Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Style & Experience Terrariet Vissenbjerg Maj 2008 Rikke Østfeldt & Elisabeth Holmstrøm.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Style & Experience Terrariet Vissenbjerg Maj 2008 Rikke Østfeldt & Elisabeth Holmstrøm."— Præsentationens transcript:

1 Style & Experience Terrariet Vissenbjerg Maj 2008 Rikke Østfeldt & Elisabeth Holmstrøm

2 Agenda målgruppe idégrundlag PLUS værdier design og stilart gennemgang af site interaktion

3 Målgruppe Elever i 1. – 6. kl. Karakteristika: hyppige internetbrugere underholdnings-junkier hyppige gæster i zoo o.a. forlystelser

4

5

6 PLUS værdier P – Gekkos grotte, menubar med illustration L – Jordfarver, skiftende billeder U – Drop-Down menu, menu i top, navigation S – Nyhedsbrev, kæledyrsservice, booking

7 Idégrundlag Gekkos Grotte skoletjenesten og naturen omkring os oplysningsskilte/kataloger på tysk og engelsk sanseoplevelser ude i Terrariet ny protektor – for børnenes skyld

8

9 Design & Stilart Grunge: gammelt, beskidt, ødelagt, rodet, dystert Hvorfor grunge?

10 Designprincipperne Gentagelse – statisk menu, samme design Proximity – tekst og billede, gruppering Allignment – tekst lige i begge sider Hierarki – billede før tekst

11 Interaktion Xhtml PHP Flash


Download ppt "Style & Experience Terrariet Vissenbjerg Maj 2008 Rikke Østfeldt & Elisabeth Holmstrøm."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google