Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afLærke Ibsen Redigeret for ca. et år siden
1
Projekt advergaming Jens Christian, Rune og Pierre
2
Samarbejdet Planlægning Gruppens samarbejde
3
Planlægning Sygdom betød arbejdsdeling fra start Indgående samtaler inden møde på skolen Viden udefra + Skolelæring = gruppens evner
4
Gruppens samarbejde Fra 5 til 3 på 0.5 sek Stress og sygdom -> tidspres -> force Læringsstilen uddellegeret på forskellige emner To aktivister + en reflektor, og alligevel midt imellem
5
Research Desk research i form af internet og bøger og field research i form af erfaring Overordnet samling af de mest brugte genrer Pseudo genrer og sub genrer
6
Advergaming Dukker op i slutningen af 90’erne Joseph Jaffe (editor ved I-media) mener interaktiv bannerreklame (IBM) – andre mener emails -> ? Fra barn til voksen 199x - 2004 Målgruppen 18-39 (offline gamerfolket) Firmaets produkt kendetegner genren Advergaming overhaler tv -og bladreklame ?
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.