Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afChristine Mortensen Redigeret for ca. et år siden
1
Malte, Kim, Tan og Kasper
2
Målgruppe Valg af stilart Målgruppe kontra stilart Hjemmesiden Ideer og attraktioner Grupperefleksion Konklusion
3
18-25 år Under uddannelse eller faglærte Fritidsinteresse som f.eks. Fodbold Hyppig brugere af Internettet Sociale mennesker Afhængig af offentlig transport
4
Street Art – startede i NY og Philadelphia Underkategori for graffiti Forskel – Street Art: hjemmelavet plakater og klistermærker Graffiti: Tradition for at male med spraycans Appellerer til ungdommen Fællestræk: kommunikationsform både inden- og udenfor graffitimiljøet Tilhørsforhold og fællesskab
5
Tags Throw Ups Wild Style Bubble piece 3D piece Målgruppe kontra Street Art
6
Inspirationskilde: fortminor.com Karakteristika Musik og lyd Nem navigation Playability Likeability Useability Sociability Link: http://fvb.subsite.dk/group1/http://fvb.subsite.dk/group1/
7
Mere cafémiljø Storskærmsarrangement Samlingssted Fællesskabet og socialt samvær
8
Hvad var godt? Hvad var knap så godt? Læringsstil Konklusion
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.