
Møde… for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
NORDISK Dagligvarehandel september 2014
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Business to Business På den JYSKe måde…...
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
- sammen med glade mennesker
Introduktion til borger.dk- ugen 2011 og bibliotekernes medvirken i kampagnen - v. projektleder på borger.dk-ugen og kommunikationsmedarbejder Jeanette.
1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Vejle 4. oktober 2012 Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt? Jeanette Leah Vinther, Kommunikations- og kampagnemedarbejder,
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Undervisning af alle 9. klasser i Digital Post Ved Digital Vejleder Kathrine Mørcholdt Buus og Digitaliseringskonsulent Kristinna Andersen.
Kvickly Total 2011 Antal svar55153 Kvickly Kundemeter 2011 Rapportspecifikationer.
Glogster Nu er det muligt at udskifte plancher og andre præsentationer i undervisningen med en digital præsentation, der kan kombinere tekst, lyd, billeder.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
Kvickly 2015 – året der gik. Agenda Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken.
Jubilæumsevent For de mindre butikker 1. Indhold Side 3 Side 4 Side 5 Side 6 Side 9 Side 10 Side 11 Jubilæumsreception Bod med mormormad-smagsprøver Film.
CSR - HR Beskæftigelsesrådets handicapkonference december 2008  Præsentation af Coop/CSR  Erfaringer med ansættelse af personer med.
Velkommen Som medlem er du medejer Co-op betyder samarbejde
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
FREMTIDENS LANDSBYBUTIK Projektholder: LAG Djursland
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Bestyrelsens beretning
3 typer af aktive borger Ægte frivillige: drevet af medmenneskelighed – altruisme. - Dvs. at det gøre noget for nogen, som har behov for det, og hvor ”udbyttet”
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Sikker adfærd er vigtig Som lærere arbejder vi med væsentlige og ofte fortrolige eller følsomme informationer, og dem skal vi passe godt på Sikkerhedspakken.
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Strategi Til markedsføring
Præsentationens transcript:

Dagli´-LokalBrugsen Årsmøde/generalforsamling

2014 for forretningen 1.Butikkens resultater 2.Begivenheder i butikken 3.Begivenheder i kæden 4.Begivenheder i Coop

Butikkens resultater Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporteren linie 3) Butiksresultat: Index (for Coop butikker) Regnskabsmæssigt overskud: Index (for brugsforeninger) ( - hentes fra driftsrapporten linie 26) Antal medlemmer: ( - hentes fra faktura fra Medlemsservice der udsendes hver måned) Derfor gik det sådan: (Uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation)

Begivenheder i vores butik 2014 Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc. Mv.

Dagli´-LokalBrugsen Kundemeterundersøgelse Her kan i indsætte jeres egne tal og fokusområder.

Dagli´-LokalBrugsen Kundemøde Indsæt handlinger

Dagli´-LokalBrugsen Gode tilbud fra butikken Frugt & Grønt Bakeoff Resttilbud Info fra butikken Osv. SMS tilbud

Dagli´-LokalBrugsen Gode tilbud Aktiviteter Konkurrencer Osv. Følg os på Facebook

Dagli´-LokalBrugsen XXX Fortæl om butikkens rolle i lokalsamfundet, og hvordan butikken lever Coops Madagenda. Lad Borgmesteren folde sig ud.

Coop Danmark 2014 Coop-kortet anvendes nu også i Irma og fakta. Coop Bank-kort giver nu 20% ekstra point for medlemmerne. Partneraftale med Børns Vilkår og CARE Danmark om Velgørenhedsknappen på alle flaskeautomaterne. Fra maj 2015: Røde Kors-samarbejde, bl.a. overtagelse af pant-knappen. 300 pakkeautomater fra Post Danmark gør det nemt og hurtigt for danskerne at hente pakker. Irma.dk: Dagligvarer bestilt på nettet sendes nu til det meste af landet med PostDanmark. coop.dk: Fornyet webshop, bl.a ”BOLIG” med ny serie af FDB-møbler. Flere samarbejdsprojekter med mindre, lokale leverandører blev etableret i både Kvickly, SuperBrugsen og Dagli’Brugsen. De mindste butikker samlet i kæden LokalBrugsen, der forventes at komme til at bestå af cirka 100 butikker. Coop lancerede deres Madagenda, ved et stort anlagt pressemøde i Tivoli.