”In-Style” Marketingplan Tina Toft. Vores nye ansigt Det nye logo Vores nye modeller.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

DAGENS BUDSKAB NR. 1 Nutid: Vækst til IT-Kanalen DAGENS BUDSKAB NR. 2 Fremtid: Vækst til IT-Gazeller SAMMEN NÅR VI DINE MÅL.
Økonomiske fag på handelsgymnasiet
Carsten Grube for CASA:UNA Malaga For det danske ejendomsfirma, CASA:UNA, varetog jeg følgende opgaver: : Ejendomsmægler, Fokuskoncept.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Cand.mag. Lise Vandborg, Chefredaktør Litteratursiden
Udviklingstendenser i dansk byggeri – kan vi inspireres fra udlandet?
Opgave 1: Navision - lagerstyring
Network Marketing En 2 til 5-års Plan Fremtidens Virksomhed
Velkommen hos Juvel A/S
Indholdsredigering i en D!ng- hjemmeside v/ Ewan Andreasen
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Erhvervs- & Sponsorklub
Udvikling Fyn A/S – en ny vej til vækst på Fyn.
ProMarc Communication To accomplish more. Målgruppe • Nyopstartede virksomheder der har brug for promovering • I alderen 25 til 40 år • Mænd og kvinder.
Målgrupper og købmandskab
Markedsvurdering.
SEE20:10SKIVE KFUM-Spejdernes Korpslejr Velkommen til.
Historie •Sejlklubbens formand nævner behov for bedre faciliteter i sin beretning på efterårsgeneralforsamling, 2002 •Generalforsamlingen er positivt stemt,
Inspiration og viden i din hverdag RANDERS BIBLIOTEK.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
Introkursus for frivillige
Hotellets koncept.
Netbaseret uddannelse ved IT-højskolen i København
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Style & Experience Projekt Gruppe 3 Michael Kaysen, Jonas Rasmussen, Casper Nielsen & Stine Lumbye.
[Produktnavn] Marketingplan
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Digital Post – kommunikationen til borgerne 9. september 2013.
JOBSØGNING (SMV) Hvorfor er SMV så interessante? % af alle job bliver annonceret % af alle job bliver besat via netværk og uopfordrede ansøgninger.
Hvorfor Digital Post? - og vejen dertil
Velkommen til Export Steps Agenda Velkomst og præsentation af Export Steps – networking med indhold v/ Ole Chr. Lindholm, SMV-teamleder,
Digital Post – kommunikationen til borgerne
Digital post – kommunikationen til borgerne. Kommunikation og indsatser – overblik (”forberedelse” frem til juli 2014) Kampagneaktiviteter Bølge 2-kampagne;
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra.
Reklame & Markedsføring
Facebook: ”Informatør for BiD” Bloddonorernes informatører Siden 2001 Ca. 250 fordelt i landet.
Business to Business På den JYSKe måde…...
Kørselsordningen - En status 1. halvår 2009 Fjernlånskonferencen og 29. maj 2009 Leif Andresen Styrelsen for Bibliotek og Medier ”stand-in” for.
RÅDGIVERMØDE // IVÆRKSÆTTERI HORSENS ERHVERVSRÅD HVEM ER VI?  Uafhængig medlemsorganisation  Katalysere udvikling og innovation i virksomheder og i turismeerhvervet.
DIF inklusive specialforbundene har behov for at forberede sig til næste spillelovgivning skal forhandles i DIF har koncentreret udviklingsmidler.
Af: Jonatan W & Line Stryander
Markedsudsigter for økologisk planteavl Thomas Vang Jørgensen Landscentret I Økologi.
OPDAG bibliotekerne i Odense - grydeklare tilbud til skolerne.
Velkommen på Tietgen Handelsgymnasium. Har jeg talentet til at bidrage til alt det gode, der allerede gøres? Nogle vil jeg skuffe Andre forhåbentligt.
16 Marketingmix Oversigt
Trafikdage Storbytrafik. Vækst i BNP og Trafikarbejdet.
Projektgrundlag Fred and Legend's nystartet butik Butikken: kvalitet, eksklusivitet og en hyggelig stemning, Kunden: begrænset indfyldelse Nogle foto,
Inspirationsdag på Gimle Opstart af event/musik projekt.
Kampagne 3 Tiltrække og anerkende frivillige Navn Navnesen.
Introkursus for frivillige Hjerteforeningens kommunikationsafdeling 2015.
Idræt og Motion Regnskab 2009 Fordeling af kr
og rummeligheden på arbejdsmarkedet
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
TEMA 3 Problemløsning: Lav en prototype
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Hjertecafèer - tilbageblik
Marketingplan Dit navn.
Facebookkampagne 1. april – 16. april
Gruppe 7 Cathrine T. Andersen - Josefine B. Larsen - Leah Donde - Louise Scheibner - Mie Ø. Iversen.
Præsentation af forretningsplan
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Klar til uddannelsesevents? 3. – 4. oktober i FrederiksborgCentret
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Klar til uddannelsesevent? 24. – 25. oktober i Bella Center
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
Udrulningsperioden er slut Kommunikation om Aula begynder
Præsentationens transcript:

”In-Style” Marketingplan Tina Toft

Vores nye ansigt Det nye logo Vores nye modeller

Sommerkollektionen ”Casual Country” –Afslappet –Klassisk med fornyelse –Kvalitet –Engelsk inspireret Første prøver klar om 1 måned

Inspiration

Målgruppen Den moderne, stil- og kvalitetsbevidstekvinde, år –Mode men ikke poppet –Karriere men ikke yuppie –Afslappet men ikke flippet –Ønsker kvalitet for pengene

Oversigt over markedet Vækst i branchen –Tendens til comeback for specialforretningerne. –Konceptet ”butik i butikken” i fremgang Samlet omsætning fordelt på butikstype

Kampagne Modemesse i Bella Centeret Katalog Forhandlersalg Annoncering Lokale shows & events

Modemessen august 40 m2 stand –opbygning over temaet –blomster til publikum –2 faste modeller –2 minishows pr. dag

Stand indretning Podie Kollektionsprøver Omklædning m.v.

Annoncering Medier –Alt for damerne –Inspiration –Femina Oplæg –Bureauet præsenterer oplæg ved næste salgsmøde

Katalog 20 sider Beregnet til handout i detail –+ Stemning og stil –- Priser Fotograferes i England

Anden reklame Forhandler support –Tilskud og materiale til annoncering i lokale medier –Deltagelse i udvalgte events & shows –Præmier v. særlige arrangementer Eksportmarketing –Vores katalog bliver optrykt i ekstraoplag uden tekst for senere tiltrykning –Tilskud til annoncering

Ny struktur i salgsafdelingen