”In-Style” Marketingplan Tina Toft
Vores nye ansigt Det nye logo Vores nye modeller
Sommerkollektionen ”Casual Country” –Afslappet –Klassisk med fornyelse –Kvalitet –Engelsk inspireret Første prøver klar om 1 måned
Inspiration
Målgruppen Den moderne, stil- og kvalitetsbevidstekvinde, år –Mode men ikke poppet –Karriere men ikke yuppie –Afslappet men ikke flippet –Ønsker kvalitet for pengene
Oversigt over markedet Vækst i branchen –Tendens til comeback for specialforretningerne. –Konceptet ”butik i butikken” i fremgang Samlet omsætning fordelt på butikstype
Kampagne Modemesse i Bella Centeret Katalog Forhandlersalg Annoncering Lokale shows & events
Modemessen august 40 m2 stand –opbygning over temaet –blomster til publikum –2 faste modeller –2 minishows pr. dag
Stand indretning Podie Kollektionsprøver Omklædning m.v.
Annoncering Medier –Alt for damerne –Inspiration –Femina Oplæg –Bureauet præsenterer oplæg ved næste salgsmøde
Katalog 20 sider Beregnet til handout i detail –+ Stemning og stil –- Priser Fotograferes i England
Anden reklame Forhandler support –Tilskud og materiale til annoncering i lokale medier –Deltagelse i udvalgte events & shows –Præmier v. særlige arrangementer Eksportmarketing –Vores katalog bliver optrykt i ekstraoplag uden tekst for senere tiltrykning –Tilskud til annoncering
Ny struktur i salgsafdelingen