Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Projekt advergaming Jens Christian, Rune og Pierre.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Projekt advergaming Jens Christian, Rune og Pierre."— Præsentationens transcript:

1 Projekt advergaming Jens Christian, Rune og Pierre

2 Samarbejdet Planlægning Gruppens samarbejde

3 Planlægning Sygdom betød arbejdsdeling fra start Indgående samtaler inden møde på skolen Viden udefra + Skolelæring = gruppens evner

4 Gruppens samarbejde Fra 5 til 3 på 0.5 sek Stress og sygdom -> tidspres -> force Læringsstilen uddellegeret på forskellige emner To aktivister + en reflektor, og alligevel midt imellem

5 Research Desk research i form af internet og bøger og field research i form af erfaring Overordnet samling af de mest brugte genrer Pseudo genrer og sub genrer

6 Advergaming Dukker op i slutningen af 90’erne Joseph Jaffe (editor ved I-media) mener interaktiv bannerreklame (IBM) – andre mener emails -> ? Fra barn til voksen 199x - 2004 Målgruppen 18-39 (offline gamerfolket) Firmaets produkt kendetegner genren Advergaming overhaler tv -og bladreklame ?


Download ppt "Projekt advergaming Jens Christian, Rune og Pierre."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google