Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Tilfredshedsundersøgelse
Gennemført oktober 2014
2
Hvordan oplever du den generelle tilfredshed med DUBU som sagsbehandlingsværktøj for hver af disse grupper? Øvrige brugere Superbrugere Ledelsen
3
På en skala fra 1-10
6
Hvordan oplever du, at DUBU bliver omtalt i det daglige blandt hver af disse grupper?
Øvrige brugere Superbrugere Ledere
7
På en skala fra 1-10
10
Vil du anbefale DUBU til andre kommuner?
11
Tal fra På en skala fra 1 – 10
13
I hvor høj grad anvender I DUBU
Til registrering af alle sager og hændelser (aktiviteter) Til udarbejdelse af den børnefaglige undersøgelse Til automatisk at hente de udækkede behov fra den børnefaglige undersøgelse over i handleplanen Til udarbejdelse af handleplanen Til registrering af indsatser
15
Med det kendskab, du pt. har til DUBU, i hvilken grad oplever du nu, at DUBU hjælper kommunen til at opfylde de overordnede DUBU-mål? Mere systematik i sagsbehandlingen Integration af økonomiske og socialfaglige overvejelser Bedre matchning af behov og tilbud (ICS) Lette den administrative byrde for sagsbehandlerne Nemmere tværgående samarbejde mellem offentlige myndigheder Bedre ledelsesinformation til planlægning og styring af indsatsen
16
På en skala fra 1-10
19
Har du oplevet andre gevinster end førnævnte ifm
Har du oplevet andre gevinster end førnævnte ifm. implementeringen af DUBU?
21
Eksempler på andre gevinster (ledere)
Langt mere professionel sagsbehandling Mere ensartethed i sagsbehandlingen Det er utroligt let at søge i systemet, finde sager og aktuel information for alle- sagsbehandlere, ledere og administrative konsulenter. Det medfører en bedre borgerservice! Der er mulighed for at lave god ledelsesinformation, hvis data indtastes korrekt Bevidsthed om, hvor vi er i sagsprocessen
22
Eksempler på andre gevinster (Superbrugere)
Bedre overholdelse af lovgivningen Indberetning til ankestyrelsen og statistik bliver nemmere. Systematik og en mere ensartet sagsbehandling Arbejdsopgaver og processer bliver synlige og revurderes. Nemmere overførelse af sager mellem kommunerne Fælles sprog og samarbejde på tværs af kommunerne
23
Hvordan befinder du dig i rollen som superbruger?
26
I hvilken grad oplever du, at du får den nødvendige ledelsesmæssige opbakning i din rolle som DUBU superbruger?
28
Ca. fordelt med 1/3 i hver kategori
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.