SpecialKøbmande n’s historie 40 år gammel butik Primære produkter var kaffe, te, krydderier og specialiteter “Gammeldags” butik med høj kvalitet og service.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
“Hvor er e-læring på vej hen?”
Advertisements

Børsmæglere I, som sidder her nu, skal forhåbentlig have et lodkort i hånden, hvor der står ’Børsdealere’, for så er I havnet det rigtige sted. Først vil.
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
Danmark’s Lungeforening’s Facebook Side Emma Williams – Praktikant i uge 9, 2012.
Hvorfor ØKO? • ØKO og Astma & Allergi (A&A) er ved at blive en kategori der er stor efterspørgsel på inden for indendørs maling (top 3). Vores målgruppe.
Handleplaner Repræsentantskabsmøde den 8. juni 2012.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen
SMA Vores nye dagligdag ☺.
Målgrupper og købmandskab
14 Distribution Oversigt Opgaver i distributionskæden
Markedsvurdering.
Reserver dit bagskab i denne weekend Du modtager yderligere 10% næste gang du fylder bolde på din E-key Lej et bagskab Lej et bagskab 365 dage om året.
Information om Nøglehullet 2011
Gedde.
Dagsorden  Skolebestyrelsen Skolebestyrelsen  Viceinspektøren Viceinspektøren  SSP SSP  Årsplan for dansk Årsplan for dansk Årsplan for dansk  Årsplan.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Page 1 / Michelin / designline / Michelin designline - målsætning 1.Øge Michelins synlighed (Flag brands = vigtigste mærker) på markedet.
Verden omkring HTH Kunder x Konkurrenter Leverandører Finanskrisen
Fremtidens ledelse af en kulturvirksomhed
6. Virksomhedens indtægter
Hotellets koncept.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Hardy Jensen. ”Foodtag er forbrugernes vindue til produktets historie” - fremtidens indkøbsværktøj.
Kærestetur til pension Ingrid, Piatra Neamţ, Rumænien Udflugt til bjergene i Bicaz Chei.
Design På b-niveau 08/09. Ideudvikling og designproces Et legeredskab til voksne.
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
Spørgemøde d. 2. okt Udbud af materialer til sløjd og naturfag samt udførelse af lovpligtigt eftersyn af træbearbejdningsmaskiner.
JORDFORBINDELSE.
Ø90 Nyheder Cirkler Ø90 Cirkler - Noget for dig?
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Detailhandelsuddannelser Skolemøde
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Af. Skafte.
TRENDS Hvad kommer der til at ske ? september 2014
Business to Business På den JYSKe måde…...
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Det robuste barn – et foredrag om opdragelse
Af: Jonatan W & Line Stryander
6. Virksomhedens indtægter
Medarbejderkonference 2014 Plan 2021 Temadrøftelse, Central operatør og samarbejdspartner. Præsentation af workshop 4.
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Folk der søger inspiration og udvalg til hjemmet, haven og kæledyr tænker først Plantorama – også på nettet. Udpakning af visionen Folk… Plantorama er.
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Spørgeskemaundersøgelse – dfif.dk. Baggrund  Undersøgelsen er gennemført i perioden –  Undersøgelsen er gennemført som pop up på hjemmesiden.
Velkommen til BFO Baltorpskolen Afdelingerne: Fritter 1, Fristedet og 8’eren Tivænget og Kornvænget.
Dansk Supermarked i korthed
Præsentation af resultater for faktas ledergruppe Mandag d. 17 november 2014 Kundemeter – Oktober
Koncepter og butikskæder
markedsføringsplaner
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Kies U16 Pige Cup.
Parametermix - produkt
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Principper for registrering af timer i Conventus
SUCCES MED SALG 1.
6. Virksomhedens indtægter
Nationalt Velfærdsteknologisk netværksmøde
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
Plan for øget kundetilfredshed
Hvorfor køber man ikke ind i Skovlundecentret
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

SpecialKøbmande n’s historie 40 år gammel butik Primære produkter var kaffe, te, krydderier og specialiteter “Gammeldags” butik med høj kvalitet og service Oprindeligt lå butikken i KBH city, men senere er den flyttet til Rødovre I dag har SpecialKøbmanden 7 butikker og 2 sæsonbutikker ved juletid.

Kursuslokaler I Århus, Rødovre & Herlev Kurser året rundt også privatkurser til polterabend mv. Nordens støreste udvalg af kageprodukter til at dekorere kager Nyheder næsten hver uge Medlemsklub med særlige tilbud og opskrifter Konkurrencedygtige priser og bredt udvalg Cake dekoration

Organisering af kategorier og mærker (brands) Søgeoptimering Bredt sortiment, høj/hurtig service & konkurrencedygtige priser Produktplacering & mer-salg Updateret hjemmeside design en.dk