Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
LinkedIn Intro.
Advertisements

Red Bull Magnus.
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
10 Konkurrencesituationen
[ visuel ] identitet.
Marketingplanlægning
Produktion og Logistik
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
FØDEVAREANPRISNINGER
14 Distribution Oversigt Opgaver i distributionskæden
- OG SPAR PÅ MILJØET Køb Lokalt. MANGE AF DE RÅVARER DU DAGLIGT BENYTTER ER TRANSPORTERET HUNDREDVIS AF KILOMETER, ENTEN MED SKIB, FLY ELLER PÅ MOTORVEJ.
Sine Vestergaard Johnsby
Nichlas Christensen Afsætning. * Det er et kortvarigt produkt, da det er en daglig vare, og er en energi drik.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
13 Pris Oversigt Prisstrategi Priselasticitet Prisfastsættelsesmetoder
Branding.
Kommunikationsplatform for SAS Danmark
6. Virksomhedens indtægter
Hotellets koncept.
Obligatorisk projekt 5: ERP-systemer
Markedsanalysen i praksis.
11. Virksomhedens indtægter
+ En innovativ dag – med afsætning, innovation og design HH1C - Studieretningsdag.
25/2 2003Rikke Holm Petersen Agenda Definition af et brand 3 typer strategier: monolitisk, kombineret, varemærkebaseret Definition af corporate branding.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
10. Virksomhedens indtægter
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
Peter Lynggaard Driftsøkonomi Kapitel 9
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
Erhvervsøkonomi Kapitel 9 Efterspørgsel
Gruppefremlæggelse af: Laura, Lasse, Christoffer, Sophie og Sandra
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra.
Af. Skafte.
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Af: Jonatan W & Line Stryander
6. Virksomhedens indtægter
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Muharem Gradascevic. Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare.
Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
AFSÆTNING A – Schønberg
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
Specialeforsvar d. 25/ , IT-Universitetet København Mette Gamborg Jensen & Karina Kold Foldager STORYTELLING - Markedsføring af en kunstorganisation.
Projektgrundlag Fred and Legend's nystartet butik Butikken: kvalitet, eksklusivitet og en hyggelig stemning, Kunden: begrænset indfyldelse Nogle foto,
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
Øvelsestimer (opgave 8) v/Morten Davidsen Læser til daglig cand.merc.(dat.) på CBS.
Idoler og arketyper som argument Vi køber produktet, fordi det har symbolværdi Produktets værdier formidles via fortællingen og helten til forbrugeren.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Københavns Kommunes Frugt og grønt genudbud 1. Køb og levering af økologisk hel frugt, grønt og krydderurter.
Branding. Brands Fmcg Corporate brand Person brand Kommerciel virksomhed Nonprofit organisation Begivenhed By/sted Hvad er et brand.
COCIO MIKKEL – RASMUS - WILLIAM. Bilag 2 - Markedsdata Mål: Bibeholde og udvikle deres danske markedsandel. De vil gerne udvikle og udfolde sig på det.
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Målgrupper og segmentering
Parametermix - produkt
konkurrencesituation
Marketingplan Dit navn.
Branding afsætning.
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
6. Virksomhedens indtægter
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.

Klassifikation af Red Bull Kortvarigt produkt er på konsumentmarket Dagligvarer for en del af mennesker

Emballage Præsentation af produktet, gør produktet tiltrukne hos kunderne fx. udseende, osv. Beskyttelse og opbevaring, opbevarer produktet Information, kan man se indehold af produktet (koffein, sukker og taurin). Brugsfunktion, hvor lang tid det kan holde åbent

Kvalitet Funktionelle kvalitet Smagsmæssig kvalitet Imagemæssig kvalitet Service Red Bull yder ikke en rigtig service, da man ikke kan have mulighed for at smage inden man købe produktet.

Sortiment Sortimentsbredden, Red Bull har et smalt sortiment, det ikke har mange varegrupper.

Mærkestrategi En mærkevare : er et produkt, der udbydes i ensartet kvalitet, kvantitet og emballage og under samme navn i et større markedsområde. Red Bull markedsfører sig under sit eget mærke.

Branding Branding: er den proces, hvor virksomheden træffer beslutninger vedrørende produktets navn og logo samt andre forhold, der vedrører markedsføringen og skaber symbolsk merværdi. For at få målgruppe til at forbinde mærket med bestemte værdier og holdninger.