Structura – styring af aktiviteter v/ Tina Callesen, Sønderborg Kommune.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Fastlæggelse af brugermønstre for forskellige roller (Sagsoverblik/Partskontakt) Metodevejledning.
Advertisements

Test i Der er 20 spørgsmål og du kommer automatisk videre ved korrekt svar Tryk for start.
Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Statistik om afgangselever 2011 Dialogmøde om uddannelse.
SFO Nydamskolen Medarbejderundersøgelse i Sønderborg Kommune 2012
JordWeb: en hjemmeside til anmeldelse af jordflytning.
Velkommen.
Første gang du logger på, skal du bestille ny adgangskode her
Birgit Bang, Beskæftigelsesrådgiver Tina Krohn, Beskæftigelsesrådgiver
April 2017 KMD Structura Miljø Brugerklub den 25. august 2010.
Digital Offentlig Byggesagsbehandling ABT-fondsprojekt med Gladsaxe, Gentofte, Lyngby-Taarbæk, Rudersdal, Vejle og Århus EBST og KL DOB MAJ KONFERENCE.
Formandsberetning for SIG-hjerteinsufficiens 2009 under FS K&T
Valg til Skolebestyrelsen
SMA Vores nye dagligdag ☺.
Danmarks Miljøportal -nu og i fremtiden
1 Formandens rolle - I bestyrelsen. 2 • Hold øje med trivslen –Inddrag medlemmer, der ikke siger meget –Få nye medlemmer godt ind i gruppen, besøg evt.
Udviklingsplaner Sønderborg
SPORTI foreningsløsning
Informationsmøde om ICS og DUBU Udvikling og implementering af DUBU -
Undervisningsdag 2014 Undervisningsdag den 18. juni og 3. september 2014.
SQL 1 DDL og DML.
Velkommen.
Afslut Frem >>
1. Ordreside: Køretøjerside: Brugereside: Timesedlerside: Beskederside: Oversigtskortside: Themeside: 19.
Niels Pein Regelopdateringsseminar 2009.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Introduktion til Access (Access, del 1)
Opslagsfelter (Access, del 6). RHS – Informationsteknologi 2 Udgangspunkt Vi er ofte i den situation, at valg af en type for et felt ikke begrænser vores.
Workshop om trivselsmålinger SSID – årskonference Rita Jensen Personalestyrelse 29. April 2009.
Økonomi og Jura 18 Kom godt igang Ø90 Omlægning Opgørelse og arbejdsgange Kursus 2004.
Affaldskampagne sortering og bortskaffelse af affald
Oplæg vedrørende ny struktur på ældreområdet V/ Ældrechef
Det nationale ICS og DUBU superbrugerseminar 13. november 2014 Hotel Nyborg Strand.
21. juni 2005 A A R H U S U N I V E R S I T E T Hvorfor nye AU-systemer?  For at støtte hovedopgaverne: forskning, uddannelse, forskningsformidling og.
Det nationale ICS og DUBU superbrugerseminar 13
Intro til TAK Aulum den 26. august Hvad er TAK? IT-system der understøtter den: Tværgående Akkreditering og Kvalitetsudvikling i sundhedssektoren.
Spørgsmål: Kan man få Excel til at lave en fremskrivning af et sæt af data? Altså at lave en prognose på baggrund af de pågældende data… Eksempel: Jeg.
…helt naturligt ! Velkommen til Meldgaard. Kundestatistik Du kan lave statistikker på kryds og tværs i Bridgemaster (og Nav generelt). Statistikker starter.
JAR KURSUS – UDGAVE Introduktion til JAR Sagstrin er de juridiske afgørelse der foretages. Fx V1 og V2 kortlægninger. Aktiviteter er de brancher/aktiviter.
Geoforum – den 5. oktober Bent Hulegaard Jensen, Geopartner, landinspektørgården a/s Anvendelse af de ejendomsrelaterede datasamlinger - OIS-data.
Opslagsfelter (Access, del 6). RHS – Informationsteknologi – Udgangspunkt Vi er ofte i den situation, at valg af en type for et felt ikke begrænser.
SAPA Kenneth Møller Johansen Digitaliseringsmessen 2013.
Dansk Landbrugsrådgivning Undervisernes indlæg Navn, afdeling Nygaard| Årsrapport – LandboCenter X Hans Jensen Markvejen 15.
Oprettelse af tabeller (Access, del 2)
1 Vil du tilbagekalde en fuldmagt, du har fået? Hvis du er blevet udpeget som en, der kan handle på en borgers vegne i en digital løsning, er du blevet.
Brevudskrivning Du vil gerne skrive et brev, i dette tilfælde til en kreditor. I din venstre menubjælke finder du derfor Kreditor og trykker på den. Derved.
Vejforvaltning med vejman.dk V/Paul Stühler, projektleder vejman.dk MapInfo konference 2006.
BBR - Kortdage den 3. oktober 2007 Indledning. BBR - Kortdage den 3. oktober 2007 Baggrund Hvorfor Nyt BBR? 2004: Rigsrevisionen kommer med kritik af.
SAPA FOR BEGYNDERE Kenneth Møller Johansen SAPA-netværksdage 25. og 28. april 2016.
STS i relation til SAPA Foredragsholder: Allan Eriksen HVORFOR SAPA HAR INPUT TIL STS 25. APRIL 2016.
Indsæt billede: Højreklik billedet og vælg ”skift billede”, eller slet billedet og klik på ikonet for at indsætte billede. Når du har indsat billede, højreklik.
Frivillignettet Adgang via Hjerteforeningens hjemmeside Klik på menu.
Præsentation til Arbejdsmarkedsudvalget Den 3. april 2017
CV funktionen i PU:RE Her ses ens profilinformation i PURE, hvor man kan se sine publikationer, aktiviteter, presseklip og cv’er. Nye cv’er skal oprettes.
Tilfredshedsundersøgelse
SAPAs behov for organisationsstrukturer i STS Organisation
Fastlæggelse af brugermønstre for forskellige roller (Sagsoverblik/Partskontakt) Metodevejledning.
Folmer Kjær Pia Kristoffersen
- En hurtig guide til at lave et godt CV og en mål rettet ansøgning
Hvorfor SAPA har input til STS
PIXIBOG Det hurtige overblik over ændringerne fra Caseflow til KMD Nexus.
Brugsmønstre af KMD Sag for forskellige medarbejdertyper NDH/KMJ, 6
Forslag til partsfordeling i forbindelse med etablering af pumpelag for vandløbet Holmen Møde med Arbjedsgruppe for Holmen, Kalundborg Kommune & Agrohydrologerne.
Vejledning til brug af værktøjet CVR-flyt
Brugsmønstre af KMD Sag for forskellige medarbejdertyper
Brugsmønstre af KMD Sag for forskellige medarbejdertyper
Hvordan registrerer jeg arter og besigtigelser i NaturAppl?
- fra SkoleIntra til Aula
Præsentationens transcript:

Structura – styring af aktiviteter v/ Tina Callesen, Sønderborg Kommune

KMD Brugerklubmøde 18. juni 2009 Dagsorden Hvad er en aktivitet i Structura? Hvad bruger vi aktiviteterne til? Begrænsninger ved aktiviteter

KMD Brugerklubmøde 18. juni 2009 Hvad er en aktivitet i Structura Søgetype: Aktivitet Planlagte aktiviteter Koblet til en sagsmappe Aktivitetstyper kan man selv oprette Mulighed for at søge på noget tidsbestemt, medarbejder mm. Søgetype: Sagsmapper Mulighed for at se alle aktiviteter indenfor en sagsmappe

KMD Brugerklubmøde 18. juni 2009 Hvad bruger vi aktiviteterne til? (1) Styring og fordeling af tilsyn Tilsynsplanlægning på baggrund af udtræk fra Structura (link)link Tilsynssagerne oprettes i ESDH-system og der oprettes en aktivitet i Structura (link)link

KMD Brugerklubmøde 18. juni 2009 Ejendomme med krav om tilsyn Alle landbrug og virksomheder er indtastet i Structura Udtræk af Structura til Excel på alle adresser, driftsherre, listetype, hændelsesdato, kategorisering, sagsbehandler, antal DE, antal DE pr. dyretype Sortering af data, gruppering, opgørelse af antal…. MILJOEENHEDSNAVNVEJNAVNHUSNR LISTE TYPE HANDELSES- DATO Tilsyn 2007 Medar- bejder Bjarne IversenSkovbyvej1L xcp Christian Jensen AgerleyBlans Nørremark24L x - Kcp Hans Rostgaard ClausenBlans Nørremark34I101A x - Kcp Hans Ejnar HansenFlensborg Landevej3L xcp Hans Ejnar HansenVeesbækvej10L xcp Hans Ejnar HansenVeesbækvej24I101A xcp Hans Ejnar HansenRavnskobbel1I101A xcp Jacob NicolaisenHolballe7L xcp Jakob JepsenKådnervej5L xcp Jens HansenAugustenhofvej3L02 xcp Jens HansenAugustenhofvej26L02 xcp Jens HansenLønsømadevej21L xcp Ellekobbel I/S - Hans & Jens HansenEllekobbel5L02 xcp

KMD Brugerklubmøde 18. juni 2009 Oprettelse og anvendelse af aktivitet Der er sagsmapper for alle de kommende år fordelt på virksomheder og landbrug (en sagsmappe pr. år) Aktiviteten ”oprettes” og der indskrives årstal, miljøident, sagsbehandler og typen af tilsyn Medarbejderne får tildelt et antal tilsyn (sagsbehandler) – liste kan trækkes ud til opslagstavlen Ved opstart på tilsynet sættes sagen til ”igangværende”, hvis ikke der er behov for tilsyn bliver sagen ”henlagt”. Efter at tilsynsbrev er afsendt ”afsluttes” aktiviteten.

KMD Brugerklubmøde 18. juni 2009 Hvad bruger vi aktiviteterne til? (2) Ledelsesinformation Månedligt udtrækkes excel-lister af aktivitet og listen sorteres efter oprettet, igangværende, henlagt og afsluttet Tilsynsplanlægning fremadrettet På baggrund af den kategorisering, som virksomheden opnår i forbindelse med tilsynet, oprettes en ny aktivitet i sagsmappen for det pågældende år. Indenfor få år er alle virksomheder oprettet på baggrund af deres kategorisering og tilsynsplanlægningen består da kun i at fordele tilsyn til den rette medarbejder.

KMD Brugerklubmøde 18. juni 2009 Begrænsninger ved aktiviteterne (1) Flytte aktivitet til ny sagsmappe Bliver tilsynet ikke gennemført kan aktiviteten ikke flyttes til det kommende års sagsmappe Aktivitets placering i sagsmappe Står man i en aktivitet, kan man ikke se hvilken sagsmappe den er placeret under Statistik mulighed på aktiviteter Der er i dag ikke mulighed for at lave statistik i Structura, her skal data flyttes til excel

KMD Brugerklubmøde 18. juni 2009 Begrænsninger ved aktiviteterne (2) Kobling til miljøenheden Står man i aktiviteten, ville det være rart at kunne hoppe direkte over i den tilknyttede miljøenhed og ikke skulle søge den op på ny Står man i miljøenheden kan aktiviteter ikke ses Kobling til tilsynshændelsen Der er dobbelt oprettelse i dag, der kunne være en bedre kobling mellem en aktivitet og oprettelse af en hændelse