2451-13 Annex F Oktober 2013 Tidl. Operationssygeplejerske Susanne Halck Særlige forholdsregler for låneudstyr.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Urtekram’sk VMI 13. April 2011 M3UG årsmøde 2011.
Advertisements

Sprogvurdering & Sprogindsatser
”Kan ledelse kurere sygdom?” Masterclass, tirsdag den 21. juni 2011
Ny, offentlig myndighed – Udbetaling Danmark
Patientpakker Angina /NSTEMI
Proces – trin for trin Leder afsøger alternativer til udpegning
Fælles kompetenceudviklingsdag 25. september 2012, CABI
3-timersmødet 2013 TEMA: Samarbejde i teams og om patientforløb • Tankegangen bag den forløbsorienterede organisationen (FLO) er, at patienten og patientforløbet.
Målrettet og forsvarlig træning af børn og unge Ledertræf på tværs De gode idrætsoplevelse – engagerede forældrene på sidelinjen DBU´S bud -på involvering.
Elektronisk kommunikation
Program 9:30-12:00 P-vejledning 12:00-13:00 Frokost 13:00-14:00 forvaltningsprocedure og sidste nyt om vandprojekter ca 14:00 Kaffe.
Gå-hjem-møde om hygiejnestandarder
Modul 1 - Processer.
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en overgangsmappe med.
1 Frit valg af hjælpemidler og boligindretning Af Tina Hansen specialkonsulent 15. september 2010.
INV0LVERING AF LANDBRUGET
Platangårdens Ungdomscenter VISO – leverandør
Kompressionsarbejdet på Bornholm
FASE 3 FRA UDDANNELSESLÆGE TIL SPECIALLÆGE
Action Cards øger sikkerheden for patienter og personale, når vi behandler patienter med meticillin- resistente staphylococcus aureus (MRSA) Lene Leth.
H:\OVH-DL\ANDET\0074amb.ppt 1 Foderstofhygiejne  Landmandens rolle  Bureaukrati?  Nye krav?  Dokumentation  Sporbarhed.
Hvad kan jobcentrene tilbyde?
Intern survey uge 45.
POLITIK LEDELSESSYSTEM
Tjekliste Er din myndighed klar til Digital Post? Kan din myndighed modtage og besvare digital post? Test om det virker Sørg for at teste, om myndigheden.
Indsæt nyt billede: Format: B 254 x 190,5 mm Efter indsættelse, højreklik på billedet og placér det bagerst. Delete det gamle foto Muligheder for samfinansiering.
3-timers møder Aarhus Universitetshospital 2014
Peri OP 101 En amerikansk on-line uddannelse
1 Introaften i DN-SAK. 2 Program Velkomst og introduktion Om DN Om DN-SAK Om jer Mad Lidt mere om ture og andet ekstra.
Økonomi og Jura 17 Den kredsansvarliges opgaver i forbindelse med igangsætningen Ø90 Omlægning Opgørelse og arbejdsgange Kursus 2004.
# DUA SEMINAR 2010 BRUGERINVOLVERING - hvordan? Ole Nielsen, COWI 5. oktober okt 2010 DUA SEMINAR 2010.
KOMPETENCEKORT KIRURGISK OPERATIONSAFSNIT DAGKIRURGISK KLINIK
Betaling og matchning Temadag om takstberegning Tirsdag d. 27 feb Danhostel, Herning.
TEMA: KOMPETENCEVURDERING Målbeskrivelserne er ved at blive/er reviderede i alle specialer. Der lægges større vægt på kompetencevurdering Der lægges større.
Erasmus-pladser - Hvad er det? Og hvordan kommer jeg afsted?
1 Kontrolordning Nedbrydning PROGRAM Status kontrolordningen 2008 –Anmeldelser –Kontrolbesøg Hjemmevirksomheden 2007 og 2008 –Kontrolbesøg Byggepladser.
Udbud på Biler foråret 2013 Orienteringsmøde den 7. maj 2012
SÅDAN GØR VI I PRAKSIS Procedurer og erfaringer i forbindelse med vågen sedation med benzodiazepiner Katja Kirk / Susanne Buus Thomsen.
Kommunikation mellem fysioterapeuten og patienten.
SÅDAN GØR VI I PRAKSIS Procedurer og erfaringer i forbindelse med vågen sedation med lattergas Katja Kirk / Susanne Buus Thomsen.
Centralkøkkenets kunder Rigshospitalet 1200 patienter Frederiksberg Hospital 500 patienter Amager Hospital 375 patienter Personalekantinerne på Rigshospitalet,
Bibliotekernes BRUGERUNDERSØGELSE 2013 HJÆLP BIBLIOTEKET TIL AT BLIVE BEDRE Et par ting, du skal vide, når du rekrutterer i udlån.
Regionalsamlinger LEDELSE OG TJENESTE – I KRYDSPRES Regionalsamlinger 2013.
13. december 2014 Dias 1 Afdeling for Eksperimentel Medicin Onsdagsmøde Afdeling for Eksperimentel Medicin 27/ Klas Abelson.
Kompetencer Er meget centrale og nødvendige i forbindelse med innovation. Da innovation vil have indflydelse på snart sagt alle funktioner i en virksomhed,
Implementering af krav i Hygiejneforordningen i DLG
1 Definition: ”Teknisk bistand omfatter enhver form for bistand i forbindelse med reparation, udvikling, fremstilling, samling, prøvning, vedligeholdelse.
DUB møde 18. Oktober 2001  9.30 ankomst  Orientering fra bestyrelsen  Unicenter 3.0  Frokost  SLMO  Spørgetid 
Kompetencekort til den uerfarne operationssygeplejerske
MUS 2012/2013 Medarbejderplan. Hvorfor? Mere og bedre fokus på trivsel og kompetenceudvikling for alle medarbejdere.
JOURNALAUDIT FEBRUAR Journalaudit februar auditspørgsmål Heraf 3 ”ikke relevante”: Dosering ved lægemiddelordination (MEM) Lægemiddelafstemning.
Velkommen Tak fordi I har valgt at deltage i denne session.
Mod obligatorisk Digital Post - for virksomheder
Obligatorisk selvvalgt opgave
Ungdoms Afdeling Klubmesterskab – 22. Sep Update fra Ungdomsudvalget: Hvad har vi nået i 2012? Den næste 1½ måneder. Hen over vinteren. Tak for jeres.
1 COWI BAR Handel, BAR Jord til Bord, BAR Kontor, Grafisk BAR, Industriens BAR 1 Seminar 7 - Opfølgning og evaluering Deltager valgte emner Seminar 7 -Leverandør-
Opstartsworkshop Tirsdag d. 17. marts 2015.
Grundaftale for hjælpemidler i et overordnet perspektiv
Rengøring og desinfektion af fleksible endoskoper
Hjem-IS Kommunikationstest Juni Om undersøgelsen Data er indsamlet juni 2003 Metode CAWI interview Der er 1128 besvarelser fra medlemmer af Hjem-IS.
Biblioteksledermødet d. 6. februar 2004 Mads Gaml.
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
C O N N E C T I N G B U S I N E S S & T E C H N O L O G Y Copyright © Projektmodel for Beredskabsplan.
Forløbsbeskrivelse for helhedsorienteret udredning Kontakt til borger Nej Figur forklaring » Ja Nej Hvem har del i borgerens forløb?
Overgange ml. barn og voksen Borger 1 1 Borger henvender sig til kommunen om mulighed for hjælpemidler Deltagelse i.
Torben Stolten Thomsen HANSENBERG Projektleder og international koordinator Sådan forbereder vi eleverne på at rejse ud!
Kvalitetssikring - vedligeholdelsesplan
Rekvirering af skattekort & Indlæsning
Landskabet omkring OS2Kravmotor i Syddjurs Kommune
Digital aflevering.
Præsentationens transcript:

Annex F Oktober 2013 Tidl. Operationssygeplejerske Susanne Halck Særlige forholdsregler for låneudstyr

• Vurdering af udlånsleverandør • Vurdering af udstyr – Funktionalitet – Rengørbarhed Vurdering af udstyr og leverandør

• Hvem må indgå aftale • Hvem skal informeres • Hvem må ordne udstyret • Hvem er ansvarlig for – Modtagelse – Genbehandlingsprocesser – Forsendelse Indgåelse af låneaftale

• Udlånspris • Tidsfrister • Forsendelsesmetode • Forsendelsesomkostninger • Emballeringsmetode • Afregning af defekte instrumenter • Forsikring Retningslinier for låneaftale 1

• Uddannelse og træning af personale • Leverandøranvisninger • Instrumentidentifikation • Sætfortegnelser • Pakkesedler • Instruktioner for delbare instrumenter • Håndtering af medfølgende implantater Retningslinier for låneaftale 2

• Sporbarhed • Vedligeholds- og funktionskontrol • Dokumentation for implantattransport • Håndtering af implantater • Afvigelsesrapportbehandling Vurdering af udlånerens kvalitetssystem

• Tjekke om punkterne i låneaftalen er opfyldt • Er det hele der? Modtagelse af låneudstyr

• Udstyret genbehandles • Oprettelse af lånesagsmappe hos genbehandlingsenheden Klargøring af låneudstyr

• Udstyret dekontamineres • Genbehandlingsdeklaration udfyldes • Forsendelsen klargøres • Udstyret afsendes Klargøring efter brug

Tak for jeres opmærksomhed Husk temadag d. 27/3-14, Kbh. S Hvor bevæger sterilområdet sig hen?