Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Sådan laver Du et POWER POINT program.
Advertisements

Photo story. Velkommen til denne lille manual omkring Photo Story 1.Du kan vælge at se hele filmen og detaljeret se hvordan du bedst kommer i gang med.
Videregående pc-vejledning
At analysere noget: “Opløsning af noget i dets bestandele.
Scenografi og iscenesættelse Elektronisk Billedarbejde
Billedanalyse 1.Præsentation af billedet Indhold Materiale og teknik
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
[ visuel ] identitet.
Deltagere Cirkelledere Cirkel I – målgruppe: normalklasser
1 Center for Undervisningsmidler PowerPoint 2007 Kursus Enkle præsentationer.
Kommunikation/IT eksamen
Dels blær´, dels præcisering af opgaven
Highlighting En teknik til at fremhæve områder af tekster eller billeder 1.
Hvad er en brugergrænseflade
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
Online annoncer og bannerreklamer
ProMarc Communication To accomplish more. Målgruppe • Nyopstartede virksomheder der har brug for promovering • I alderen 25 til 40 år • Mænd og kvinder.
Den mundtlige præsentation/PowerPoint: Rammer
Kapitel 5 Den kreative strategi
Hvor der er fokus på klimaet.
Poster præsentation I modsætning til Power Point præsentationer er en poster et enkelt Billede, der skal fange med det samme. (Ligesom en annonce VS en.
Kommunikation / it.
Skabelsen Da Gud i sin kærlighed havde skabt manden og kvinden – betragtede han sit værk , og sagde:
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Hotellets koncept.
1 Beboerkommunikation BL: Mål og Budskaber Paul R. Metelmann.
At analysere noget: “Opløsning af noget i dets bestandele.
Samj 2.C Startside Tilføj nyt dias, vælg layout, skrifttype, farve osv. Startside Tilføj nyt dias, vælg layout, skrifttype, farve osv. Indsæt Indsæt.
Vær opmærksom at Peg på og Klik på er to forskellige funktioner
5/6 klasse Dagbog for lejrskole til Bornholm
Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG
Den gode fremlæggelse Præsentationsteknik.
Studieweb Kaare og Jonathan.
SPONSOR ARBEJDET Wischmann Innovation © 13 trin på vejen Mod en god sponsoraftale. Wischmann Innovation ©
Snak med din sidemand om dette et par min.
- et forsøg på en analyse
Find Your Friend app og (mobil) kommunikation
Case-opgave på HG2 uge 41,  I skal lave en slags avis til nettet – ikke nødvendigvis en avis som BT eller Politiken … det kan godt være en slags.
Trigonometrisk Lommeregner
Eksempler på skabeloner til bøger i powerpoint
It-medie linje Skolecenteret Jetsmark årgang.
Mit medieprodukt er en plakat til en miljømesse..
Case Året er 2031 og staten er i gang med centraliseringen og nu er det blevet skolernes tur. Der skal spares penge på både lærere og undervisningsmaterialer.
Reklame & Markedsføring
Før vi begynder: Rød tråd Affaldstema –Parallelt med erfaringer Hvad skal vores produkt være? Hvad forventer du at få ud af dette forløb? –Noget du særligt.
Designet kan kun bruges til 16:9 format Underoverskrift – også med plads til to linjer.
Skriv titel Skriv årgang, fag og initaler Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Reklamefilm Analysemodel.
 Planlægning › Kommunikationsplanlægning › Teknisk planlægning  Krav- og testspecifikation › Krav til produkt  Design › Brugergrænseflade  Implementering.
IT-Produkt til læring php. ”Graf editor”
Enes Kücükavci !.  Planlægning  Krav og testspecifikation  Design  Implementering  Test/Afprøvning  AMANDA.
mens animationen kører afprøve andet design
Kristina G. H. Kristensen Kommunikation og it eksamen 22. juni 2009 kl – Opgave: Markedsføring af Kulløse miljømesse.
Pjecefremstilling Hvad er en pjece?
Reklameanalyse.
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
-Billedanalyse-.
+ Hjemmesider Kommunikation Opbygning Sprog. + Kommunikation på hjemmesider.
Pressestrategi Lav en kort og kontant strategi for jeres pressearbejde: Hvad vil I kommunikere (skolens hovedfortælling / mission) Brug strategien som.
Reklamen AirFresher - i denne præsentation vil i få et ind- blik i arbejde bag projektet der handler om: Reklamation af AirFresher. - i vil også finde.
Power up Your PowerPoint Udarbejdet af Irene Krainer Larsen Irla.
Introduktion til skærm-præsentation Lidt om… farver og typografi.
Instruktioner Der findes 4 forskellige skabeloner i 6 forskellige farver: titel, punktopstilling, billede og citat. Derudover er der én skabelon hvis titelsiden.
Anders Kibbel | Chokolade Julemand
Afsender Produkt Udgivelsestidspunkt
Tegn din PR-indsats. Dækker den?
Gruppe 7 Cathrine T. Andersen - Josefine B. Larsen - Leah Donde - Louise Scheibner - Mie Ø. Iversen.
Ønskebørn SEO-optimering.
Veda Ældreskolen.
Præsentationens transcript:

Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information. hvem siger hvad? Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information.

I Hvilken kanal: Planlægning: Før messen: - plakat Til messen: Hjemmeside Reklame Til messen: Pjece Power point show film Efter messen: - Hjemmeside

Definition af målgruppe: Til hvem: Definition af målgruppe: Alm. Interesserede. Sponsorer. Demokrater.

Pas på naturen og naturen vil passe på dig! Med Hvilken effekt: Budskab og ønsket effekt: Slogan: Tænker du grønt nok? Tænk grønt nu! Pas på naturen og naturen vil passe på dig! Effekt: - ved hjælp af billede - Sætter folks tanker i gang

Valg af forskellige billeder Design: Komposition: Opstilling af plakat Opstilling af pjece. Farve: - Valg af farve. - Hvilken effekt. Typografi: Valg af typografi. Billede Valg af forskellige billeder hvilken effekt

Valg af program: - inkscape Implementering: Valg af program: - inkscape Opstilling: Side placeringer. Rækkefølgen: Farve Overskrifter billede Tekst

Feedback af afprøvning. Hvem skal afprøve den? Feedback af afprøvning.

Forbedring af produkt: Evt. Logo evt. specielt design af overskrift Forbedring af billedet af næste års tema. Evt. mere uddybet information