RESEARCH & INNOVATION DK.GRUPPE 1 RENÉ, MADS, JAKOB & ELISABETH.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hvordan bidrager litteratursiden
Advertisements

Hvorfor er det offentlige marked interessant?
DAGENS BUDSKAB NR. 1 Nutid: Vækst til IT-Kanalen DAGENS BUDSKAB NR. 2 Fremtid: Vækst til IT-Gazeller SAMMEN NÅR VI DINE MÅL.
Tre kampagner målrettet unge
Cand.mag. Lise Vandborg, Chefredaktør Litteratursiden
Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen.
- Research og Konceptudvikling Af : Dennis, Rune, Mike, Serge og Søren.
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
Hjemmeside Tirsdag den 5. oktober 2010.
17. maj 2011Regionalmøde Herning VELKOMMEN. 17. maj 2011Regionalmøde Herning AGENDA •Medlemssituationen •Register over dårlige betalere •Introduktionskort.

Fremtidens markedsføringsplatform
SAXO Publish Nu kan alle udgive Troels M. Krankér
Videoredigering Hvorfor Udstyr Software Filming og Redigering Visning og Respons.
RAY-BAN Magic Pen. Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte.
Populære app typer - øjebliksbillede Q1, 2013 F. H. Lippke, 2013.
Vækstfondens medfinansiering af virksomheder
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
Analyse for Ældre Sagen: Trafikundersøgelse: Cykel, cykelhjelm mv Rapport Marts 2010.
Hvordan kommunikerer ATP?
Instruktion i kort og kompas Gennemgang af kort og signaturer
Oplevelser i effektiv kvalitet
Sine Vestergaard Johnsby
2011XXXXX Golfklub FLERE GOLFSPILLERE I DANMARK •”Et overblik” •Udviklingskonference.
Research & innovation Målgruppe Platforme Web 2.0 Koncept AIDAS Mockups – website Mockups - mobil World Outgames Research & Innovation 1.Semester projekt.
BIBLIOTEKET LIGE VED HÅNDEN 8. December Hotel Scandic Kongens Ege, Randers Afsluttende temadag.
Kort introduktion til Universitarium Universitarium er Aalborg Universitets sommerudstilling i juli, august og september om naturvidenskab og teknik.
Konsulent Heidi Buur Holbeck Afd. for Plan & Miljø.
Positionering Af: Bjarke & Skafte.
Fremtidens Indhold Virtuelle verdener © Serious Games Interactive Simon Egenfeldt-Nielsen, CEO Serious Games Interactive (Ph.d., Cand. Psych.)
1 Ambulant genoptræning i Region Midtjylland: 2007 Sundhedskoordinationsudvalgsmøde 18. maj 2009 v/ senior projektleder Susanne Reindahl Rasmussen, Ph.d.,
Input til tænketank om Fremtidens biblioteker Danmarks Biblioteksforening, Vartov den 25. april 2012 Biblioteker og biblioteksbrug i tal.
Resultatopgørelse Balance Finanskrise Almen viden Sport
Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen.
FYNS KUNSTMUSEUM Gruppe 2. Agenda  Målgruppe  Hjemmesiden  Formål  Udformning og valg af virkemidler samt stilart  PLUS – Værdierne  Konklusion.
Målsætning med hjemmeside
Tilgængelighed - det handler om at være med!
Kommunikationsnetværk 9. September 2009 / Spejdercenter Holmen.
KAB’s erfaringer med boligløse unge Konference på Kofoeds Skole den 3. november 2009 Jesper Nygård Administrerende direktør KAB.
Den Økologiske Produktionsskole Nørrebro Masser af linjer Bæredygtighed & økologi Fælles projekter.
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
HUSK BILLEDE Foredragsaftnens tema
Hvordan ser fremtidens arbejdsmarked ud? Adm. direktør Jens Klarskov, Dansk Erhverv.
Thomas Watson Steen Jesper Rønn-Jensen 13. Juni 2006 Capgemini og Justaddwater.dk Om erfaringer med bloggen justaddwater.dk om brugervenlighed og web-standarder.
1 - sikkert og enkelt netværk for ældre Konference for Biblioteksassistenter Torsdag på Scandic Hvidovre Biblioteket som bindeled.
CBS Bibliotek …flere fremtider, én strategi René Steffensen Statsgruppens temadag 20. november 2006.
Antal registrerede selvmord i Danmark ( )
Highlights fra Københavns Bibliotekers digitale strategi Den 4
1 ISS – Carbon Hvorfor ISS i Carbon 20? 2 Dialog med kunder der prioriterer miljø Inspiration til det fortsatte arbejde med udvikling af.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
DIGITALE TRENDS BIBLIOTEKERNES DIGITALE PULS LIGE NU.
”Sociale medier i jobsøgningen”
Projekt advergaming Jens Christian, Rune og Pierre.
Link Camp 2012 Fredericia Gymnasium 2012 Oplæg. Teateret Møde den 1/3 – 2012 Kl – Møde igen den 2/3 – 2012 Kl – Præsentation.
Reklame & Markedsføring
DIRA - Dansk Robotnetværk Danish Industrial Robot Association Fakta: DIRA – Dansk robot Netværk (Danish Industrial Robot Association) 138 medlemmer Leverandører.
Nota Nationalbibliotek NN Nila Korzen. Dagsorden Hvad er Nota og hvem kan blive brugere? Bøgerne Formaterne Særlige services Nærmeste fremtiden Kort introduktion.
Peter Søndergaard Innovation på Roskilde Universitetsbibliotek forfatter.
FULGNI Research & Innovation ritid ærmiljø derumegeplads rønne arealer nnovation.
Oplæg Forskningsnet konference november Online ressourcer i DEFF Jakob Heide Petersen DEFF- sekretariatet.
Videoredigering Filmen skal være færdig den 17. oktober klokken Du er velkommen til at lave noget den mellemliggende periode. Alle filmene bliver.
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
Strategisk Usability John Paulin Hansen. Næste gang er sidste gang Hver gruppe fremlægger deres oplæg i 15 minutter Start 17:00 - Slut 20:00 Gruppe 1,2,3,pause,18:00.
 Inspiration til nyt website  Formidling af forskningsbaseret viden  Nyt og spændende design.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Skab trafik Til din hjemmeside. Agenda 1. Er du online? 2. Hvorfor skal du være online? 3. Kommunikation på nettet Købt, ejet og tjent 4. Tre case virksomheder.
-en model til at styre idéudvikling
Branding afsætning.
GEOCODE Field_
To change the image behind the Mock up.
Præsentationens transcript:

RESEARCH & INNOVATION DK.GRUPPE 1 RENÉ, MADS, JAKOB & ELISABETH

KONCEPT DISPOSITION MÅLGRUPPE OG RESEARCH KONCEPT OG INNOVATION MARKEDSFØRING OG BRANDING CHAPPER

MÅLGRUPPE OG RESEARCH PRIMÆR MÅLGRUPPE: ÅRIGE FIELD –OG DESKRESEARCH ARTO: OVER AKTIVE PROFILER BESØG HVER DAG AKTIVE BLOGGERE YOUTUBE:12-17 ÅRIGE DOMINERER SIDEN 100 MIO VISTE KLIP PR DØGN UPLOADS PR DØGN

MARKEDSFØRING OG BRANDING MARKEDSFØRING PÅ ARTO BRUGERANMELDELSER I BLOGS REKLAMEBANNERE MANIPULATIVE REKLAMER LOYALITETSPROGRAM NYT UNGT IMAGE

KONCEPT ARTO BLOG

POLITIKENS NUVÆRENDE TILTAG

KONCEPT OG INNOVATION WEB 2.0 OG NYE TILTAG UNGSITE BØGER LYDBØGER SPIL MOBILTELEFON QUIZZES FORA FORFATTERBLOGS

GRAFIK ndinnovation/flashprojekt/chappersite.swf ndinnovation/flashprojekt/hiphopflash.swf