DJEEO Education – En undervisningsplatform baseret på fysisk aktivitet, IT og samarbejde, som kan bruges i alle fag. DJEEO Education.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Ideen fremlægges for kommunens teknik- og miljøudvalg.
Advertisements

Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
DJEEO Education DJEEO Education – En undervisningsplatform baseret på fysisk aktivitet, IT og samarbjede, som kan bruges i alle fag.
Oxygen Challenge O-løb på MARS. Mission 1.Find så mange poster som muligt på Mars 2.Brug mindst mulig ilt på turen (stay alive)
Spilleregler. Du sidder til bords med to modstandere og spiller for dit hold.
Torsdag den 2. april, 2009 Jeg har optaget min sidste video Jeg vil ikke vise jer flere.
VELKOMMEN TIL HUSET VENTURE FRIHED UNDER ANSVAR…. DIT LIV – DIT VALG……
Gå for hjertet med Becel - for Hjerteforeningen
Camp. Energizer: Hvornår fik du sidst en god ide? 10 min.
Onsdag 31 oktober 2007 Jeg ønsker at få mere ud af livet Jeg har taget en beslutning.
Udlægning af en ny cache
1 Innovation i AT i 2g på Fjerritslev Gymnasium Branding (2.22) Fremtidens by ( )
VELKOMMEN TIL FORÆLDREMØDE. REFORMENS MÅL ER: • AT GØRE FOLKESKOLEN ENDNU BEDRE OG UDFORDRE ALLE ELEVER, SÅ DE BLIVER SÅ DYGTIGE, SOM DE KAN • AT HÆVE.
Arbejdspladsudvikling
Geocaching.
Gruppe - Hvidovre. Information og kommunikation Formålet er at fremme informationen og kommunikationen mellem de to institutioner og gøre børnene og de.
Dias 1 – kostkompasset udfoldet for rådet om fysisk aktivitet
GPS Adventure Udfordrende. Underholdende. Udviklende.
Udviklingsplaner Sønderborg
Velkommen til dag 3 omsorg for personer med demens
4 fokuspunkter i kommende skoleår • Motion • Læsestund for alle klasser • Læring i bevægelse • Glæde og trivsel.
Instruktorforløb i Akademisk Studiekompetence 4. undervisningsgang
Spilleregler.
GPS i undervisningen inspiration.
ØBRO FRI SKOLE Visioner 2020 Øbro Fri Visioner 2020 København den 7. marts 2013 Vores visioner Øbro Fri 2020 Er vores visioner stadig de rigtige? og hvordan.
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
Står i stedet for et navn
Modul 1 Rød løber (A). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Relationer – børn og voksne
- En rigtig god idé! Bevægelse i hverdagen på Høje Gladsaxe skole
Opfølgning på TULE xxx Koncern HR
Hvorfor? HVORFOR? Trafikalt kaos om morgenen
Udbredelsesformer. Form 1 En eftermiddag kl Te, kaffe og kage Oplæg fra ”ressourcepersoner” fra udviklingsholdet: Fremlæggelse af forløbstema og.
Relationer – børn imellem
Blogging i Patent- og Varemærkestyrelsen Ana Petrina og Anders Due Bedst på nettet, 20. november 2007.
Oprettelse af Digital Post
INNOVATIONSFORUM # 3 VIDENSBEARBEJDNING EKSPERIMENTER OG METODER.
Blog kommentar Åben arkivet ved at trykke på den lille sorte trekant der peger ind på et årstal (næste billede)
Historiefortælling.
Store IT- innovationer (SITIN) TØ3. Dagens program Status på OO1 Næsten midtvejsevaluering Ugens opgave.
8.1. Få bevægelse ind i hverdagen - voksne mindst 30 minutter om dagen 8.2.
Læse/studiegrupper.
Bachelorprojekter i fysik og nanoscience
VidenDanmark VG Digitalisering og procesorientering 8. december 2014.
Spilleregler. Del spillerne op i hold. Holdene konkurrerer om at finde de rigtige svar i materialet.
Projekt uge 40 Tradium Hobro. Udgangspunkt: Vi ville øve eleverne og os selv i den kreative platform Bruge et fælles udgangspunkt for innovation: lav.
Mail på tablet og pc ligger på Kone´s server og kan hentes på adressen
Kidsbasket Pilotprojekt SFO Absalonskolen, Holbæk Kommune
Jesper Lundh1 Implementering Det at bringe ny viden og færdigheder tilbage til praksis.
Instruktorforløb i Akademisk Studiekompetence 1. undervisningsgang Anja Hønnerup Nielsen November 2011.
AT 3.2 Igangsættelse af tankeprocesser – at udvælge endelig sag og formulere problemformulering.
Lion CMS Introduktion Sådan bruger du systemet. Trin 1 Tryk på login knappen Skriv dit brugernavn Skriv dit password Tryk på OK (Login) knappen Du er.
Obligatorisk selvvalgt opgave
Forskningsprojekt om fysisk aktivitet og læring LCoMotion – Learning, Cognition and Motion - en del af projekt ”Læring i Bevægelse” Finansieret af Undervisningsministeriet.
Anbefalinger. Forebyggelse  minutters træning (svarende til rask gang) hver dag, eller  Minimum 4 timer om ugen  Må.
Adfærd og kommunikation på traumestuen. Lone Kobberø.
Tekstslide med bullets Brug ‘Forøge / Formindske indryk’ for at skifte mellem de forskellige niveauer Introduktionsperioden 1.
Brug af internet i klasse. Eleverne skal lære at logge sig på Ny Vejen Kommunes server. Eleverne skal lære at gå på nettet. Eleverne skal kunne åbne.
Sprog og kultur PROJEKT hg2
Gruppearbejde 1 Formål:

GUIDE TIL DELING AF DOKUMENTER
Åbent hus Skolens navn Dato.
Modul 6: ”Vi kikker på internettet”
VELKOMMEN TIL B-BOX! Power Point Slides.
Innovation.
Modul 6: ”Sådan skriver og sender du en ”
GUIDE TIL BRUGEN AF MAPPER I MINE DOKUMENTER
FORBERED KLASSEN TIL DAGEN GØR JER KLAR TIL CAMPUS+
Præsentationens transcript:

DJEEO Education – En undervisningsplatform baseret på fysisk aktivitet, IT og samarbejde, som kan bruges i alle fag. DJEEO Education

Gruppearbejde Sociale kompetencer Faglige opgaver Samarbejde & kommunikation Google Maps GPS Mobiltelefoner Konkurrence Motion DJEEO Education – Hvad er det?

Faglige opgaver DJEEO Education – Holdspil

DJEEO Education Game DJEEO Education

DJEEO Education – Game – Storskærm/Projektor

DJEEO Education – Game – Holdskærm (1)

DJEEO Education – Game – Holdskærm (2)

DJEEO Education – Game – Åben opgave

Halvlegens længde (20, 30, 45, 60, 75, 90 min) Prioritér tiden 8 poster i hver halvleg 1-4 opgaver mellem hver post Fokus  Samarbejde  Kommunikation  Strategi DJEEO Education – DJEEO Education

Regler  Må gerne bruge internet  Agenter skal følges ad  Ingen cykler e.lign.  Point står på opgaverne  Poster 20 point  For sent tilbage => -20 point pr. minut. DJEEO Education – DJEEO Education

Holdet – Beslut, hvem der skal være agenter i 1. halvleg – Udveksl telefonnumre – Log ind og skriv mindst 2 deltager med – Notér hvilken gps, I skal have – Giv evt. jeres hold et nyt navn – Diskutér evt. hvordan I vil samarbejde på holdet Start – Agenterne tager veste på – Agenterne går udenfor og tager en gps samt mappe – Spillet startes! DJEEO Education – Før start

DJEEO Education Gamemasterens kontrolpanel under spillet DJEEO Education

DJEEO Education – Game – Gamemaster kontrolpanel

DJEEO Education – Game – Justér point

DJEEO Education – Game – Ret åbne opgaver

DJEEO Education – Game – Gennemgå svar

DJEEO Education Forberedelse – 15 min. DJEEO Education

Opgaveeksempel DJEEO Education

DJEEO Education - Opgaver Kontrolcenterets oplysninger

DJEEO Education - Opgaver Agenternes oplysninger