Flowchart for eksisterende site
Problemer med eksisterende site Dobbelt navigation uden konsekvens –Nyheder og Aktiviteter Virker ikke i Netscape Inkonsekvens i markering af links, –Nogle steder links, andre ikke Manglende segmentering i fht. Målgruppen Hvem er målgruppen i øvrigt?
Opbygning af nyt site Brugere guides hen til relevante informationer efter interesseområder Almen information er samlet til glæde for journalister og andre interesserede ”Kontakt os” knapperne er målrettede
Flowchart for nyt site
Flowchart for G+
Nyheder og aktiviteter Opdatering en selvfølge – i modsætning til det nuværende site! Forskellige brugere har bedre mulighed for at finde relevante nyheder. Produktspecifikke nyheder findes under produkter! Bredere
Job og Karriere Øge servicering af potentielle ansøgere Tiltrække flere ansøgere (f.eks. Næsten færdiguddannede kandidater) Mulighed for at ansøge direkte på sitet Intern mobilisering Fokus på efteruddannelse
Om Grundfos Alt det kedelige Intranettet (på internettet)
Hvad laver Grundfos Hvad er en pumpe? –Pumper for dummies Profilering –Pumpe=Grundfos Til den uvidende forbruger, gymnasieeleven osv.
Produkter Ønsker at integrere Grundfos i kundens dagligdag –Uddannelse: nye produkter, anvendelse, cases –Avanceret søgefunktion –Online bestilling af varer Målrettet information, segmentering af kunder Login til G+ klubben
G+ Login til G+ klubben +login sikrer at information kan målrettes kunden +mere og bedre information +loyalitetsskabende –login kan virke afkrækkende