1 Trivselsfest 2009 Datoer for festen:  Torsdag den 5. november:  kl. 12.00 – 16.00: forberedelse  Fredag den 6. november:  kl. 09.00 – 14.00: forberedelse.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
2 Medlemmerne i Temagruppe partnering er: Direktør Bent Frank, Forsvarets Bygningstjeneste, (formand) Bygningsingeniør Peter Hesdorf, Byggeriets Evaluerings.
Advertisements

Nye samarbejdspartnere – nye udfordringer
KDA-huset Direkte telefon til DHPU
Projektarbejde – fra en positiv indgangsvinkel
LIVERPOOL 20. november til 22. november Info: Dress code: Please respect the dress code of the Carlsberg Lounge: Smart Casual •No trainers/sneakers.
Informationsmøde for koordinatorer i de faglige netværk – rammeaftalen for det specialiserede socialområde Konsulent Ann Kühnel Liljenberg, Sekretariat.
FTK Wing Reserve FTK WRES Præsentation.
Formål med lokalpolitisk indsats Hvad vil vi opnå? Hvordan vil vi gøre det? 1Basiskursus september 2012 Bente Röttig.
Ændring af arbejdsmiljøloven
Vejen går til Årets julemesse Klik med musen for at skifte billede.
INTRO 08/09/05 Byens Netværk i New York. New York DAGENS PROGRAM 1.Velkommen / Vi glæder os! v/Ole & Henriette 2.Om det faglige og det praktiske – dag.
De Aktive Kultur Samvær Fitness Netværk De Aktive Generalforsamling 16. maj 2012.
Rt Camping 2006 Turen går i år til Vikjær-Diernæs Strand camping.
Egebjergnettet Stiftende Generalforsamling for den midlertidige forening 24 oktober 2005.
Referat for generalforsamling i Grundejerforeningen Hybenhaven
Frivillighed i Billund Kommune nu og i fremtiden
1 Formandens rolle - I bestyrelsen. 2 • Hold øje med trivslen –Inddrag medlemmer, der ikke siger meget –Få nye medlemmer godt ind i gruppen, besøg evt.
Indbydelse til Fodboldfest 2004 Lørdag d
Dansk Unicenter Brugergruppe Onsdag den 17 marts 2004.
BK Friheden 98 Teplice (Tjekkiet) 31/3 – 4/
Forældremøde Årgang /3-09  Oversigt over trænere/ledere forår 2009  Generelle informationer om træning og kampe  Forårssæson 2009 – Kampe og.
Aktiviteter i naturen Hyttetur
Golf N`Wine Tour 2014 Afgang i luksus bus fra Brande onsdag kl
Patron: His Royal Highness Crown Prince Frederik Logistikfunktionen Arenaer Trafikregulering og parkering VejvisningBustransport WOC team transportBørneaktivering.
Præsentation af sæsonen 2012 i SSIF Cykling og et tilbageblik på det 2. år i cykelklubbens historie.
SAB seminar , lørdag kl – 13.15Introduktion og velkommen til SAB seminar v/ John B. Sørensen kl – 13.45Diskussion af AlmenBolig+ konceptet.
De grønne pigespejdere Regionslejr Aftenens program Rejse tider Hvad går pengene til? Madbudget Spire- og smutterne Program og aktiviteter Kom med.
YDERLIGERE OPLYSNINGER Er der spørgsmål vedr. stævnet – se hjemmesiden
Øvelsestime 7 Introduktion til Medier og Kommunikation //
Står i stedet for et navn
Lean Netværk AAU.
eurocon 2007 Status et lille års tid før Baggrund: –ESFS (European Science Fiction Society) blev stiftet på den første Eurocon i 1972 i Trieste, Italien.
21. juni 2012 Fællesskaber for Alle - Dagtilbuddets Fællesskaber Velkommen.
Usability 17. marts Oplæg: Om heuristisk inspektion: Metro Om tænke højt forsøg: Virk 2. Fremtidige oplæg 3. Dagens øvelse 4. Aflevering af testrapporter.
Uddannelse af læger i akutafdelingen
1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere 2.Formandens beretning for Kassereren fremlægger revideret regnskab for 2009 (udsendt!) 4.Forslag fra bestyrelse.
Økonomi i 2014 Drift af fodboldbaner og lysanlæg Vedtaget budget 2014
Et frivillighedssted og dets muligheder Frederikssund Mandag d. 19. oktober 2009.
1 Arbejdet med frednings-, planlægnings- og miljøopgaverne.
Egå Sejlklub optimist og jolleafdeling har brug for din hjælp ! I weekenden august Bare et par timer Til alles fælles bedste ! Skriv dig på listen.
Obligatorisk selvvalgt opgave
Udlejningsejendommenes energi Konference 9. november 2009.
Borgerinddragelse: Baggrund 9. maj Behov for borgerinddragelse? Tilfredshed med ”den måde demokratiet fungerer på” 5% er medlemmer af partier.
Thisted FC Ungdom. Vi vil gerne optimere vores forberedelser før sæsonstart. Vi vil gerne spille mod andre modstandere,end vi normalt spiller mod. Vi.
Mandag 24. september Gymnastiksal kl. 14 – Gymnastiksal kl. 14 – Mountainbiketur for 2.B’s drenge kl – Mountainbiketur for.
NYHEDSBREV Årgang 3, Nummer 4, september 2006 Bestyrelse Formand Jesper Holm, Bernstorfflund Allé 15, 2920 Charlottenlund, Kasserer Birger.
Velkommen til Årsmøde i Landbrug
Velkommen til generalforsamling i I/S Veksø Vandværk
Trivselsfest på SAG En indsamlingsfest hvert tredie år til fordel for Trivselsfonden.
Kultur Forandringen Forandringens lejrbål mandag kl og fredag kl Mød alle forandringens ledere, Syng sammen aften mandag kl –
HELHED på Enghaveskolen Skoleåret HELHED på Enghaveskolen Definition på helhed De bedst mulige betingelser for at fremme det enkelte barns udvikling.
Landsindsamling Hjerteforeningens Regionskursus 10. april 2015.
Festivalchef Marttin Stuart Nielsen Admistrationschef Kirsten Mejnholt Logistikchef Teddy Hansen Publikumschef Søren Rasmussen Chefarkitekt Lex Telvig.
IT & Økonomiafdelingen Bemanding og primære funktioner Reception: Tina og Marianne Økonomifunktionen: Lis, Tenna, og Maria (elev) IT-funktionen: Erik,
Langeland Kommune 2009 Kommunaldirektør Jørgen Christiansen Servicedirektør Thomas Rosenqvist Børne- og unge Kultur Renè Nielsen Ældre Mie Pedersen Social-
Spillermøde i Skovbakken Torsdag 27. august 2015 kl
Odense, d. 3. september Kl Velkommen Kl Siden sidst /Runden Kl Klubber i landzoner – debatoplæg ved Ludvig Thesbjerg, Ungdomsskolen-Skive.
Generalforsamling ASNET generalforsamling 12. marts 2009.
Københavns Kogræsserlaug
Sprog og kultur PROJEKT hg2
Direktør Esben E. Rasmussen Ledelsessekretariat Veterinær-direktør
August 2009 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Referat af bestyrelsesmøde den 21
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Referat af bestyrelsesmøde den 29
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Referat af bestyrelsesmøde den 6
Referat af bestyrelsesmøde den 6
Referat af bestyrelsesmøde den 30
Præsentationens transcript:

1 Trivselsfest 2009 Datoer for festen:  Torsdag den 5. november:  kl – 16.00: forberedelse  Fredag den 6. november:  kl – 14.00: forberedelse  kl – 24.00: fest  Lørdag den 7. november:  kl – 24.00: fest.  Søndag den 8. november er der oprydning og rengøring fra kl – 16.00

2 Trivselsfest 2009 Styring og gennemførelse af festen : Koordinationsgruppens opgaver :  Indhente aktivitetstilbud fra folkeskolen og gymnasiet  Udarbejde det samlede aktivitetstilbud til trivselsfesten  Udarbejde en praktisk oversigt over relevante emner:  Trivselsfestens ABC  Aftale adgangsvilkår med skolens ledelse, billet-pris  Indbydelse til åbningsreception med VIP samt aktivitetsudbydere  Koordinere logistikken til de enkelte aktiviteter  Koordinere information til skolens hjemmeside og kontakt til pressen  Indhente tilladelse fra politi, toldvæsen og brandvæsen  Koordinere deltagerfesten lørdag nat

3 Trivselsfest 2009 Medlemmer af koordinationsgruppen:  Per Dyrlev (mødeindkalder), Johan Hoffmann, Line Maria Jensen, Philip Schmidt-Madsen, Martin Granau, Hans Marker, Bjarne Rosenvard, Christina Selden og er medlemmer af K-gruppen

4 Trivselsfest 2009 Økonomigruppens opgaver:  Gennemgår alle aktivitetsønsker og budgetønsker  Godkender endeligt budget for de enkelte aktiviteter  Står for udlevering af penge jf. godkendt budget  Udarbejde det endelige regnskab  Centralt indkøb af øl, vand og vin samt diverse service  Udlevering af øl, vand og vin fra kælderen  Under festen: Løbende modtagelse af afregninger fra de enkelte aktivteter  Koordinere aflevering af omsætningen for fredag og lørdag til skolens bank. Det koordineres med politiet  Godkende overslag fra skolens installatør  Vi skal overveje et indkøbssamarbejde med Thomas Christoffersen, kantinebestyreren

5 Trivselsfest 2009 Medlemmer af økonomigruppen:  Gitte Broe, Niels Stokkendal, Lotte Roné Johansen, Jens Ryskov, Martine Jørgensen, Niels Henriksen, Bent Lorentzen, John Westergård, Esben Wendt Lorenzen, Mette Corfitz  PD er mødeindkalder til det første møde ultimo september

6 Trivselsfest 2009 Teknikgruppens opgaver:  Sikre el-forsyning, lys og lyd.  Der bliver ikke etableret en egentlig teknikgruppe  Poul-Erik Andersen, vores skolevagtmester, vil aftale de nødvendige installationer med vores installatør.  Det er en forudsætning for gennemførelse af festen, at sikkerheden er i orden og godkendt

7 Trivselsfest 2009 Teknikgruppens medlemmer:  Poul-Erik Andersen er øverst ansvarlige leder for løsning af teknikgruppens opgaver  Under hele festen vil installatøren være tilkaldevagt  Skolebetjentgruppen vil forventelig være behjælpelig under hele festen

8 Trivselsfest 2009 Vagtgruppens opgaver: Kontrol, oprydning og deraf afledte opgaver:  Træffe aftale med et professionelt vagtkorps med hunde  Indgangskontrol og oprydning på fællesarealer i samarbejde med rengøringspersonalet  Sørge for telefonvagt i skolens sekretariat  Hverve frivillige trivselsvogtere  Gruppen har den direkte kontakt med Valby politi under hele festen

9 Trivselsfest 2009 Vagtgruppens medlemmer:  Der har i praksis været en tæt kontakt mellem Merete Emcken og Poul-Erik Andersen i løsning af denne opgave  Medlemmer af vagtgruppen er: Merete Emcken (mødeindkalder), Nina Pind, Hanne Andersen, Poul- Erik Andersen og Stig Wørmer

10 Trivselsfest 2009 Kunstnerisk koordination har følgende opgaver :  Sikre koordination af primært musikalsk underholdning på aktiviteterne  Koordinere underholdning på aktiviteterne i samarbejde med Koordinationsgruppen. Funktionen varetages af medlem af K-gruppen Philip Schmidt-Madsen

11 Trivselsfest 2009 Logistikgruppens opgaver:  Afhentning og transport af diverse rekvisitter  Det er typisk en ad-hoc opgave Gruppens medlemmer: 1-2 frivillige Per Dyrlev