Flowchart for eksisterende site. Problemer med eksisterende site Dobbelt navigation uden konsekvens –Nyheder og Aktiviteter Virker ikke i Netscape Inkonsekvens.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Advertisements

Caseoplæg om Facebook.
Børns fritid i Ballerup Kommune
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Hvorfor skal vi bruge så mange penge på dialog? zKunderne er ikke ”loyale”, og med internettet vil flere ”shoppe rundt” i endnu højere grad zMen vi kan.
8 Segmentering på producentmarkedet
Forsiden 1.Denne knap bruges når du vil taste dagens resultater ind. 2.Denne knap skal kun bruges hvis du allerede har gemt data og du finder ud af at.
Alexander Kjerulf Projekt Arbejdsglæde
Innovation Fjerritslev Gymnasium Oplæg fra Sparekassen Himmerland.
Kim Lyng Madsen Lau Kingo Marcussen
Internet til alvor og sjov
Produktion og Logistik
Talentvejen, hvad? Før start på ungdomsuddannelsen – prioritere brobygning og introforløb endnu højere. Styrket samarbejde med UU og folkeskole. Undervejs.
Vi gennemførte en række interview ifm
Dana Lim A/S - Formulatorvinklen
I NTELLIGENT MARKEDSFØRING Unikt, Web-baseret marketingsmedie Til byggebranchen.
INFORMATIONSFORMIDLING KRÆVER EN PLAN SKANKOMP VIBORG LOUNGE TIRSDAG DEN 5. OKTOBER 2010.
IceQuery™ Nyt liv til dine Queries
Sprog/billeder på Internettet
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Fremtidens markedsføringsplatform
Udviklingstendenser indenfor turismen – globalt og lokalt
Asma (Mona) Khan & Mathilde Lolle
ART GALLERIES Gruppe 4.
Interessenter og interessentanalyse
Fokus på personlige kompetencer
Kommunikation / it.
Grundejerforeningen Jægervangen
Easy Correct Glem den røde tusch og de ulæselige kragetæer!
Obligatorisk projekt 5: ERP-systemer
Hardy Jensen. ”Foodtag er forbrugernes vindue til produktets historie” - fremtidens indkøbsværktøj.
Kpartner på AU.
SkoleIntra i fremtiden – hvordan kan det integreres med andre tjenester og systemer Ole Windeløv, UNI-C.
Ø90 Online service og uddannelse
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
Opfattelse af DFIF Forbundet: –Positive –Aktivt, dynamisk og lydhørt forbund Firmasport: – Samvær, uformel, aktivitet.
Den 28. oktober 2004 v/Anna Pelvig, PELVIG & PELTZ Markedsføring i praksis -cases.
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
SOCIALE MEDIER LinkedIn Facebook Twitter Google+ Instagram Pinterest Vimeo.
VEJEN TIL DEN GODE LINKEDIN PROFIL
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her HGW3 Homeboks Lancering 18. februar 2013.
BPI-projektet nu og i fremtiden? Carsten Vilhelmsen, Tårnby Kontakt:
VELKOMMEN Præsentation af AS3 Employment. OM AS3 EMPLOYMENT AS3 Employment er en professionel rådgivningsvirksomhed, som siden 1989 har hjulpet mennesker.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Økonomi og Jura Ø90 Online Ø90-Opgørelse og arbejdsgange Kursus efterår 2005 Helle Hovgaard Ledende økonomikonsulent.
GRUPPEARBEJDE Opsamling for Aalborg 24 grupper (ca. 4 pers. i hver gruppe)
DDB-CMS Udfordringer og erfaringer Lone Søbye Andersen –
Produkter, planer og visioner Nye produkter, planer og visioner for de kommende år v/ Ole Windeløv
Operationelle mål.
Af: Jonatan W & Line Stryander
Resumeer af EU-lovgivningen: en introduktion 2008.
Arild hoelstad: en web skitse || marts 2003 en web skitse.
Mål ● Er der grundlag for at realisere vores koncept og hvordan kunne det realiseres?
Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale.
Resumeer af EU-lovgivningen: en introduktion 2009.
Handlingsalternativer
Kunstnergruppen Problemformulering: Der eksisterer ikke en effektiv formidling af/platform for, digital kunst på internettet. Vi vil finde ud af, hvordan.
…helt naturligt ! Velkommen til Meldgaard. Sende data til Shop Nav integrationsmodulet til eSellerCloud indeholder 3 forskellige måder at sende data til.
Karrierevejledning på medicinstudiet Berit Bjerre Handberg Sekretariatschef, VUS Anæstesiolog, MPM.
Vejforvaltning med vejman.dk V/Paul Stühler, projektleder vejman.dk MapInfo konference 2006.
1 Digitaliseringens krav og muligheder Vibeke Lyngse, Danmarks Naturfredningsforening.
ASNET Optagelsesgruppen Beretning for året
Din kreative online praksis! – del 2
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Målgrupper og segmentering
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Dagens program Du skal lære at: finde dine introduktionsforløb
Når PR giver gevinst på bundlinjen
Hvordan ser fremtidens kunder og marked for statistik ud?
Workshop 1.
Præsentationens transcript:

Flowchart for eksisterende site

Problemer med eksisterende site Dobbelt navigation uden konsekvens –Nyheder og Aktiviteter Virker ikke i Netscape Inkonsekvens i markering af links, –Nogle steder links, andre ikke Manglende segmentering i fht. Målgruppen Hvem er målgruppen i øvrigt?

Opbygning af nyt site Brugere guides hen til relevante informationer efter interesseområder Almen information er samlet til glæde for journalister og andre interesserede ”Kontakt os” knapperne er målrettede

Flowchart for nyt site

Flowchart for G+

Nyheder og aktiviteter Opdatering en selvfølge – i modsætning til det nuværende site! Forskellige brugere har bedre mulighed for at finde relevante nyheder. Produktspecifikke nyheder findes under produkter! Bredere

Job og Karriere Øge servicering af potentielle ansøgere Tiltrække flere ansøgere (f.eks. Næsten færdiguddannede kandidater) Mulighed for at ansøge direkte på sitet Intern mobilisering Fokus på efteruddannelse

Om Grundfos Alt det kedelige Intranettet (på internettet)

Hvad laver Grundfos Hvad er en pumpe? –Pumper for dummies Profilering –Pumpe=Grundfos Til den uvidende forbruger, gymnasieeleven osv.

Produkter Ønsker at integrere Grundfos i kundens dagligdag –Uddannelse: nye produkter, anvendelse, cases –Avanceret søgefunktion –Online bestilling af varer Målrettet information, segmentering af kunder Login til G+ klubben

G+ Login til G+ klubben +login sikrer at information kan målrettes kunden +mere og bedre information +loyalitetsskabende –login kan virke afkrækkende