Målsætning med hjemmeside

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
QR-koder.
Advertisements

Velkommen til Støtteforeningen Kragelunds venner Kragelund forsamlingshus.
Kompetenceområde 1 • Får folk til at spille sammen • Motiverer og inspirerer folk til at gøre deres bedste • Viser tillid til, at folk kan løse opgaven.
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Kort om baggrunden for ”Bedst på Nettet”
Hvornår bider medierne på? Få dine budskaber igennem.
Udfordringer ved implementeringen af SAP hos Region Midtjylland
Forbrugerrådet, Settlementet og KFUM’s Sociale Arbejde byder velkommen til konferencen Overgældssætning udfordringer og løsninger •
Øvelse fra Klik for at redigere undertiteltypografien i masteren - Diskuter og beskriv faserne og ’workstages’ Fase 1 – Preproduktion Forberedelse.
ERFA DRUPAL Open Source CMS Erfaringer fra Ballerup Kommune og Headnet 12:30 – 13:
Danmark’s Lungeforening’s Facebook Side Emma Williams – Praktikant i uge 9, 2012.
› Synlighed skal altid baseres på Sct. Georgs Gildernes vedtagne mål: › At arbejde med personlig udvikling, støtte spejderarbejdet og medvirke til løsning.
Elevernes digitale dannelse
Research & Innovation. Teknologier Attraktioner i Odense  Odense Zoo  Jernbane Museet  Fyrtøjet  Den Fynske Landsby  Jernalder Landsbyen  Tidens.
Hjemmesider i efterskoleverden
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Ny kommunikationsstrategi – samlet platform • storytelling • håndværk & design • siden 1825 • magien • inspiration Fortæl en spændende historie i hver.
Vinterferie på Eventyrlige Fyn. Kampagnen Skarp pris på hotelovernatning 30 % rabat på attraktioner* Gavekort på kr. 100 til shopping Datointerval 9.-
Kort introduktion til Universitarium
Forældreuddannelse? Oplæg til Skolerådsmøde 30. marts 2004.
Workshop 3 Kriterier til autentiske opgaver.  Valgfag - efterårssemester  Start uge 43  Mål med valgfag er udarbejdelse af produkt med udgangspunkt.
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Laboratoriet for Turisme og Oplevelser!
1 Politiske weblogs – en undersøgelse af den politiske weblogs gennemslagskraft under folketingsvalget februar 2005.
Informationsteknologi B-A, HHX, 2005,
Medieforløb 2006 Internettet som offentlighed og læringsrum Udarbejdet af Rie, Nadja, Maha og Mette R.
Randers Ungdomsskole De unge tager magten! At kysse himlen!
Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen.
FYNS KUNSTMUSEUM Gruppe 2. Agenda  Målgruppe  Hjemmesiden  Formål  Udformning og valg af virkemidler samt stilart  PLUS – Værdierne  Konklusion.
Opfattelse af DFIF Forbundet: –Positive –Aktivt, dynamisk og lydhørt forbund Firmasport: – Samvær, uformel, aktivitet.
Style & Experience Projekt Gruppe 3 Michael Kaysen, Jonas Rasmussen, Casper Nielsen & Stine Lumbye.
Spørgeguide til nyt design
Den 28. oktober 2004 v/Anna Pelvig, PELVIG & PELTZ Markedsføring i praksis -cases.
Line Gallery – nu i popart. Agenda  Problemformulering  Hvad er popart  Ledende kunstnere  Web Project Specifikation  Konklusion.
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Museet for fotokunst Modernistisk Design. Style & Experience Project Modernisme Brandts Målgruppe WPS Hjemmesiden Gruppe Proces Kaotisk Europa  1890.
Style and Experience Gruppe 6: Dan, Simon, Susi og Xin Yu.
Kvikkursus i start af Biblioteksklubber Signe Amalie Svenningsen
Artikel om PowerPoint :25:06. PowerPoint er ond Før 1984: papir & OH. Efter PowerPoint. Mulighed for at skift slides med tryk på knap.
Netværksmøde for praktikere. Inden man går i gang med DDB Den typiske process: Planlægning/Design/Produktion/Lancering Vi starter midt i produktiondelen.
Jacob Knudsen, Digitale Børn og VIFIN
Agenda Agenda Introduktion Målgruppe WPS Gennemgang af Application
Vision, mission, værdi. Chili skal med alle sine kommunikationsvinduer (Chili Magazine, Frikvarter Magazine, Chili-net) være den ubestridte markedsleder.
E-læring, sprog og integration DGI byen 22. marts 2006 Mads Bo-Kristensen.
Malte, Kim, Tan og Kasper. Målgruppe Valg af stilart Målgruppe kontra stilart Hjemmesiden Ideer og attraktioner Grupperefleksion Konklusion.
LINK Camp 2012 Helle Karina Pedersen Uddannelseschef EAL.
Fyn Rundt 2006 & alt det andet: En oplevelses år baseret på kvalitet, ægthed og holdbarhed - Og erfaringerne fra 2004 og 2005 We are in the people business…
Research & Innovation, group 9 1 Research & Innovation Præsentation 29/03/07.
Style & Experience Terrariet Vissenbjerg Maj 2008 Rikke Østfeldt & Elisabeth Holmstrøm.
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
BaceLiving Stine, Henriette, Casper Og Daniel. Formål At skabe et brand Oplevelsessite De inviterede kan opleve hvad produktet kan gøre for dem.
Implementering af 2D Stregkoder i Odense for hhv. virksomheder og kommunen.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
Projektgrundlag Fred and Legend's nystartet butik Butikken: kvalitet, eksklusivitet og en hyggelig stemning, Kunden: begrænset indfyldelse Nogle foto,
Odense Street House Susanne Finseth, Thomas Quist Larsen, Maja Sofie Eliasen, Janne Weller & Bettina Petersen.
RESEARCH & INNOVATION DK.GRUPPE 1 RENÉ, MADS, JAKOB & ELISABETH.
 Inspiration til nyt website  Formidling af forskningsbaseret viden  Nyt og spændende design.
Udvikling af mobilsites Einar Gislason / FTF. Mobilsites Mobilvenlige sites.
T INDERHØJ SKOLE SKOLEBESTYRELSENS ÅRSBERETNING 2014/
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
DGI årsmøde 5-februar-2013 ”MINIton i børnehaven”.
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Company programme - Veda
Redesign af eal.dk/for-studerende
Oplevelser og afledte effekter
Møde med lokalrådsformænd 25. oktober 2016
Præsentations portfolio
BADMINTON Netværksmøde foråret
- 30 minutters oplæg - 30 minutters ordet er jeres
Præsentationens transcript:

Målsætning med hjemmeside Ny hjemmeside Besøg Vissenbjergs ønske Opmærksomhed Nuværende site Målgruppe

Målgruppe Børnefamilier med børn op til 15år Forbrug på aktiviteter som zoo og lignende er steget Søger familieoplevelser 2003-2005 gennemsnit 129,6kr Har internetadgang 2004-2006 gennemsnit 238,6kr Ca. 65.575 børnefamilier på Fyn

Collage

Modernisme Starter ca. 1850 Less is more Enkle farver (sort/hvid + signalfarver) For at adskille sig fra den ”gamle” kunst Masser af luft Kigge fremad og skabe Kunst i nuet Gentagelser

Eksempler på modernisme Eksempler på modernistisk kunst

Eksempler på modernistiske hjemmesider

Eksempler på modernistiske hjemmesider

Vores egen modernistiske hjemmeside

Web Project Brief Baggrund Primære konkurrenter: Odense Zoo Randers Regnskov Terrariet har årligt 40.000-50.000 besøgende. Hovedsageligt skoleklasser og børnefamilier. Terrariet har et meget stramt budget. Får Kommunal støtte. Webmasteren arbejder frivilligt (5 timer om ugen). Terrariet har en række tilbud til stedets besøgende: Skolerundvisninger Dyrefremvisninger Årlige events: rør en slange, insektspisning og natzoo.

Målsætning Flere besøgende på hjemmesiden og i terrariet Internettet er det medie terrariet skal satse på Siden skal appellere til den valgte målgruppe (børnefamilier). Indbydende design og flere spændende funktioner. Sidens navigation forenkles. Quizzer og spil underholdning og læring. Klar information om aktiviteter og tiltag. Bedre økonomi. Mulighed for at ekspandere.

Idékatalog Events Diplom Sansepirrende Kalender Booking Animal Rescue Minde Viral markedsføring Insektspisning Fremvisning – diplom Fodringstider Kalender Booking Animal Rescue Historier Reddede dyr Quiz/spil ”Find Dyret” Supplement i Terrariet Spil med highscore

Diplom

Quiz

http://terrariet.subsite.dk/group2/flashsite/flash/index.html

PLUS-værdier Playability Useability Likeability Sociability

Hvorfor Flash? Bedst til vores løsning Flere muligheder Dynamisk

Sitemap

Eksempler på indhold Eksempler på indhold

Evaluering Seriøsitet, men plads til sjov Aktivister – 3D og udkast til design Manglende overblik og plan Forskellige læringsstile -Godt supplement R og T lavede research Godt samarbejde