Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Klassifikation af Red Bull Kortvarigt produkt er på konsumentmarket Dagligvarer for en del af mennesker
Emballage Præsentation af produktet, gør produktet tiltrukne hos kunderne fx. udseende, osv. Beskyttelse og opbevaring, opbevarer produktet Information, kan man se indehold af produktet (koffein, sukker og taurin). Brugsfunktion, hvor lang tid det kan holde åbent
Kvalitet Funktionelle kvalitet Smagsmæssig kvalitet Imagemæssig kvalitet Service Red Bull yder ikke en rigtig service, da man ikke kan have mulighed for at smage inden man købe produktet.
Sortiment Sortimentsbredden, Red Bull har et smalt sortiment, det ikke har mange varegrupper.
Mærkestrategi En mærkevare : er et produkt, der udbydes i ensartet kvalitet, kvantitet og emballage og under samme navn i et større markedsområde. Red Bull markedsfører sig under sit eget mærke.
Branding Branding: er den proces, hvor virksomheden træffer beslutninger vedrørende produktets navn og logo samt andre forhold, der vedrører markedsføringen og skaber symbolsk merværdi. For at få målgruppe til at forbinde mærket med bestemte værdier og holdninger.