Hvis relationer er svaret… Hvorfor så relationer? Hvordan fokuseres på relationer? BCK 2015 Paneldebat 5. februar 2015.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
VI HJÆLPER UDSATTE BØRN OG UNGE
Advertisements

Arbejdet med ICF på Kommunikationscentret i Hillerød ?
Skabelon for udarbejdelse af en strategi for den perfekte storm
Graviditetsomsorgen i Danmark
Interaktiv kommunikation - strømninger indenfor kommunikation
Illustrationer til undervisningsbrug
Workshop 1 Styrket forældresamarbejde og elevinddragelse.
UDVIKLINGSTRÆ PÅ EN UDDANNELSESINSTITUTION
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Kommunikationsstrategi - et strategisk ledelsesværktøj
UDGANGSPUNKT 6. Februar Læringsmål Den studerende • har indsigt i og forståelse af forholdet mellem unges livs- og udviklingsbetingelser • kan reflektere.
Workshop I KLIKOVAND 6. December 2012 Et bud på godt samarbejde.
It og medier Folkeskolens formål Elevens alsidige personlige udvikling dansk, historie, sprog … matematik, natur og teknik … idræt, sløjd, billedkundskab,
Fremtidens Mobile Sundhedsydelser
Vicedirektør Susanne Poulsen, Bornholms Hospital
Klinisk etiske komiteer Temadag Vibeke Krøll Aarhus Universitetshospital Hospitalsledelsen.
Sådan kommunikerer vi på Dyvekeskolen
Ph.d.seminar på Københavns Universitet DennisRasmussen 14. November 2007 Erfaringer med ph.d’ere i Nordea – et møde mellem to verdener…
Brugerdialog FS SASMO kongres , Vejle Center Hotel
Læremiddelkultur I Folkeskolen
Ledere mellem profession, management og demokrati Karina Sehested, Seniorforsker Skov og Landskab, KU.
Tema 5: Relationer og kommunikation Psykoedukation til patienter med emotionelt ustabil personlighedsstruktur.
Kodeks for offentlig topledelse
Business Angels - Om forholdet mellem den private investor og videns-iværksættere Glenda Napier Dansk Business Angel Netværk D. 23. Februar
Michael Keissner Adm. Direktør og partner Hatch & Bloom A/S
Materialet er fortroligt og må ikke anvendes uden for klientens organisation uden forudgående skriftligt samtykke fra Radius Kommunikation A/S Ekstern.
Kommunal risikoledelse - danske erfaringer i skandinavisk perspektiv
UDDANNELSER I UDVIKLING – side 1 Oplæg til kommunikationsstrategi Nordfyn – helhed og inklusion / Anne Mygind Brodersen, UCL.
Struktur og processer Faseopdelt innovationsproces.
Informationsformidling Brian Kjær Andreasen Hovedaktivitet 4. [ Viborg]
Organisationsanalyse. Klar fælles vision og mål Se sammenhæng til eget job Åben kommunikation Accept af fejl Accept af teamarbejde Inddragelse/delegering.
Børn og unges sociale liv online
Præsentation af presseteamet Lille og effektivt team Joachim, Nanna og Louise (løntilskud). Efter sommer en praktikant fra Journalisthøjskolen. Timing.
Innovationsaccelererende Forskningsplatforme (IAFP) - i relation til landbrugets videre udvikling Greta Jakobsen, Medlem af Det Strategiske Forskningsråd.
Kortlægning & Søgning v. Rasmus. Kortlægning Knudepunkt (vertex) Forbindelse (edge)
Fortæl den gode historie Jakob Christiansen 25.maj 2013.
Strategikort for MEF Samfunds- værdi (eksempler)
E-magasiner Et nyt medie Gruppe 15 Isabel, Julia, Maiken og Rikke.
Vi kommunikerer altid på flere niveauer samtidig.
Kommunalreformens kommunikationsmæssige udfordringer.
BKFs årsmøde 13. november 2008 Præsentation af BKFs nye ledelsespublikation Ved Børne- og Kulturdirektør Klaus Nørskov.
Børns Biblioteker To fagligheder i dialog – om børn, medier og professionsudvikling.
Høje-Taastrup Kommune og Facebook Transnationalt møde Kristiansand – Høje-Taastrup 17. april 2013.
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice.
Ledere mellem profession, management og demokrati
Sproglig teori og metode (II) Fællesfag: BA i 2 fremmedsprog BA i 1 fremmedsprog, IT og kommunikation.
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
Hvad er værdien af ISO 9001? Og hvad er ændringerne i ISO 9001 og de øvrige ledelsesstandarder? Jesper Jerlang Standardiseringsdirektør.
Fælles fremtid – fælles ansvar Ledelsens strategi Hoved-MED 27. februar 2013.
Sæt medarbejdere, fag og opfindsomhed fri – innovation? LO’s arbejdsmarkeds-, uddannelses- og erhvervspolitiske konference 25. november 2014 Pia Gjellerup.
Kontakt mellem borgere med handicap og den kommunale forvaltning GAP-analyse af Det Centrale Handicapråd.
Strategisk kommunikation Bo Fibiger Dept. of Information and Media Science Aarhus University.
Omdømmeprojektet Fælles nordisk møde 13. Maj 2009.
Konflikt håndtering Jan Christiansen Sosu Fyn. Hvorfor opstår konflikter? Uoverensstemmelser Uenigheder Aftalebrud Misforståelser Interessemodsætninger.
Indre By / Østerbro LokalMED
Hvem er vi?.
Børnene kommer til tiden og har det nødvendige udstyr med
Når PR giver gevinst på bundlinjen
Customer relationship management CRM
Offentligt Samarbejde – Open Source
Customer relationship management CRM
It i folkeskolens matematikundervisning
Konflikttrappen 5. Fjendebilleder opstår Opsplitning i ”dem” og ”os”
Udkast til principper for forældresamarbejde Et stærkt samarbejde mellem forældre og personale skal styrke vores fælles indsats for børn og unges trivsel.
KUNDEFORMIDLING.
Radiokommunikation Aktiv lytning – 2 ark m/figurer
Kommunikationskursus
Inspirationsworkshop med fokus på
Hvorfor lave en kommunikationsplan?
Find den rigtige journalist
Præsentationens transcript:

Hvis relationer er svaret… Hvorfor så relationer? Hvordan fokuseres på relationer? BCK 2015 Paneldebat 5. februar 2015

relationsstrategi.samfundslitteratur.dk

LEDELSE = KOMMUNIKATION KOMMUNIKATION = RELATIONER RELATIONER = OMDØMME

HVORFOR RELATIONER? Fordi relationsudvikling fordrer brugerinddragelse som bidrager til mere loyale brugere? Fordi stærke relationer er det bedste værn mod kritiske sager og risici? Fordi en kortlægning og analyse af relationer skaber bedre intern forankring af kommunikation Fordi relationer og inddragelse skaber større træfsikerhed i udviklingen af nye services og produkter Fordi sociale medier og netværk gør det nemt for interessenter at udvikle relationer Fordi et fokus på relationer fordrer dialog og aktiv lytning som giver en bedre gensidig forståelse Fordi relationer kan være selve produktet

Det modtageren opfatter Touch Point Det vi kommunikerer

TAK, FORDI I LYTTEDE