FRIFERIE POWER SHOP Den daglige gode rytme…. til glæde for kunderne.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Gasdrift af busser – tid til at komme frem i bussen?
Advertisements

Caseoplæg om Facebook.
Der er ingen programmer Det tager alt for lang tid at blive logget på
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Vi spoler lige filmen tilbage
Innovation & Partnerskaber Bidrag til folkebibliotekerne i vidensamfundet.
Overskrift.
Skolereformen - mål Ambitiøst løft af folkeskolen: •Børnenes læring og faglige niveau skal styrkes •De unge skal have de bedste muligheder for at tage.
Innovation Fjerritslev Gymnasium Oplæg fra Sparekassen Himmerland.
- i en verden, hvor tidsregistrering er nemt og ikke tager tid EBF Seminar  Nemt  Overblik  Sikkert  Frigør tid  Dokumenterer  ”Beskytter”
Rådgivning af vækstlandbrug
VEJEN TIL VÆKST.
Vejgaard Boldspilklub FU Træner-/ledermøde 25. januar Organiseringen 2.Ombygning – 3 nye omklædningsrum Rekruttering/opbakning 4.Økonomi-/partnerstatus.
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Carbon 20, Herning Coach Janne Uldall 19. juni 2012
NewBiz Scandinavia, 13. marts 2014
Fremtidens markedsføringsplatform
Gregers Mogensen, Rejsekort A/S
Digital Business Development Kvartalsmøde 9. februar.
Valgt som bedste forretnings mulighed i 2012 og 2013 Valgt som bedste forretnings mulighed i 2012 og 2013.
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
Fundraising i Favrskov Kommune Møde i Grønt Råd 14. november 2013.
En APP for Mols-Linien 12/04/2011 Søren Rehné
Hvorfor samler vi penge ind i Hjerteforeningen?
Inspiration og viden i din hverdag RANDERS BIBLIOTEK.
Kort orientering. Status  Pligt overførsel (= overførsel 2010  2011)  Overførselsprognose:  skole  sfo  Løn-budgettet.
Historisk Atlas Lancering af brugstedet.dk 12. april 2012 Introduktion.
’Afklaring om valg af erhvervsuddannelse via frivillig brobygning’
Idé, indhold og inddragelse…. Vision • Palles Gavebod bliver målgruppens foretrukne mødested på nettet, og skaber bro mellem det fysiske og virtuelle.
MGM direct mail til nuværende medlemmer september 2010 uge
15. maj 2012Ordrup skolebestyrelse - Årsberetning1 Årsberetning Ordrup Skole V/ Pierre Vernet, Bestyrelsesformand.
9 steps på vejen – frem til i dag?. Siden 2010 = 6 årlige kalendere på 5 regioner. Del af kommunikationsstrategien = se på, om det er en bedre løsning?
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Panelundersøgelser Hvad kan man måle med elektroniske spørgeskemaer ?
[Produktnavn] Marketingplan
En styrket indsats for kronisk sygdom, d. 28. september 2011 Et løft i behandlingen - et kig på succeser og udfordringer.
Forandringer i en medlemsstyret organisation Lasse Bolander, Coops formand.
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
HUSK BILLEDE Foredragsaftnens tema
Alle talenter skal i spil… Anette Steen Pedersen Færøerne - maj 2011.
Randers HH Sæson 2014/15 Samarbejde mellem klubben og forældrene til U16 og U18.
ITS Danmarks årsmøde d. 12. april 2011
Sunde børn i Danmark Viden om kost og krop
Norsk topidretts-model ”Helhedsbeskrivelse for norsk bordtennis topidretts-satsning”
EBF seminar - Tirsdag den 24. april 2012 Velkommen til MIELE A/S.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Afsætning og distribution af lokalproducerede varer 20. Februar 2014.
Sådan er vi gået i gang med Grøn Generation. Præsentation af projektet At vi ser projektet, som en god mulighed for at få et øget samarbejde mellem Teknik.
Bestyrelsesmøde den 9. april. Ændringer på specialområdet 1. Nye vilkår 2. Personalesituationen 3. Status på Enghaveskolen 21. marts 4. Stillingsbehov.
San Diego, Californien, USA Study Abroad Program, 2013.
Udvikling på IT-området
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
DIF inklusive specialforbundene har behov for at forberede sig til næste spillelovgivning skal forhandles i DIF har koncentreret udviklingsmidler.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Byggeri og Teknik Hvordan laves strategi for mekanisering? Landskonsulent Erik Maegaard Dansk Landbrugsrådgivning.
KMD SAG ARKIVERING Hightlights fra mini task force KMJ, 1. oktober 2014.
Status december 2013 FRIVILLIGE IT-GUIDER V/ RIKKE, SOLRØD BIBLIOTEK.
Omkostningsstyring og valg af mekanisering?
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar.
Baggrund for DM Media Opbygning af permission base
Projekt fælles komponenter
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Præsentationens transcript:

FRIFERIE POWER SHOP Den daglige gode rytme…. til glæde for kunderne

Tilbud •1) Rejser og ophold, der ligger udenfor DFFs normale regi •2) Skønlitteratur og rejsebøger, samt kort og GPS etc. •3) Ferietøj, fodtøj og regntøj •4) Skønhedsprodukter etc. •5) Musik og DVD etc •6) Elektronik og gadgets •7) Tilbud på restauranter, museer og forlystelsesparker •8) Meget mere

Strategi •En jævn strøm af kvalificerede budskaber •En variation i formen af budskaber •En differencering af budskaber til forskellige segmenter i kundekredsen.

En jævn strøm af budskaber •Hver dag skal nuværende og nye kundeemner modtage et relevant og kvalificeret budskab •De kvalificerede budskaber vil skabe et loyalitetsforhold og en interessesfære •Klubben bliver skabt i ubemærkethed

Variation i formen af budskaber •Nyhedsbrev •Facebook •Video-nyheder •God råd og hint om ferieformer •Teknisk information (bilferie, bådferie etc.) •Vind & vejr og lignende kvalificeret info •Nye bøger, tidskrifter og web-info.

Segmentering •Mor •Far •Pige •Dreng •Kør-selv kunde •Bus kunde •Fly kunde •Etc

Taktikken •7 forskellige budskabsformer pr. uge •Bredt informationsniveau •Salgsbudskab pakkes ind i konkurrencer og spil •Adfærdsregulerende ( flere kunder og rebooks ) •Holdningsbearbejdelse ( loyalitet )

Resultat •En større kundekreds med stor loyalitet •En klar differencering i rejsemarkedet •En kopierbar opbygning til international forretning.

Roll out plan 2011 Projektstart af POWER SHOPPEN 2012 Driftsintroduktion: redaktion og businesscenter 2013 Normal drift: redaktion,businesscenter og marketing 2014 Forventet fuld R.O.I

Budget oversigt + R.O.I. Invest/omkostningerAdvance •Opstart: Teknik:kr ,- Projektstyring:kr ,-kr. 0, Indkøringsfase: Teknik:kr ,- Redaktion:kr ,- Forretning:kr ,-kr , Driftsomkostninger: kr ,000,-kr , Driftsomkostninger:kr ,-kr ,- Resultat: kr ,-kr ,-