2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Advertisements

Red Bull kan købes i 164 lande.
Marketingplanlægning
HHX - Lene Baake Afsætning
Holmegaard en ny begyndelse.
Konkurrentreaktioner
5 Strategi Oversigt Strategisk platform Idé og mål
Stjernholm Dagen 2011 – fokus på… InnovationsDesign v/Lars Fridberg.
Markedsvurdering.
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Velkommen Kommunikationschef Henrik Theil, FDIH Food Online Danmark på nettet i en global verden 8. oktober 2009.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Verden omkring HTH Kunder x Konkurrenter Leverandører Finanskrisen
Branding.
Innovation og Erhverv som profil.. Kurserne SAM801Business Development & Innovation Management – kurset giver et indblik i hvordan man kan udvikle en.
Grundlæggende webdesign
6. Virksomhedens indtægter
Markedskommunikation - del 1
Hotellets koncept.
Reklamer Reklametyper.
Branding af læren Tværfaglig uge Uge Frederiksberg Seminarium.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
SpecialKøbmande n’s historie 40 år gammel butik Primære produkter var kaffe, te, krydderier og specialiteter “Gammeldags” butik med høj kvalitet og service.
Martin Thorborg – Webshop Af Bjarke og Frederik DU SKAL IKKE TÆNKE, DU SKAL GØRE!
3 Eksterne forhold Eksterne forhold er forhold i virksomhedens omverden, som påvirker virksomheden. Eksterne forhold opdeles i: Den afhængige omverden/nærmiljøet.
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
Kap. 14 – Samlet vurdering af en virksomhed
Kommunikation Status og fremtid. Hjemmesiden får dagligt omkring 45 unikke besøgende. (+) 28% af de besøgende trykker videre for.
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Af. Skafte.
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Af: Jonatan W & Line Stryander
6. Virksomhedens indtægter
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Muharem Gradascevic. Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare.
Inge, 55 år.  Stilling: Veluddannet, humanistisk, psykolog  Bopæl: Stor gammel by lejlighed med sjæl  Status: Gift, 2 voksne børn  Interessefelter:
AFSÆTNING A – Schønberg
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale.
Murray Schafer – The Soundscape Programmatisk musik: Billedskabende, efterlignende af den ydre verden. Absolut musik: Ideelle mentale lydabstraktioner.
GRUPPE 6.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
Sebastian Mikkelsen og Simon Hindkær 1.Øma Afsætning KONKURRENTREAKTIONER.
Erfa-møde - Thisted – Risikoregnskab som værktøj
Fundament: Ligeværdigt samarbejde LauRie’s Mening, Vision og Værdier At skabe glæde og trivsel for mennesker, som ikke kun har modelmålene At skabe glæde.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Punchout præsentation – Århus, 14/4/2016 Kontor- artikler Sikkerheds- udstyr Rengørings- artikler Catering MøblerIT-produkter Skrædder- syede produkter.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Virksomhedens udvikling
Virksomhedens omverden
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
konkurrencesituation
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Branding afsætning.
Firmamøde Firmanavn.
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
ERHVERVSCASE Generelt
(Firmanavn) marketingplan
Strategi Juni 2013 Montanas Strategi
(Firmanavn) SWOT-analyse
6. Virksomhedens indtægter
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
6. Virksomhedens indtægter
En trin-for-trin guide
Præsentationens transcript:

2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen: Konkurrenter  Omverdensmodellen: Økonomi

3  Skabe unikt produkt

4  Kvalitet: Middel  Sortiment: Luxushippie look med detaljer  Mærke: Hawalschka  Brand: ikke kendt, ingen stor status.  Forbedringer: Holde mere styr på regnskab

5  Først starte firma efter hun har fået erfaring i et andet firma.  Holde styr på regnskab fra start af.  Designe noget casual look tøj.