Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Fra skitse til prototype. Mål med ReflecTable 1. Teknologiens muligheder udnyttes – vi bygger broer mellem teori og praksis som ikke var mulige uden teknologien.
Advertisements

Læring i Multikulturelle Kontekster
Pædagogisk udviklingspakke
Indsæt nyt billede: Format: B 254 x 190,5 mm Efter indsættelse, højreklik på billedet og placér det bagerst. Delete det gamle foto Climate adaptation Marie.
BioCentrum DTU …for life and technology BiC Innovation Hvordan gøres universitetsforskning profitabel Per Væggemose Nielsen
Velkommen til Campus Roskilde
Kontakt forældre møde 12. Oktober 2011.
Skolen i Verden november 2006 Tove Heidemann CVU Sønderjylland.
Kulturen i forandringsprocesser
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Maksimering af offentlige idrætssatninger IDAN konference Odense d. 21. april 2006 Lars Haue-Pedersen TSE Consulting.
Bibliotekets performative rum - hvorfor og hvordan? Henrik Jochumsen Det Informationsvidenskabelige Akademi Københavns Universitet.
1 The Case Research Strategy in Studies of Information Systems Af:Izak Benbasat, David K. Goldstein og Melissa Mead Publiceret: MIS Quaterly i 1987.
The Utility of Organisational Ethnography Konklusion. Neyland.
Tove Heidemann CVU-Sønderjylland Det globale udsyn – hvordan fremmer vi det i skolen ? Sønderjylland i Verden 3. oktober 2006 Tove.
Litteratursiden / forfattere / anmeldelser / analyser / lister / temaer / læseklubber / video / brugere Digital communication of performance literature.
Den etiske dimension i privat praktiserende fysioterapeuters kliniske ræsonnering og praksis. Jeanette Præstegaard 14. September 2011.
Opfølgning - Dublin 26. August 2010 Produktion af Fælles præsentationsmaterialer.
IAA Marketing Management Session 1 forberedelse til: Marketings rolle i virksomheden.
Henrik Thomsen COO, Specialist People Foundation.
ENTER Clil4U projektet er blevet oprettet med støtte fra EU. Denne publikation afspejler kun ophavsmandens synspunkter, og EU kan ikke blive holdt ansvarligt.
ENTER Clil4U projektet er blevet oprettet med støtte fra EU. Denne publikation afspejler kun ophavsmandens synspunkter, og EU kan ikke blive holdt ansvarligt.
Værdisæt Hylleholt Skole Respekt Faglighed og udvikling Engagement
Virkeligheden er ikke en case Mangfoldighed er ikke til stede som viden – skal udforskes Mange historier – perspektiver og interesser Et barn – tilfældigheder.
Constructive Alignment
Lærerarbejdet - i spændingsfeltet mellem intention og virkelighed Susanne Tellerup.
ENTER The Clil4U project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission.
RUCinnovation er din indgang til RUC’s forskere og studerende. Gennem os kan du få adgang til den viden, der hver dag produceres på universitetet – og.
The Clil4U project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission.
ENTER The Clil4U project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission.
Social Work at The Street-Level of Employment Policy - Institutional vs. Professional Challenges European Conference on Social Work Research, Bolzano,
ENTER The Clil4U project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission.
ENTER The Clil4U project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission.
Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011.
Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2011.
Erhvervsøkonomi - en tilvalgsmulighed for datalogistuderende
Electric power is electric particles moving through metal, semiconductor or graphite and special fluids (electrolysis). Some kind of gas are able to conduct.
Peter Billing, Centre for Regional & Tourism Research Oplæg på CKO’s og EBST’s vidensdag ”Fra analyser til erhvervsudvikling” 27. september 2010 Forskning.
Constructive Alignment
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
SICSAC brug af Sensorer som giver Indsigt i Cognition samt Sikkerhed for Individer med særlige behov i Kontext.
Personal Leadership Bachelor of Leisure Management.
Constructive Alignment BLM Research Methods 1. Constructive Alignment Læringsaktiviteter Læringsudbytte: Viden Færdigheder Kompetencer ProcesProduktForudsætninger.
Informationssøgning Eksempler på nyttige hjemmesider.
 Learning happens away from your desk!  Succeed and fail!  Start small!  ”Opportunities is missed by most people because it is dressed in overalls.
Forretning og Ledelse – Lektion 7
Constructive Alignment BA International Sales
Literary Theory and Methodology Jens Kirk Session One: Introduction.
Ved Søren Rokkjer Hansen
IT-Universitetet i København mere info på
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
Mikkel deMib Svendsen Duplicate Content & Multiple Site Issue Mikkel deMib Svendsen
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Socialforvaltningen Inclusion in Copenhagen The Special reform 6 March 2013 Nina Hemmersam, Head of department.
Ikke alle fødes som digitalt indfødte Klaus Kvorning Hansen Dansk IT’s udvalg for digitale kompetencer.
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
AARHUS UNIVERSITY Oktober 2013 Villum Research Station Henrik Skov, Morten Rasch og Bent Lorenzen Arctic Research Centre, Aarhus Universitet.
Drug/Device Combination Products IFF erfagruppemøde
Global Refugee Studies
Fremtidige muligheder
AFFECTIVE WORK and Professional Ethics
Completing secondary education
Introduction to synopsis writing
Software Testing Software testing.
Learning and sharing in a game context LeadershipTHEGAME
For Serviceøkonomuddannelsen
FOHNEU Præsentation af Federation of Occupational Health Nurses within the European Union, FOHNEU Den august 2017 ved FaSAMs seminar i Skagen.
#UNGKBH Oplæg om sociale medier.
Digital forandringsledelse
Maynooth University Placement
I synergi med uddannelserne set fra et universitetsperspektiv
Præsentationens transcript:

Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011

Vores værdier som grundlag Arbejdsglæde  Faglige udfordringer  Tid til fordybelse  Sociale relationer Faglighed  Professionel tilgang  Nysgerrighed  Kreativitet Anerkendelse  Konstruktiv adfærd  Udnyt mangfoldighed som ressource  Opsæt fælles mål Læring

Vores værdier har fokus på læring Arbejdsglæde  Faglige udfordringer  Tid til fordybelse  Sociale relationer Faglighed  Professionel tilgang  Nysgerrighed  Kreativitet Anerkendelse  Konstruktiv adfærd  Udnyt mangfoldighed som ressource  Opsæt fælles mål Læring Læringsprofil Kompetencer Mentoring Praksisnærhed Teoretisk niveau Medindflydelse Udfoldelse Individ gruppe Internationalisering

Læringsaktiviteter Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Kompetencer, læring

Læringsaktiviteter Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Reflekterende Kompetencer, læring Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau

Læringsaktiviteter Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Reflekterende Kompetencer, læring Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau Synkron læring Asynkron læring Individ/Gruppe, udfoldelse, medindflydelse, mentoring

Specifikt for BLM – studiet: 1. Læringsprofil 2. Studieordning 3. Læringsaktiviteter

Bachelor of Leisure Management

2. Studieordning for BLM-studiet  Læringsudbytte – beskrevet som slutkompetencer:  Viden  Færdigheder  Kompetencer

2. Læringsudbytte: Viden The graduate will:  have knowledge and understanding of current theories, methodologies and practices related to organisations (private or public) within the leisure industries (international context).  be able to understand and reflect upon central theories, models, methodology and practice within the leisure industries.

2. Læringsudbytte: Færdigheder The graduate will:  be able to apply the central methodologies and theories related to marketing, economics, organisation and management as well as to be able to apply the skills related to the work within the leisure industries.  be able to evaluate practice-oriented issues as well as list and choose possible solutions for organisations (private or public) within the leisure industries.  be able to communicate practice-oriented issues and possible solutions to collaboration partners and users.

2. Læringsudbytte: Kompetencer The graduate will:  be able to handle development- oriented situations within the leisure industries.  be able to participate in discipline- specific and interdisciplinary collaboration with a professional approach.  be able to acquire new knowledge, skills and competences related to the work within the leisure industries in a structured context.

3. Læringsaktiviteter for BLM – studiet Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Reflekterende Kompetencer, læring Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau Synkron læring Asynkron læring Tavle Individ/Gruppe, udfoldelse, medindflydelse, mentoring Events PPT DL Selv -studie Projekt Case